FANDOM

Brandon
Brandon

Dublita de

Massimiliano Alto (sezonoj 1 kaj 3), Nanni Baldini (sezono 2), Gianluca Crisafi (sezonoj 4-7), Gianfranco Miranda (filmoj) (Originalo/itala)
Mark Hauser (Rai English)
Frank Frankson (4Kids)
Adam Gregory (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

16

Dato de naskiĝo

23an de septembro

Origino

Eraklyon

Alligitecoj

Ruĝa Fonto, Specialistoj, Eraklyon

Lertecoj de lukto

Lukti kun verda glavo

Unua apero

Neatendita okazaĵo

Rilatoj

Stella (fianĉino)
Amentia (fianĉino devigita)
Mitzi (enamiĝita de li)

Brandon estas la ŝildisto kaj grego-ŝultroj de Sky, lia plej bona amiko. Estas granda glavisto. Ankaŭ estas la fianĉo de Stella. En la unua epizodo prezentis kiel princo Sky, sed pli malfrue estis malkaŝita kaj ol estis Brandon.

Personeco Edit

Brandon estas amanto de la amuzo kaj tre ĝentila, viro de afabla spirito. Ĝi elstarigas en la sportoj kaj ĝi ŝatas labori lin kun lia motorciklo. Brandon estas nekorektebla en petoli, kiel ĝi vidis al la epizodo 41 (La spektaklo devas daŭrigi) kiam ĝi ne nur petolis kun du sorĉistinoj de vizitas, sed ankaŭ kun Stormy (ol estis maskita kiel feino samtempe). Brandon ankaŭ petolis kun Mitzi al la sezono 4. Malgraŭ tio, post kiam ĝi komencas vidi Stella, li sama pruvis esti ekstreme lojala kaj neniam trompus ŝin. Estas enamiĝita de Stella, kaj li estas iom da protekto de ŝi kiam petolas kun la knaboj. Brandon estas la plej bona amiko de Sky kaj lia ŝildisto. Li estis sendita kun Sky al Ruĝa Fonto, tiel por eduki kiel por agi kiel guardià persona de Sky. En la sezono 1 ŝanĝis la identecon kun Sky por esti ekster danĝero de la Yoshinoya. Ankaŭ estas montrita kiel mediador.

Historio Edit

Sezono 1 Edit

Antaŭ la komenco de la sezono 1, li kaj la princo Sky interŝanĝas la nomojn ĉar Sky povas esti ekster danĝero de la Yoshinoya, kiel ĝi malkaŝas al la sezono 2. Estis tuja korinklino inter li kaj Stella. Tioma Stella kaj Bloom sciis ke Sky kaj Brandon estis trompintaj ilin al la epizodo 17 (Kriptaj en sekretoj). Tio faras ke Stella kompreneble ĝenas. Malgraŭ tio, apud la fino de la sezono Stella pardonu Brandon kaj ĝi diras lin ke liaj gepatroj estas la reĝo kaj la reĝino de Solaria kaj ĝi diras lin ke ŝi ne importas ŝin se ne estas de la reĝaro.

Sezono 2 Edit

Dum la tria jaro de Brandon al la lernejo, estas pli emfazo en lia interrilato kun Stella. Kiam la paro iris al la fortikaĵo de Lord Darkar kune kun Layla, Bloom kaj Sky, ili disigis, pro tio ke la povoj de la knabinoj ne funkcias tre bone sub tero. Dum kverelo, Brandon falis por abismo, kaj Stella saltis poste lia, forgesante ke ŝiaj povoj ne funkciis. Ili enprofundigis al la rivero, kaj Brandon provis savi kun lia arko, sed rompis. Dum ili estis senkonsciaj pretere en la akvo, estis trovitaj de Sponsus, kaj ankoraŭ estis man-en-mane. Sponsus portis ilin al la Tero de Sube. Ili ti trovis kun la reĝino Amentia. Amentia enamiĝis de Brandon por liaj “karakteraj perfekte simetriaj” kaj ĝi decidis geedziĝi kun li, kio iras furiozigis Stellan, kiu estis malforta por la manko de suna lumo. Kiam Brandon neis, ŝi minacis teni Stellan (kiu malfortiĝis pro la manko de suna lumo) al la Tero de Sube. Sen alia opcio, Brandon konsentis en geedziĝi kun ŝi. Post tempo de reŝarĝo, ĝi kunvenis kun Bloom, Sky kaj Layla. Ili kiam reaĉetis la Pixiej, Amore vidis Stella kaj ili kunigis. Post tio, Stella estis decidita al havi Brandon de refreno. Amore la helpo kun tio metante en unu el la floroj de ĝemela animo en la bukedo de Amentia. Danke al ĉi tiu ago, Amentia lasu Brandon kaj ĝi enamiĝas de Sponsus, kaj lasu Brandon.

Al la fino de la sezono, Brandon devis peti al la Princino Amentia se ĝi povis helpi ilin al disvenki en Lord Darkar. Al daŭrigo, ĝi proponas duelon, kaj se Brandon gajnas, ŝi helpus lin. Li gajnas, kaj al la fino disvenkis Lord Darkar kaj li kaj Stella montras dancante kunaj.

Sezono 3 Edit

Brandon kaj Stella ankoraŭ estas forta paro al la komenco de la tria jaro de la Winx al la lernejo Alfea. Brandon iris kun Stella al la Balo de la Princino de Solaria kie havis antaŭvidita doni al li specialan donacon. Liaj ebenaj ŝanĝis kiam Ĥimeron ĵetas sorĉon sur Stella, igante ŝin en monstro. Por kiu ŝajnas, ne la voĉo kiel monstro por sorĉo de Flora ol mi permesas vidi nur lin de Stella ŝia “interna beleco”. Pli malfrue, malgraŭ tio, la magio malaperas laŭmezure kiel ili direktas al trovi la Spegulon de la Vero. Kiam Stella estante malbone post ne povi trovi la spegulon, Brandon akceptas ke ĝi vidis ŝia formo de monstro la tuta tempo kaj ĝi diras ke ŝanĝis nenion. Ankoraŭ amis ŝin kaj ĝi donis al ŝi la donacon.

En momento de la sezono, Diaspro ĵetas sorĉon sur Sky ol ĝi revenas lin kontraŭ la Winx kaj la Specialistoj. Estante la plej bona amiko de Sky, Brandon vidis devigita al resti kaj intenar helpi Sky. Stella eniru en paniko pli malfrue, kiam ŝi ne sciis nenion de li de antaŭ tempo. Sed la Winx revenis al Eraklyon por helpi Sky. En provi rezoni kun lia plej bona amiko, Brandon finiĝas fermita al la malliberejo de Eraklyon post esti konsiderita perfidulo al lia reĝlando. Pli malfrue estas liberigita de Sky, post kiam ĝi revenas al la normala.

Brandon estas ankaŭ kiu helpis Valtor kiam konfuzis lin kun civitana. Valtor, post esti liberigita, ĝi atakas la fakulojn kaj ĝi kidnapas ilin. Pli malfrue uzas ilin por trakti kapti la Winx por imbuir al kopioj de la samaj kun la Kvar Elementoj. La kopio de Brandon faris de la elemento de la akvo, kaj ĝi provis detrui Stella. La vera Brandon estis malkovrita de Helia, Nabu, Flora kaj Layla, fermita en ĉelo.

Sezono 4 Edit

Brandon akompanas la specialistojn sur la Tero kie venis por protekti la Winx. Estas sceno en kiu montras Brandon prezentante ringon al Stella, kie proponas al ŝi geedzojn.

Por mallonga tempo, Brandon kaj Stella havis iujn problemoj rilatigitaj kun Mitzi. Brandon reaĉetas Mitzi post akcidento. Mitzi vidu Brandon kaj ĝi enamiĝas de li, kaj la flugo kvazaŭ estis ŝia. Li kisas al la vango dum ŝi iras, kaj Stella vidas tion.

Stella miskomprenas la situacio kaj senprokraste alvenas al la konkludo kiun Brandon eliris kun alia knabino. La rezultoj de ĉi tiu momento faras ke ili estas sen paroli la oni al la alia por mallonga tempo. Stella ankoraŭ ĝenas ĉiufoje kiam ĝi vidas Mitzi petolante senvuale kun Brandon. Brandon akceptas ke Mitzi komencu sekvi lin en kvankam ĉiam provante krii lian atenton. Ilia problemo solvis pli malfrue kaj la du portas bone dum la resto de la sezono.

Sezono 5 Edit

Brandon kaj Stella havas entute bonan interrilaton dum la komenco de la sezono 5. Al la epizodo 9 (La gemo de la empatia), malgraŭ tio, Stella havis iujn problemoj, kiu rezultu en kverelo inter ili. Ĝi pli malfrue solvas, kaj poste Stella revenas al ŝia stato de 3 jaroj, pro encanteri ol ĝi ŝanĝas kun la aĝo de la pensmaniero. Ĝi ankaŭ observis ke Stella ploris ĉar ŝia defilita laŭmodaj estis desastre pro Kiko.

En iuj partoj de ĉi tiu sezono, malgraŭ tio, Stella estas ĝena por kiu pensas Brandon de ŝiaj dezajnoj, sed ilia interrilato plu estu tre mallarĝa dum la sezono.

Personoj de Winx Klubo