FANDOM

Princino Daphne
Daphne

Dublita de

Raffaella Castelli (sezonoj 1-3), Connie Bismuto (sezonoj 5-7), Roberta Pellini (filmoj) (Originalo/itala)
Bella Hudson (4Kids)
Elizabeth Gillies (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

22

Origino

Domino

Alligitecoj

Alfea, Winx Klubo, Domino

Povoj kaj lertecoj

Flamo de la drako
Magio de la Kvar Elementoj (Fajro, Tero, Akvo, Aero)
Povoj Sirenix
Kreo de vestibloj
Teleporto
Flugo
Psika ligo (kun Bloom)

Unua apero

Misio en Turo de Nuboj

Rilatoj

Thoren (edzo)
Reĝino Marion kaj Reĝo Oritel (gepatroj)
Bloom (pli malgranda fratino)
Sky (estonta bofrato)

La Princino Daphne de Domino estas persono de Winx Klubo. Ŝi estas nimfo kiu estis vivante tre tempon en la lago Roko Lumo de Magix ĝis rekuperi ŝian korpon, kaj ĝi faras malĉefan membron de la Winx en la sezono 6.

Personeco Edit

Daphne estas la plej malnova fratino el Bloom kaj la plej malnova filino el la reĝoj de Domino. En tre tempo estis viva spirito kiel nimfo devigita al resti en la fundo de la lago Roko Lumo al Magix de kiam ŝi mortis 16 jarojn antaŭ la komenco de la okazaĵoj de la serio, kiam la tri prapatraj sorĉistinoj detruis ŝian reĝlandon. En la unua filmo, Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando, Daphne solvas problemon de Bloom donante al ŝi ŝian maskon. Daphne estas amikino kaj fratino kiu estimo Bloom (donis ŝian vivon por ŝia fratino). Ŝi multaj fojoj agas kiel gvidilo kiam Bloom ŝajnas havi problemojn kun ŝiaj povoj aŭ trovi ŝiajn gepatrojn. La aĝo de Daphne restas mistero, kvankam ni scias ke estis adoleskantino antaŭ ricevi la maledicció de la Sirenix por la Tri Prapatraj Sorĉistinoj. Kune kun ŝia aĝo, la escolaritat de feino de Daphne ankaŭ estas misteriosa.

Daphne estas sufiĉe delikata, sed multaj fojoj povas esti vidita kiel serioza. Alivorte pro la fakto de ol nur aperas en ekstremaj situacioj. Malgraŭ de tio, en la filmo Winx Klubo II: La magia aventuro, Daphne malkaŝas ŝian gracian flankon ĉar ŝi, ludante, ĝi agas kiel fantomo terurante Bloom kaj al la plimulto da ŝiaj aperoj al la filmo ŝi estis tre feliĉa kaj sorrient. Daphne diris al Bloom ol kiam ŝi estis viva, ŝi devis manĝi ankaŭ krudan fiŝon.

Aspekto Edit

Daphne estas alta kaj bela. Ĝi vestas elmontritajn kaj flavajn ŝtofojn kiel nimfo, kun la trajtoj de la akvo. Ili ne povas vidi perfekte ŝiajn krurojn por ŝiaj longaj vestoj kiujn ŝi uzas, kaj ĝi uzas grandan veston, kun ĝustigita kaj fajna silko por ŝi.

Ŝi uzas maskon kiu kovras parton de la neniu, grandega krono kaj tre longa. Ŝia haro voluminós, estas kamuflita kun ŝiaj ŝtofoj.

Biografio Edit

Daphne estis unu el la nukso nimfas de la magia dimensio, post la malapero de la Granda Drako, ĝi kontrolis la destinon de la magia dimensio kaj estas unu el la lastaj feinoj al gajni la Sirenix. Ŝi ankaŭ estis la plej malnova filino el la reĝo Oritel kaj de la reĝino Marion, kaj, sekve, la princino de Domino, tiel kiel la guardiana de la Fajro de la Drako, kiu estis transdonita al Bloom en ŝia naskiĝo. Malgraŭ tio, la tri prapatraj sorĉistinoj, kun la espero postuli la nekompareblan povon de la Fajro de la Drako kiel ilia, ili atakis ŝian naskiĝan planedon. Estis menciita ol ŝi provis lukti, sed la sorĉistinoj estis tre potenca por ŝi, eble ĉar ĝi jam ne havis la povon de la Fajro de la Drako. Kiel lasta rimedo por savi ŝian plej malgrandan fratinon, Bloom (kaj, sekve, teni la Fajron de la Drako en bonaj manoj) ŝi sendis ŝin al la Tero, tiel malproksima kaj forgesita dimensio ol la sorĉistinoj ne povis percepti ŝian ĉeeston kaj ŝian povon. Ĉi tiu ago de amo fratern pruvis esti nobla, malgraŭ tio, de sinofero, Daphne finiĝis estante detruita de la sorĉistinoj kiam provis uzi ŝiajn povojn Sirenix, kiu la sorĉistinoj metis malbeno sur la Sirenix kaj la povoj finiĝis detruante ŝian korpon kiam provis uzi ilin. Malgraŭ tio, ŝia viva spirito kiel nimfo en la lago Roko Lumo, kiu protektas unu el la enirejoj por la Oceano Infinito, kaj la povoj de la fonto de la Sirenix. Ŝi ŝajnis ne bonhavo perdita neniu de ŝiaj fabelaj magiaj povoj, malgraŭ de ne povi lasi la lagon, kaj ol ĝi nur povas aperi por mallongaj periodoj de tempo. Ŝi estis ŝajne tre potenca feino kiam ŝi estis la guardiana de la Fajro de la Drako, al la epizodo 9 de la unua sezono (Perfidita), Bloom diras al Sky ol ŝi vidis unuafoje Daphne en la muroj de templo al Magix, kune kun la aliaj ninfes de Magix.

Sezono 1 Edit

Daphne faras ŝian unuan kontakton kun Bloom, kiam la Winx iris al Turo de Nuboj por rekuperi la ringon de Stella ŝtelita de la Trix. La Winx restis kaptitaj en incendio kaj la voĉo de Daphne diras al Bloom kie estas iri por eskapi de la fajro kaj reveni al Alfea. Iu tempo poste, Bloom komencis havi sonĝojn sur Daphne kie diris al Bloom ol restas kun ŝi ĉar ĝi volas diri al ŝi iun.

Dum la Tago de la Rosa al Magix, Bloom ĉeestis al spektaklo de danco kie viziis de Daphne. Kiam Bloom faris enketon en la biblioteko de Alfea malkovras ke Daphne estis unu el la ninfes ol estis la guardianes de la Fajro de la Drako, sed la biblioteko de la lernejo restis ekster kontrolo kiam Faragonda sciis ke Bloom serĉis informojn sur Daphne. Kiam tio iĝis, Faragonda komencis havi dubas se Bloom estis la princino de Domino kaj ĝi ordigis al Barbatea retiriĝi ĉiujn librojn en la biblioteko sur Daphne. Pli malfrue Faragonda helpis Bloom por malkovri pli sur se sama post kiam ŝi malkovris ke ŝi estis adoptita. Kiam Bloom revenis al Gardenia denove, la Trix sekvis Bloom kaj ŝtelis ŝiaj povoj, sed antaŭe ili diris la veron sur se sama, kiu estis la gardistino de la Fajro de la Drako, kaj ol ŝi estas de la planedo Domino, kiu estis detruita de iliaj praulinoj, la tri prapatraj sorĉistinoj, kaj estis savita de Daphne, kiu estis ŝia plej malnova fratino kaj estis murdita de la sorĉistinoj. Ŝi iris al Domino, en la temptativa trovi la Fajron de la Drako, nur por malkovri la spiriton de Daphne, kiu donis al ŝi la kronon de Domino, tra la qual lernis sur la detruo de Domino. Iom antaŭ la fina batalo kontraŭ la Trix, Bloom iris al la lago Roko Lumo kie Daphne aperis denove, dirante ke ŝia Fajro de la Drako neniam estis ŝtelita, ĉar estas parto de ŝi, kiel ŝiaj memoraĵoj kaj ŝia identeco, estis pro la dubas ke ŝi estis nekapabla uzi ŝiajn povojn kaj ol ŝi devis fidi ŝi sama denove por uzi ŝiajn povojn. Ŝi donas al Bloom la konfido kiu bezonas por trovi la Fajron de la Drako en ŝia koro kaj ĝi sukcesas disvenki la Trix.

Sezono 2 Edit

Daphne estu en kontakto kun Bloom, sed ŝi faras malmultajn aperojn.

Sezono 3 Edit

Daphne aperu por helpi Bloom al trovi ŝian internan drakon.

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Edit

Al la filmo, ŝi donis al Bloom ŝia masko, permesante al Bloom vidi kiel estis Domino antaŭ lia detruo. En la fina batalo de la filmo, ŝi helpis Bloom kaj Sky en la malvenko de la tri prapatraj sorĉistinoj. Daphne estis kun Bloom al la dimensio Obsidiana, kaj la du fratinoj kombinis ilian magion por ataki la prapatrajn sorĉistinojn. Fine Sky disvenkis la Mandràgora kun la glavo de Oritel, posedita de la sorĉistinoj, kaj Bloom uzu la Fajron de la Drako por detrui la sorĉistinojn kaj la dimension Obsidiana ankaŭ. Post tio, ŝi salutis ŝiajn gepatrojn kiuj revivigis, kiu estis donitaj kiel mortoj, kaj ĝi prezentis ilin Bloom.

Winx Klubo II: La magia aventuro Edit

Daphne faras du aperojn en la dua filmo. La unua apero estas post kiam Bloom ne flugo lia matenmanĝi. Daphne faras draman enirejon kaj misteriosa kaj sen ol enteri ŝian plej malgrandan fratinon kaj ĝi diras al Bloom kiel estas malfacile esti princino. Ŝia aspekto estas malsama kiam Bloom diras ke ŝi geedziĝos kun Sky. Daphne reagu kun ĝojo kaj ĝi brakumas ŝian fratinon.

Sezono 5 Edit

En la epizodo 1 (La verŝas) kiam Roxy diras ke ŝi ne estus farinta nenion sen Bloom kaj ĝi estis estinta tie kun ŝi kiel pli granda fratino, Bloom memoras de Daphne kaj restas malĝoja ĉar ŝi ne estis estinta kapabla fari iun por Daphne sur la stato en ol ĝi trovis.

Kiam la Winx estas nekapablaj lukti kontraŭ Tritannus sub la maro, ĉar iliaj povoj estas sub la akvo kaj la Believix estas malpli efika, la Faragonda diras al la Winx ol ili estos akiri la Sirenix kaj ili devos trovi la malnovan libron de la Sirenix, sed lia lokaligo estas nekonata, pro tio ke neniu igis en feino Sirenix faras tre tempon. Malgraŭ tio, ŝi diras ke Daphne estis la lasta feino al akiri la Sirenix, kaj Bloom demando al Daphne sur la lokaligo de la libro de la Sirenix. Tiam Daphne diras ŝin ke ne devas serĉi ĉi tiun transformon ĉar la tri prapatraj sorĉistinoj metis encanteri malhela en la Sirenix. Malgraŭ tio, estas konvinkita por Bloom al malkaŝi la lokaligo de la libro, kaj ŝi diras ŝin al Bloom ol la libro de la Sirenix estas al la Kripta Sekcio de Alfea.

Pli malfrue, Tritannus kaptas Daphne por kapti tiel ŝian povon de la Sirenix.

Fine de la sezono, kiam la Winx disvenku Tritannus, la guardiana de la Sirenix de Bloom diras ke ĝi povas fari deziro, kaj Bloom volas ke estas seniĝita la malbeno de la Sirenix kaj Daphne povas reveni al la vivo, kaj tiel, nun Daphne estas viva kaj ĝi havas korpon.

Sezono 6 Edit

Daphne

Daphne en la sezono 6.

En la sezono 6, Daphne kunigas al la Winx kaj estas la oka de la Winx. Daphne iĝas ĉefa persono en ĉi tiu sezono. Ŝi estas kutimi kun ŝia nova fizika korpo de solida viando kaj sango, kaj, sekve, havu malfacilaĵojn al marŝi sen stumbli.

En la epizodo 1 (La inspiro de la Sirenix), Daphne havas feston por ŝia reveno al la vivo. Ŝi ricevas moveblan spritan kontuzaĵon de Tecna, kaj Layla instruas al Daphne al danci. Stella, de sekvita, ĝi ŝanĝas ŝiajn ŝtofojn por la festado de ŝia reveno la sama tago. En la mezo de la festo, la Trix aperas kaj ili ĵetas la Beston de la Profundoj por ĉasi Daphne. Kiam la besto provas ataki Daphne, ŝi restas frostigita kun hororo. Daphne estas savita de la Winx kaj la Specialistoj, kaj pli malfrue Daphne klarigas al la Winx ol la besto ne povas esti detruita, kaj la sola homo ol ĝi povas kontroli estas nur la nimfo de Domino (ŝi). Dum la Winx serĉas la Inspiron de la Sirenix en la Lago Roko Lumo, Daphne decidas ke estas farta kun la besto minacante vundi ŝian familion kaj ŝiajn amikojn, kaj ĝi decidas oferi ŝian vivon por savi ilin. Bloom kaj la resto de la Winx, de sekvita, ili revenas kaj ili konvinkas Daphne de ol ŝi vere povas transformi kaj ol ŝi estos kapabla kontroli la beston. Kiam Daphne transformas en ŝia formo Sirenix, ŝi estas kapabla kontroli la beston kun facilo kaj ĝi sendas ĉi tiun monstron alia fojo por la profundoj de la maro.

En la epizodo 2 (Legendarium), Daphne estas prezentita kiel la nova instruistino de Historio de la Magio en Alfea, ĉar ŝi estas, en la vero, multe pli malnova kaj ĝi havas multa pli da sperto ol adoleska kaj estas teknike plenkreska feino.

En la epizodo 6 (Vortico de flamoj), Daphne igas en la princino kronita de Domino. Dum la festado, Bloom komencas aŭdi malforta por dividi ŝiajn povojn de la Fajro de la Drako kun la Winx kaj Selina liberigas manĝas ilin-fajroj por ataki ŝin. Sky portas Bloom por sanigi ŝin sed Diaspro (ol estis sendita de la Trix), ŝi kaj Thoren iras al la vortico de flamoj por ĵeti ŝin tie, kaj ĝi tiel povus restaŭri ŝiajn povojn. Dum la Winx defendas, Daphne iras kun la knaboj sed Diaspro la lanco al la vortico, kiu kaŭzas ŝian koleron kaj batalon kontraŭ Diaspro, sed ŝi protektas al se sama kaj malaperas. Poste, Bloom levas de la vortico post lukti kontraŭ drako de kvin kapoj kun ŝiaj propraj povoj Bloomix. Ambaŭ revenas al la ĉambron de la balo kaj ili helpas la Winx por finiĝi kun la monstroj. Kiam la festado estas admonita, Daphne komencas interrilaton kun la paladino Thoren.

En la epizodo 7 (La biblioteko perdita), Daphne kaj la Faragonda malkovras ke la Trix havas la Legendarium. Tiam, Daphne, la Winx kaj tri lernantinoj planu iri en vojaĝo al Aleksandrio, en Egiptio (sur la Tero) por serĉi de la ĵurnalo de la feino madrina Eldora, por povi fermi la Legendarium. La Trix igas la tri lernantinoj ranoj kaj ili transigas por ili kun la povo de Darcy, kaj Daphne, la Winx, la Trix (maskitaj) kaj la Pixiej trovas la Bibliotekon Perditan de Aleksandrio kaj ili komencas serĉi la ĉiutaga. En Turo de Nuboj, Selina vekas la mumiojn de Egiptio kaj ĝi ordigas ataki ilin la Winx. Daphne kaj la Winx luktas kontraŭ la mumioj. Daphne, la Winx kaj la Pixiej daŭrigas ilian batalon kontraŭ la mumioj, sed kun la helpo de Chatta, estas kapablaj disvenki la mumiojn.

En la epizodo 8 (La atako de la sfinkso), la Trix estas kun rabio kaj ili ordigas al Selina veki pli potencan infanon ol la mumiojn, kaj ŝi faras ke ili diris kaj reviveu sfinkso. Daphne kaj ŝia grupo oponigas la sfinkso, kiu trovis en la urbo de Aleksandrio por teni la homojn malproksime de tie. Dum ili plu luktas al la dezerto, fine la sfinkso haltigas. Dume, Bloom iras al la Biblioteko por serĉi la ĉiutaga antaŭ ol la Biblioteko falas pro la batalo. Post ŝia batalo, la sfinkso parolas kun la Winx kaj ĝi informas ilin ke ĉiuj iliaj atakoj estas senutilaj kontraŭ ŝi. Sed se ili solvas ŝian divenaĵon en tri ŝancoj, ili disvenkos ŝin. Unue Chatta diras tre grandan nombron, kaj ili perdas ilian unuan ŝancon. Tecna uzas ŝian teknologion kaj ĝi donas al la sfinkso nombro, sed tamen ĝi perdas la duan ŝancon. Chatta, kiu ne povas esti haltita de ŝiaj amikoj, ĝi diras «14» kaj ĝi divenas la pravan nombron. Ili tiel sukcesas disvenki la sfinkso, kaj ŝi revenas al ŝia loka kaj ĝi transformas denove en ŝia normala formo. Feliĉaj ĉiuj, ili kunvenas kun Bloom ol ĝi trovis sukcese la ĵurnalon de Eldora. La grupo de Daphne iras kun Eldora por fermi la Legendarium.

Sezono 7 Edit

En la sezono 7, Daphne preskaŭ ne aperas, ŝia ĉeesto estas malofta, kaj krom tio Daphne ne akiras la Bloomix.

Personoj de Winx Klubo