FANDOM

Alfea

Alfea.

Alfea estas lernejo por knabinoj feinoj kun aĝoj de 16 jaroj al 19 jaroj (aŭ ĝis la 20 jaroj se ili ripetas jaron kiel Stella, kiu detruis la laboratorion de la lernejo). Ĉiuj Winx konis kaj ili vivis tie, kaj ili havas mallarĝan interrilaton kun ilia direktorino, Faragonda. Tie la feinoj lernas al mastrumi iliaj povoj, lukti kontraŭ la malbona, esti la gardistinoj de iliaj respektivaj planedoj, aŭ en iu okazoj lerni al esti reĝinoj de iliaj planedoj. En la sezono 4 la Winx, post gradigi, estis mallonga tempo de instruistoj. Roxy havas la proponon por studi en Alfea en la sezono 5. La sorĉistinoj ne havas permeson iri al Alfea.

Persona Edit

Faragonda

Faragonda.

  • Direktorino Faragonda: estas la direktorino de Alfea. En lia juneco estis sorĉistino kaj estis amikino de la aktuala direktorino de Turo de Nuboj, Griffin kaj de Saladin, kaj ili formis la Kompanion de la Lumo al la flanko de la biologiaj gepatroj de Bloom. Malgraŭ tio, ŝi igis en la direktorino de Alfea. Tra la serio, ŝi montras havi iun protekton al Bloom, de la sama maniero ol estas grava persono kaj klapo en ŝia malkovro, metilernado kaj kresko kiel feino kaj en la esploro de ŝiaj biologiaj gepatroj. Estas komprenema, afabla, strikta, patrina kaj justa.
  • Griselda: estas la mastrumistino de Fargonda kaj la kapo de disciplino de Alfea. Kvankam ne estas malbona homo, Griselda estas tre strikta. Ŝi instruas al la feinoj sistemo de teknikaj de defendo kaj la kapablo de interkonsiliĝo, tiel kiel nuksoj sorĉoj.
  • Avalon: Li instruas “Magian Filozofion” kaj li ŝajnas havi naturan lertecon por ĉarmi liajn lernantinojn. Estas la instruisto preferita de la Winx, pro tio ke estas tre bela kaj tute ne strikta. Ankaŭ estas kvieta, konsiderita kaj afabla. Estas magia infano, kaj foje kreskas al li flugilojn al la dorso, flavaj kaj spritaj. La Winx enamiĝas iom de li kaj por esti al lia flanko kaj okupi lian atenton, ili faras al li demandojn sur kvankam eĉ de stultaĵoj. Avalon ankaŭ helpas Bloom al trovi ŝiajn biologiajn gepatrojn. Tio faras ke Sky havas aluzion de li, li do pasas tro tempon kun Bloom. Aperas ekde la sezono 2, kie estas forrabita de Lord Darkar kiu sendas malveran Avalon al la lernejo por regi Alfea, sed, ĉi tiu mistero de malkovru apud la fino de la sezono kaj lia ebena malsukcesis. Estas bela, li havas longajn hararon kaj li ĉiam portas blankan veston.
  • WizGiz: Estas koboldo, kaj estas la instruisto de metamorfozo kun pli ol 1000 jaroj da servo. Li pruvas fari amuzajn kaj komikajn klasojn por liaj lernantinoj. Estas alta, bruna kaj li havas vangharojn. Li iras vestita kun tipa vesto de koboldo kiu inkludas ĉapelon, malhela verdulo. Estas la unua instruisto kiun li konas Bloom en alveni kaj la unua ol aperis en la serio, kiam li estras al la knabinoj ekzerco rigardi al la spegulo kaj provi ŝanĝi koloron lia haro, ekzerco kiu Bloom ne sukcesas fajnaj post praktiki tre. Estas tre malalta, liaj oreloj estas akrepintaj kaj lia haro estas frizita.
  • Palladium: estas elfo ol li instruas “Ellaboradon de pocioj”. De la unua al la dua sezono ŝanĝas de aspekto, laŭ la naturaj leĝoj de la elfoj, li devenas de la dimensio Athryell. Estas instruisto de malkruda, delikata kaj timida aspekto, tial estas senlaca viktimo de la ŝercoj de liaj lernantinoj. Estas tre gracia kaj li ĉiam faras ridi al liaj lernantinoj. Al ĉiuj falas tre bone lin. Li portas la hararon kolektitaj kun longa vosto.
  • Du Four: Malkruda kaj inkluzive pruda, estas la mendita de la klaso de “Edukado” kiu havas por intenco perfektigi al la junaj feinoj. Kiam Bloom alvenu al Alfea ĉi tiu instruistino ricevas timiĝon ol WizGiz donas ŝin kiam transformiĝas. Ĉi tiu instruistino preskaŭ jam ne aperas al la sekvaj sezonoj.
  • Barbatea: Estas la tre strikta bibliotekistino de Alfea. Estas tre simila al Faragonda krom ol ŝiaj hararo estas kontuzaĵoj kaj malhelaj, ŝiaj okulvitroj estas rondaj, kaj la koloro de ŝia ŝtofo kaj lia ofico ankaŭ estas malsamaj. Ŝi foje povas esti iom strikta. Preskaŭ ĉiam estas al la biblioteko.
  • Ofelia: Doktorino kaj flegistino de la instituto. Estas dika kaj bruna, ŝi havas okulvitrojn kaj ŝi vestas kitelon de flegistino. Ŝia unua apero estis en la dua sezono kiam Layla alvenis al Alfea post longa vojaĝo farita polusoj. Ĉi tiu sanigas ŝin kaj ŝi preskaŭ ne denove aperas.
  • Concorda: Estas malgranda kaj eleganta Pixie vestita de magiistino, kiu prizorgas de la Kripta Sekcio de Alfea kaj la kodekso de Alfea. Ŝi havas por kompanio melon, ranon kaj stablon de maro Pixie. Estas la protekta Pixie de Alfea, kiu prizorgas Kriptan Sekcion de Alfea kaj ŝi vivas tie. Ŝi vestas longan veston kaj bluan akrepintan ĉapelon kaj kontuzaĵon kaj ŝi portas okulvitrojn. Ŝi flugas kaj ŝi vivas kun multaj magiaj bestoj, ankaŭ kun flugiloj, de okulfrapaj koloroj. Estas de la sama karaktero ol Faragonda.

Lokoj
AlfeaRuĝa FontoTuro de NubojMagixTeroDomino