FANDOM

Princino Bloom
Bloom

Dublita de

Letizia Ciampa (Originalo/itala)
Helena Evangeliou (sezonoj 1-3), Angela Galluppo (sezono 4), McGovern Kathleen (trailer de la unua filmo), Cindy Robinson (filmoj) (Rai English)
Liza Jacqueline (4Kids)
Molly C. Quinn (Nickelodeon)

Ligoj

Lockette, Pixie de la vestibloj
Kiko (kuniklo)
Peg (ĉevalo)
Serena, Selkie de la vestiblo de la oceanoj de Domino

Aĝo (en la unua apero)

16

Dato de naskiĝo

10an de decembro (Originalo)
27an de januaro (4Kids)

Origino

Domino

Alligitecoj

Alfea, Winx Klubo, Domino

Povoj kaj lertecoj

Flamo de la drako
Magio kaj sorĉoj bazitaj en fajro aŭ varmego
Pirokinezo
Resanigo
Absorbado de fajro kaj varmego
Flugo
Nigra Magio (kiel Dark Bloom, en la sezono 2)

Unua apero

Neatendita okazaĵo

Rilatoj

Sky (fianĉo)
Andy (eks fianĉo)
Reĝino Marion kaj Reĝo Oritel (gepatroj)
Daphne (pli granda fratino)
Selina (amikino de la infanaĝo)
Thoren (bofrato)

Kompleta nomo

Bloom Peters

La Princino Bloom de Domino, konata sur la Tero kiel Bloom Peters, estas persono de Winx Klubo.

Personeco Edit

Bloom estas tre scivola de ŝia pasinteco kaj sur kiu estis siaj biologiaj gepatroj. Ankaŭ estas scivola de la magio kaj ravas lin lerni. Ŝi havas resanigon de ĉiuj siaj amikoj kaj familiaraj (biologiaj kaj adoptitaj gepatroj) profunde. Ŝi ĉiam pretas helpi kaj lukti por bona kialo kaj kiam ĝi situas kun maltrankviliga persona problemo, ĝi havas tendencon reveni al domo al Gardenio aŭ iri kun Stella serĉante konsilo. Ŝi estas altruisma kaj pretas oferi sian sekurecon por la sekureco de la universo. Kiel kiu ŝi estas la gardistino de la Fajro de Drako, sen voli faris multajn malamikojn. Bloom ankaŭ inklinas esti iom impulsiĝema kelkfoje, kaj ĉi tio la pordo al iuj malbonaj spertoj ankaŭ. En la epizodo 17 (Sekretaj en sekretaj), Bloom kredante ke Diaspro estis unu el la Trix atakas ŝin kaj ankaŭ ekscias kiun Sky kaj Brandon estis ŝanĝintaj iliajn identecojn. Ŝi havas tendencon fuĝi kiam la aĵoj metas sin tro malfacilaj aŭ malklaraj por ŝi. Bloom ŝajnas esti ankaŭ la plej bona amikino de Flora kaj de Stella.

Historio Edit

Sezono 1Edit

En Alfea, la lernejo de feinoj, Bloom dividas dormoĉambron kun Flora, feino de la naturo. Ĝi krome konas Musa, feino de la muziko, kaj Tecna, feino de la teknologio; kaj frue fariĝis amikinoj. En tago kiam ili eliris kune al la Urbo de Magix, estis atakitaj de grupo de sorĉistinoj, konitaj kiel Trix: Icy, Darcy, kaj Stormy, kiuj atakis Bloom ĉar ŝi faris al ili spionadon. Frue, la aliaj knabinoj atakis ilin, kaj kiam ili revenis la Alfea, ili decidis formi nomitan klubon Winx Klubo.

Estante la Winx Klubo, ili nomis la atenton de Faragonda, la direktorino de Alfea. Faragonda prenis intereson en la kialoj de la konstantaj atakoj de la knabinoj de la Winx Klubo.

Post kontinuaj atakoj por la preno kaj la rekapto de Stella, ili malkovris ke la kialo de la konstantaj kvereloj kiuj havis kun la Trix estis ke ili volis ŝteli la povon de la Flamo de la Drako, kaj post kverelo en kiu Bloom konsumis enorman kvanton de povo. Ne konante la terminon de la Flamo de la Drako, estis kun sia direktorino kaj ĉi tiu rakontis al li la historion de Domino. Malfrua, Bloom atingis sian domon kaj vidis ke la Trix minacis kun mortigi siajn gepatrojn kaj kiun oni volis ke ili ne faris lin devis doni al ili siajn povojn. Evidente Bloom donis ilin al li. Kiam la Trix prenis ilin, ili fariĝis tre potencaj kaj kreis malican armeon kaj tre detrua. Dum, la Winx Klubo estis por Domino por provi ke Bloom rekuperis siajn povojn, sed atingis nenion. Iom poste, ŝia plej granda fratino, Daphne, ĝi klarigis lin ke nenio nek neniu povus lin demeti siajn povojn. La Trix, al la prenas sin de la fajro de la drako estis preskaŭ nevenkeblaj, kaj nur Bloom kaj siaj amikinoj povus disvenki ilin kaj tiel savi la tutan magian universon. Al la fino Bloom atingas disvenki ilin. Ŝi okupiĝas de Icy kaj de la aliaj Trix.

Sezono 2 Edit

Unu nova feino, Layla, la princino de Andros, ĝi kuniĝas al la Winx post ol malhelpi en Alfea kaj esti trovita de Bloom kaj la aliaj Winx post la ceremonio de malfermo de ŝia dua jaro. Ŝia Pixie Piff alvenis kun ŝi. La resto de la Pixiej estis kaptitaj de Lord Darkar.

Layla, Bloom kaj Stella iras en specialan mision kun la helpo de Sky kaj Brandon por elliberigi la reston de la Pixies. Poste kiu la Pixies estis elliberigitaj, ili revenas por Alfea, kie ĉiuj malgrandaj Winx kuniĝas kun Pixie. Bloom estas kunigita kun Lockette, la Pixie de la vestibloj. Krome, nova instruisto, la instruisto Avalon, ĝi venas kaj havas specialan intereson en Bloom. En la Vilaĝo Pixie, Bloom ricevas tion Charmix, poste kiun ŝi savas siajn amikojn dum estis en la reĝlando de la ripozo. Proksime de la fino de la sezono malkaŝis sin ke la falsa instruisto Avalon ricevis ordonojn de Lord Darkar (la vera estis prenita kaj atingis eskapi), kaj preno Bloom kaj metas ŝin en sorĉas de mallumo transformante ŝin en Dark Bloom. Lord Darkar kombinas povi de la Flamo de la Drako kun la sia por kunigi la Kodekson kaj postuli la maksimuman povon de Realix. Sky savas Bloom dirante lin ke la mastrino.

Sezono 3 Edit

Bloom konas Valtor, malica magiisto kiu helpis la Tri Praajn sorĉistinojn en la detruo de la planedo Domino kaj estis enprizonigita en la Dimensio Omega ĝis la Trix liberigis lin. Bloom estas invitita la Eraklyon por Sky por la okazigo de la mil jaroj de la Reĝlando de Eraklyon, kie ĝi diras lin ke li faros anoncon ke ĝi oficiale malkaŝas sin ke li estas geedzigonta sin kun Bloom. En la festo, Sky estas faronta sian grandan anoncon, sed antaŭ ĉi tio Diaspro petas al li la Sky trinki kun ŝi kaj ruze modifas la menson de Sky kaj trinkigas al li pocion de amo de Valtor kaj Sky faras sian anoncon de sia sola amo: la Princino Diaspro. Bloom surprizis sin kaj ekploris, kaj kiam la Winx estas petontaj eksplikojn la Sky, Diaspro diras al li la Sky kiu la Winx estas sorĉistinoj kiuj utilas la Valtor, kaj Sky ordigas al siaj gvardioj kiuj atakas ilin, sed Layla atingas krei muron kun siaj povoj Enchantix kaj savas Bloom. Poste, la Winx atingas eniri en la Reĝan palacon de Eraklyon kaj Stella revenigas Sky al la normaleco per la uzo de sia polvo de feino por rompi la sorĉas malluman sub kiu estis kaŭzita de la pocio de amo. Bloom kaj Sky pardonas sin poste ke ŝi revenas de Pyros, kie ŝi gajnis sian Enchantix, kaj daŭrigas antaŭen por savi Tecna. Ĝi ankaŭ ekscias kiun la praaj sorĉistinoj kreis Valtor de malgranda fragmento de la Flamo de la Drako. Proksime de la fino de la sezono, Valtor atakas Alfea por postuli siajn sorĉoj pli fortaj, kaj la Steloj de Akvo kiun la knabinoj estis akirintaj antaŭ nelonge de la ora Reĝlando. Kiam Bloom estis finonta kun li uzante la povon de la Steloj de Akvo, li neebligis lin fari ĝin dirante lin ke Oritel kaj Marion restis kaptitaj en sia propra korpo. Ĝi poste malkaŝis sin ke estis trompo poste kiu Bloom vizitis la kripton de la Praaj sorĉistinoj. Kun la vero malkaŝita, du epizodoj poste, Bloom sin aventuró en alia dimensio, kie ĝi frontis unu la alian la Valtor kaj viŝis sian esencon de la Flamo de la Drako kun sia polvo de feino, restante por ĉiam fermita en la kripto de la tri praaj sorĉistinoj.

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Edit

Kun Valtor disvenkita kaj la Magia Dimensio kaptas numtempe, Bloom kaj siaj amikoj komencas la serĉon de la gepatroj de Bloom, la Reĝo Oritel kaj la Reĝino Marion de Domino. La knabinoj estas serĉontaj Hagen, la forĝisto kiu forĝis la glavon de la reĝo Oritel, sed li indikis ke ĝi ne povis helpi Bloom de neniu modo. En la Tero, Bloom estas vizitita de la spirito de ŝia fratino Daphne, kiu donis al Bloom sian maskon por ke ĝi povu vidi Domino kiel estis antaŭe kiu Valtor kaj la tri malnovaj sorĉistinoj detruis lin. Ili vojaĝas al la dimensio de Obsidiana, Bloom ekscias, post ol fronti nomitan malican sorĉistinon Mandrágora, kiu Marion estis absorbita en la glavo de Oritel kiu estis forminta por esti, laŭvorte, digna de reĝo antaŭe kiu Domino atingis sian ŝajnan finon. Tamen, nur reĝo povus liberigi la glavon kaj restaŭri la tutan reĝlandon al la normaleco. Por surprizo de Bloom, Sky malkaŝas sin kiel la nova reĝo de Eraklyon, ĉar lia patro estis abdikinta de la trono, kaj kapablas liberigi la glavon de Oritel kaj savi la reĝlandon, kiu al ŝia deĵoro redonas Marion al sia homa formo kaj ĉi tio permesas lin al Bloom kompletigi vere sian Enchantix. Al la fino, Sky proponis al li geedzecon al Bloom, kaj ŝi akceptis preskaŭ tuj. Tamen, por la detruo de la dimensio de Obsidiana, sen scii ĝin, ĝi liberigis la tri malnovajn sorĉistinojn kaj aperas siaj posteuloj, la Trix.

Sezono 4 Edit

Bloom jam finis la lernejon en Alfea kaj kuniĝas al siaj amikinoj kiam sin aventuran al la Tero por protekti la lastan feinon de la Tero, Roxy. Restas en Gardenio kun la adoptitaj gepatroj de Bloom, Mike kaj Vanessa. Vanessa la helpo funkciigi sian novan negocon "Amor kaj Maskotoj", kiu ankaŭ utilas kiel hejmo. Kiam ĝi fine situas kun Roxy, ili rilatiĝas bone, pro tio ke ambaŭ estis origine en la Tero kiam ili sciis ke estis feinoj. Bloom, kune kun la aliaj malgrandaj, ĝi atingas gajni sian povon Believix en la momento kiu Roxy kredas je la magio kaj la feinoj kiam la Magiistoj de la Nigra Rondo al atakas. Bloom devis okupiĝi de alia problemo, trakti kun sia fianĉo Sky kaj sia eks-fianĉo, Andy.

Winx Klubo II: La magia aventuro Edit

La filmo montras Bloom ĝuante de sia nova vivo kiel la princino de Domino. Tamen, ne ŝajnas esti tre feliĉa kun ŝiaj respondecoj kiel princino kaj fartas de iu maniero kaptita. Lia patro donas lin al Bloom unu ĉevalo nomita Peg, kaj sia patrino donas al Bloom veston munti ĉar ŝi povas munti kun Peg. Bloom kaj Peg estas farontaj promenadon kaj situas kun Sky.

Sky petas lin al Bloom geedziĝi kun li kaj Bloom gajiĝas kaj diras lin al siaj gepatroj. La Winx aŭskultas la novaĵojn kaj metas sin ĵaluzaj ĉar Bloom ne diris al ili la novaĵon ilin unue. Sky diras lin al Bloom, du tagoj poste, kiu ne povas geedziĝi, kaj Bloom restas malĝoja kaj sin enhada kun sia patro. La Winx alvenas bone al tempo por animi Bloom kaj helpi ŝin elekti sian princon (kiu ŝia patro elektis).

La Sky venas maskita kaj Bloom estas scivola de kial rompis sin sia devontigo. Sky provas klarigi la konfliktojn de sia reĝlando en la pasinteco. La patro de Bloom perceptas ke estas Sky maskita kaj malpermesas lin veni al la kastelo. Bloom, tre enhadada, ĝi iras al Gardenio kun la Winx vidi siajn adoptitajn gepatrojn. Liaj adoptitaj gepatroj bonvenigas ilin kaj la Winx tiam perdas siajn povojn la kialo kiun la Trix detruas la pozitivan energion. Bloom poste kun la helpo de la Winx decidas fari fronte al la Trix, kaj rekuperi siajn povojn. La Winx tiam frontas la Trix estraroj kaj disvenkas ilin kunvokante la grandan drakon.

Sezono 5 Edit

Bloom revenas al Alfea post la misio kun sukceso en la Tero, en Gardenio, kie la fido en la feinoj fortiĝis danke al la konfido, sed nun devas fronti unu la alian denove kontraŭ la Trix kaj nova malamiko: Tritannus. Lia nova misio baziĝos protekti la Teron kaj la magian mondon. Ĉi tiu misio estos pli malfacila de kiu la precedencoj pro tio ke de ĉi tiu dependas de ĉiuj magia kaj siaj vivoj. Aliflanke, en la epizodo 3 (Reveno al Alfea), Sky perdas sian memoron en atako kontraŭ la Trix.

Alia obstaklo kiu devos sin alfronti Bloom kaj siaj amikinoj estos atingi la Sirenix. Dum ĉi tiu misio, Bloom bezonos de la lasta feino kiu atingis ĉi tiun povon, kiu estas ŝia fratino Daphne. Sed por ŝiaj konoj, Daphne estas kaptita de Tritannus, kiu serĉas la fonton de la povo de la Sirenix. Kun pluraj provoj, Bloom ne dubos atingi ĝin, kun la helpo de sia fratino kaj provos trovi la fonton de la Sirenix, kunigita al la malgrandaj Winx. Sed por akiri la Sirenix, la knabinoj devos atingi tion Harmonix kiu estas unua paŝo en serĉas ŝin de la Sirenix.

Ili poste iras al Domino por ceremonio kiu okazas la kuraĝo de Sky por la renaskiĝo de Domino. Bloom kune kun Stella, Flaŭro kaj Layla iras sub la akvon, kaj Bloom kuniĝas kun Selkie Serena alvoko. Ĝi poste atingas helpi la Sky en atako de la Trix en Domino, kaj estas kie fine Sky donas al li la Pendaĵon de Eraklyon (kiu Flaŭro havis lin) kaj tiel rekuperas la memoron. Ŝi, kunigita kun la resto de la Winx gajnas siajn povojn Sirenix en la epizodo 13 (Feinoj Sirenix) kaj eniras en la senfina oceano kune kun la Selkies. Laŭlonge de la resto de la serio, Daphne avertas lin al Bloom sur la planoj de Tritannus sur ataki la Kolonojn de la Senfina Oceano. Tritannus atingis du de la tri stampoj kiujn ĝi bezonis por aktivigi la Tronon de la Imperiestro, sed la Winx detruas la trian stampon, lasante ke Tritannus restas kun la malplenaj manoj.

Bloom ankaŭ estis maltrankviligita de la planedoj de la Magia Dimensio pro tio ke ili ne povis formi aliancon kontraŭ Tritannus. Ĝi ankaŭ havis alian problemon kaj ĉi tiun fojon kun Diaspro, kiu kiel havas sian laboron kiel specialan rilaton, ĝi kontraŭstaras sin al la sola alianco ĉar Bloom estis ke mi proponis lin, de egala maniero intermetas sin en sia rilato kun Sky kaj neebligas al li sian komunikadon la Eraklyon. En momentoj rimarkis ke Politea, malnova amikino de Daphne iĝis drako-serpento por la sama malbeno kaj provas iri elliberigi ŝin antaŭ ol Icy akiras siajn povojn. Kvankam Bloom evitas ke Icy gajnas, Darcy kaj Stormy, kiuj jam lasis Tritannus, ili prenas la povojn de Politea kaj malaperigas ŝin senspure.

Poste Sky senkulpiĝas kun Bloom kaj formas la aliancon. Diaspro perdas sian specialan rilaton post ol nei la proponon de ĉiuj reĝoj kaj ĵuris venĝi sin de Bloom. Kiam Tritannus atakas la Kolonon de Lumo denove kaj forrabas Layla, Bloom diras lin la Serena kiu liberigas Daphne kaj Layla, dum ŝi kaj Nereus fariĝus posteno de Tritannus. Bloom tuj uzas sian specialan povon por detrui la tridenton de Tritannus kaj observas kun la resto de la Winx kiel Tritannus estis ekzilita al la profundoj de la Forgeso por siaj malicaj agoj. Ĝi havis sorton kiam ŝia Gardistino de la Sirenix aperis kaj demandis lin ke estis sia deziro. Bloom deziris ke ŝia plej granda fratino, Daphne, ĝi revenis al sia homa formo kaj kiu rompis la malbenon. Fine Daphne havis sian kompletan korpon.

En speciala epizodo estis la ĉefrolulo sciiginte sin ke ĝi irus al Gardenio kun siaj adoptitaj gepatroj por okazigi la nokton de Kristnasko. Sed antaŭ ol fari al ĝi la Trix vidas ĉiu kaj neebligas lin iom post iom fermi kun kupolo de glacio ĉiun Alfea kaj atakante la Winx. Nur kun la helpo de la knabinoj kaj la spirito de la Kristnasko povis disvenki la sorĉistinojn, inkluzive Faragonda por la unua fojo alportas kun vestiblo al la infanoj de Gardenio kaj al siaj biologiaj gepatroj okazigante la Kristnaskon.

Sezono 6 Edit

La Winx revenas denove kun novaj aventuroj. Post la lukto kontraŭ Tritannus, ili havas alian mision. La Trix, kiu revenis kun novaj povoj, ŝajnas pli fortaj de kiu neniam. Ili akceptas la kontrolon de Turo de Nuboj kaj komencas konkeri la magiajn lernejojn. Ili formas armeon de sorĉistinoj per ekzamenoj de akcepto. Inter la ĉeestantaj sorĉistinoj aperas knabino kun tre potenciala kaj kun libro kiu povas alpreĝi malsamajn mitologiajn estaĵojn por dolorigi. Ŝia nomo estas Selina.

En la unua epizodo la knabinoj estas en Domino apud Bloom, al okazigi la revenon de Daphne. La Trix aperas en la festo kun la Besto de la Profundoj, monstro kiu nur la nimfo de la Sirenix havas sian kontrolon. Daphne estas timigita kaj necerta de kiam ĝi havas novan korpon kaj oni ne povas transformi. Bloom, vidante ke ŝian fratinon oni volas oferi por savi Domino, helpo al Daphne kaj ili ahuyentan la monstro. En la fino Daphne rekuperas siajn povojn.

Kiam la Trix atakas lernejon de Linphea, Bloom kaj la aliaj aperas por protekti la lernejon, kaj la Sirenix ne sufiĉas. En misio en Turo de Nuboj la knabinoj frontas la Trix kaj ŝajnu ke ili disvenkas ilin. Sed aperas fonto de povo kiu estas tro forta, kaj inkluzive kiu Bloom kaj la aliaj kombinas siajn povojn Sirenix, Bloom malkovras ke la posedantino de la povo estas Selina. Ĉiuj knabinoj perdas siajn povojn, malpli Bloom. Por povi daŭrigi la mision, ŝi preta al la knabinoj parto de sia povo, kaj aperos nova nomita povo Bloomix.

Bloom rekonas Selina kiel ŝia amikino de la infanaĝo. Poste ili malkovras la ekziston de la Legendarium kaj de la feino madrinha Eldora. Nur kiam la Winx trovas ŝin, Eldora diras ilin ke ili devos fermi la Legendarium por ĉiam, kaj devas formi la ŝlosilon de la Legendarium. Sed por povi eniri en la mondon de la legendoj, la Winx devas akiri nomitan povon Mythix.

Kiel en iu ajn sezono, ĉiu solvas sin kun bono de egala maniero kiu ilia misio, ili fermas la Legendarium kaj la Trix restas kaptaĵoj en la libro por ĉiam.

Galerio Edit

Personoj de Winx Klubo