FANDOM

Domino

Domino.

La palaco de Domino

La palaco de Domino.

Domino estis elektita de la Granda Drako de la legendo por esti lia loko de fina ripozo, kaj danke al tio, la reĝlando ĝuis de longa periodo de prospero, gratulita kaj paco. La biologiaj gepatroj de Bloom, la Reĝo Oritel kaj Reĝino Marion, estas la suverenoj de la planedo.

Historio Edit

Domino vidas nun kiel bela loko, kun ĉarma kaj verda montetoj, kaj superba kastelo al la centro de la valo.

Sed tio ne estis tiel dum 19 jaroj. La reĝlando estis kondamnita en senfina vintro post kiam la praulinoj sorĉistinoj atakis la reĝlandon. En la fina batalo inter la sorĉistinoj kaj la Kompanio de Lumo, la loĝantoj estis sorbitaj de la dimensio Obsidiana. Fluo de negativa energio estis metita en libereco, kiu sorbis la tutan loĝantaron de Domino al la dimensio Obsidiana kaj la tuta planedo frostigis por kompleta kaj la tero estis kovrilo de glacio kaj neĝo. La palaco igis en statuo de glacio, kaj ajna alia arkitekturo ne povis esti vidita, krom la biblioteko de Oritel al la posta parto de la ŝtono. Ĉio estis eble detruita dum la batalo kiu stiris al la detruo de Domino. Post kiam Bloom disvenkis la sorĉistinojn kaj ĝi liberigis ŝian personojn en la filmo “Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando”, la planedo estis restaŭrita al sia malnova gloro.

Karakteraj Edit

Domino, egala ol la plimulto da la aliaj planedoj en la magia dimensio, estas planedo kontrolita de la monarkio. La reĝo Oritel, lia edzino, la reĝino Marion, kaj iliaj du filinoj, la princino Daphne kaj la princino Bloom laŭigas la aktualan linion de reĝa sango. Ne estas aliaj ol ili vidis aŭ menciita tra la serio. Ĝi ofte observas en la tuta serio kiun Domino estas la planedo pli prospera kun mirinda kaj potenca reĝlando de la tuta magia dimensio.

Antaŭ la reviviĝo, Domino estis morta planedo, popolita de la kraboj de glacio kaj jetioj. Birdo giganto de ŝtono nomita “ŝtono” ankaŭ protektis la bibliotekon ŝlosas de Oritel. Post la reviviĝo, la vivo revenis. Iuj bestoj frostigitaj postvivis al la aĝo de magia glacio. La faŭno estas verŝajne simila al kiu estas sur la Tero. ĝi supozas ke la flaŭro ankaŭ ĝin estas. Granda parto de la plantoj estas verdaj kaj multaj floroj povas vidi en la tuta planedo.

Lokoj
AlfeaRuĝa FontoTuro de NubojMagixTeroDomino