FANDOM

Flora
Flora sezono 6

Dublita de

Ilaria Latini (Originalo/itala)
Holly Gauthier-Frankel (sezonoj 1-4), Stephanie Sheh (filmoj) (Rai English)
Kerry Williams (4Kids)
Alejandra Reynoso (Nickelodeon)

Ligoj

Chatta, Pixie de la klaĉado
Desiryee, Selkie de la vestiblo de la oceanoj de Linphea

Aĝo (en la unua apero)

16

Dato de naskiĝo

1an de marto

Origino

Linphea

Alligitecoj

Alfea, Winx Klubo, Linphea

Povoj kaj lertecoj

agio kaj sorĉoj bazitaj en la naturo
Geokinezo
Clorokinezo
Paroli kun la naturo

Unua apero

Bonvenon al Magix

Rilatoj

Helia (fianĉo)
Miele (pli juna fratino)
Alyssa (patrino)
Rollos (patro)

Kompleta nomo

Flora Fernández

Flora Fernández estas persono de Winx Klubo.

Personeco Edit

Flora estas dek du kaj timema, aŭtenta, kvieta kaj mastrino al ĉiuj plantoj de ĉiu tipo, li ŝatas sperti kun ili kaj ĝuas fari la teon. Flora estas forte ligita al la naturo. Se al la naturo "donacas lin" io, ŝi absorbas la doloron. Ĝi ravas lin helpi la homojn. Ŝi povas esti tre sentiva kaj ĉiam volas la plej bonan por siaj amikoj kaj ĉiuj al sia ĉirkaŭe. Flora estas la plej matura el la Winx. Li ankaŭ ŝatas la pacon, la feliĉon kaj trankvilecon. Kvankam ŝi provas kaŝi siajn verajn sentojn, siaj amikoj helpas ŝin kaj kuraĝigas dividi ĉiujn siajn ideojn kun ĉiuj. Flora metas sin nervoza facile, sed kiam la aliaj Winx estas en problemoj, ĝi riparas ilin al li por teni la kvieton kaj esti racia. Kelkfoje, ĝi ne scias kiel esprimi sin, ĉar ŝi ne volas komenci la diskutojn. Ŝi estas diligenta studento en Alfea kaj montriĝas singarda de siaj agoj. Kvankam povas esti tre necerta, siaj amikoj pliigas sian memestimon.

Historio Edit

Sezono 1 Edit

En la unua sezono de Winx Klubo, Flora aperis por la unua fojo en la epizodo 2 (Bonvenon al Magix) kiel knabino de dek ses jaroj da aĝo. Kiam Bloom atingis Alfea, ŝi malkovris ke Flora estis sia kunulino de ĉambro. Bloom estis en unua momento surprizita kiu ŝia ĉambro estis ĝardeno kaj kiun ŝi estis spertinta kun aliaj plantoj, sed dum la tuta sezono, ili iĝas amikinoj. Kiam Mirta iĝas kukurbo por la Trix, ŝi provas ke ĝi revenas al la normaleco, kio fine sukcesas fari poste. Fine de la sezono, Flora estas la Winx sen historio de amo kaj amigada kun Mirta en la okazigo, sed Flora havas grandan koron, ĉu kun amo aŭ ne. La mezuro kiun la historio disvolviĝas, ŝi montriĝas kiel persono de bona koro, ĉiam fidela kaj utila por siaj amikoj.

Sezono 2 Edit

En la dua sezono, Flora ricevas amon, Helia, sed havas problemojn por alproksimiĝi. Ŝia pixie conextada estas Chatta, la pixie de la konversacioj. Flora kaj Chatta faras grandvaloran simila, donante perfektan ekzemplon de la frazo, "la kontraŭuloj altiras sin", kiel Flora, estas tre timema kaj aĵura, Chatta estas ĝuste la malo, kiu estas babilema ruidosa, sed agrabla. Ĝi ankaŭ faras novan amikinon, nomita feino Layla. Kvankam la rilato de Flora kun Layla estas iom malstabila al la komenco, ili poste fariĝas en pli bonaj amikinoj kiam Layla proponas sin por helpi al ŝi la Flora kun Helia kaj malkovri kion sentas por ŝi. Layla faras ĉi tion kaŝe en Ruĝa Fonto. Flora ricevas sian Charmix kun la helpo de Chatta, dirante lin al Helia kio sentas por li, kaj li ankaŭ amas Flora. Kiam la Winx kaj liaj gefianĉoj iras al la Forto de Lord Darkar por savi Bloom, Flora kaj Helia havas sian unuan kison. Fine de la serio, Flora havas dek sep jarojn en ĉi tiu sezono.

Sezono 3 Edit

En la tria sezono, Flora, kun la resto de la Winx, ili revenas la Alfea. Kvankam en komenco ne scias lin, la nova malamika, Valtor, ĝi ŝajnas komenci iun problemon por ili. En ĉi tiu sezono gajnas sin la kompleta formo de feinoj, konatino kiel Enchantix. En ĉi tiu sezono, ĝi malkaŝas sin ke Flora havas nomitan malgrandan fratinon Miele. Ŝi ricevas sian Enchantix savinte sian fratinon morti sufokita en rivero. En la lastaj epizodoj Flora helpas Bloom kaj al la aliaj Winx en la malvenko de Valtor.

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Edit

Flora kaj ŝiaj amikinoj diplomiĝas en Alfea. Ricevinte skatolon kiu enhavas sian diplomon, Flora fariĝas oficiale en feino de la naturo kaj nomumas sin la feino gardistino de sia naskiĝa mondo, Linphea. Ŝiaj amikinoj submetas sin al la inkluzive rito pase kaj poste, Flora pasas sian lastan nokton en sia dormoĉambro en Alfea kun siaj amikinoj antaŭ ol pasi al la sekva fazo de ŝia vivo.

Flora kaj la aliaj eventuale vizitas la Tero, kie Bloom premas sin sur ŝi mem por havi ankoraŭ nekompletajn siaj povo Enchantix kaj ne scii kiel trovi ŝiajn malaperintajn biologiajn gepatrojn. Kune kun la resto de la Winx, Flora decidas akompani Bloom en sia serĉo por trovi siajn gepatrojn de naskiĝo kaj restaŭri sian naskiĝan planedon, Domino. Post brutala lukto kun la praaj sorĉistinoj, Bloom kaj Sky venkas ilin kaj, fine, ili redonas la vivon Domino ŝin kaj ĉiuj siaj loĝantoj, inkludante al la gepatroj de Bloom. Al la fino, Flora estas en la okazigo de la restarigo de Domino kaj Bloom preno sia leĝa loko kiel la heredanto al la trono, Flora estas vidita en la danco por la lasta fojo kun Helia.

Sezono 4 Edit

Flora kaj ŝiaj amikinoj Winx iĝas majstrinoj en Alfea. Dum kariero de obstakloj kiujn prezentas la Winx, Flora rezultas vunditan en la kariero de obstakloj. Alice estas akuzita maljuste de la ŝerco kaj estas forpelita. Flora insistis vidi ŝin, sed anstataŭe situis kun la Magiistoj de la Nigra Rondo. Ŝi estas atakita, sed rekuperas sin.

Flora vojaĝas al la Tero kun la resto de la Winx serĉante la lasta feino, Roxy. Flora gajnas poste sian Believix kiam Roxy decidas kredi je la Winx kaj sia magio. Flora iĝas bona amikino de Roxy, instruante lin uzi siajn povon. Ŝia am-afero daŭrigas kun Helia. Flora estas medicina bestkuracistino en la tendo de Amor kaj Maskotoj.

Poste en la serio, Flora frontas unu la alian kaj lukto kun Diana, la plej granda feino de la naturo de la Tero, kies povoj superas tiujn de Flora. Flora luktas kontraŭ la hechizos de Diana, sed, kun la apogo de Helia, ĝi superas Diana, kvankam kun multa malfacilo.

Ŝi kaj la resto de la Winx luktas kontraŭ la Magiistoj de la Nigra Rondo por la lasta fojo en la Dimensio Omega kaj estas disvenkitaj, frostigante la Magiistojn konstante. En la fina sceno de la sezono 4, Flora estas vidita en plena flugo kun la resto de la Winx en la meto de la suno en siaj formoj Enchantix, supozeble de reveno al Magix.

Winx Klubo II: La magia aventuro Edit

Flora kaj la Winx Klubo (malpli Bloom) alfrontas kaj luktas kontraŭ la Trix dum la orientiĝo de Alfea kaj Turo de Nuboj. Kiam ŝi kaj la Winx iras al Domino, ĝi prezentas sin al la policanoj kiel la princino Flora. Eble ŝi faris lin por trompi la policanojn.

Flora tiam iras al Gardenio, kune kun la Winx kaj restas en la adoptita domo de Bloom por tempo. Ŝi kaj la aliaj perdas siajn povon devitan kiun la Trix detruis la pozitivan energion.

Ŝi estis tre helpema, helpante en la pureco de la domo kaj lavi la telerojn por Mike kaj Vanessa kaj animis la reston de la Winx por fari la taskojn. Al la fino, ŝi, la Winx kaj la specialistoj luktis fronte al la Trix kaj la Praaj Sorĉistinoj kaj savis la pozitivan energion en la Arbo de la Vivo.

Sezono 5 Edit

Flora trejnas por disvolvi sian povon Believix, sed ne atingas pozitivajn rezultojn. En la unua epizodo ŝi estas en la koncerto de la Winx en la strando kiam okazas la verŝita de petrolo. Ŝi oni vidas devigita al interveni por savi la laboremajn, sed kiam ĝi uzas siajn povon sub la akvo, ĝi markas ke la povoj Believix ne estas sufiĉaj. Tiel ke ili devas lukti kontraŭ la Trix. En la epizodo 5, Flora havas gravan paperon en la lukto kontraŭ la Trix ĉar oni volas profiti de la magio de la magia siringo. Flora savas la fratinon de Mitzi, Macy, de la Trix. Al la fino la Winx gajnas danke al la homoj kiuj kredas je ili kaj sia Believix estas pli forta.

Poste, ŝi kaj la Winx atingas la Harmonix, antaŭa paŝo por atingi la Sirenix. Tiel ke ŝi helpo Tecna kaj Muzo por serĉi la situon de la brilaj konkoj, dum Stella, Bloom kaj Layla estas en Andros, provante la juvelon de la konfido. Poste Flora estas en misio apud Stella kaj Muzo en Solaria, por disvenki Tritannus. Kiel la maro estas poluita, la meduzoj iĝas ŝtono, sed revenas al la normaleco kun la helpo de Stella. La Winx iras al la maro de Linphea por la provo de la valoro, por atingi la juvelon de la kolero. Ŝi kapablas disvenki la Floron de la Profundoj, kiu ankaŭ estis tuŝita de la poluado de la oceano. Tie Flora kuniĝas kun la Selkie gardistino de la pordo de Linphea, Desiryee.

En Alfea, aperas la princino de Linphea, Krystal, kiu komentas al li la Flora kiu ŝi kaj Helia estis amikoj en la infanaĝo, kaj Krystal ĉiam estas kun Helia. Por tio, Flora komencas havi ĵaluzon. Ĉeestanta Flora kiu Krystal intermetas sin en lia rilato, kaj pensas ke Helia preferas esti kun Krystal. Fine de la sezono, Flora malgajas por kio okazis kun Helia. Kiam liaj amikinoj retiriĝas, Flora restas kaj venas Krystal, demandante oni povas paroli iom sur Helia. Sola fojo, Krystal sin ekskuzo kun Flora por intermeti sin inter ili, ĝi diras ke ŝi kaj Helia estas nur amikoj, kaj kiu li estas vere enamigita al Flora. Ŝi foriras, eĉ sen konvinki sin sur la vortoj de Krystal. En la salono de danco, la grupo renkontiĝas por provi iujn rutinojn de danco. Dum la resto de la Winx dancas gajajn kaj tre viglajn, Flora malgajas kaj kun malmultaj movadoj. Ili poste iras kun speciala spegulo, kie se ili malfermas sian koron, ĝi donos al ili paron de ŝuoj de specialaj danco. Vidinte ke ili atingas tre facile siajn ŝuojn, ŝi decidas retiriĝi, sed ĉiuj haltas sin, kaj diras al Flora kiun ili scias por kiu malgajas kaj kiu malgraŭ tio provas lin. Ŝi komencas danci kaj pensi pri Helia, poste aperas mano kaj birdoj de origami flugante, kiu rezultas esti tiuj de Helia, ili kaptas sin de la mano kaj komencas danci kune. Helia diras lin ke ŝi estas la sola al kiu mastrino. Fine, Flora atingas siajn ŝuojn kaj ambaŭ finas brakumitajn kune en la aero.

Poste apud la aliaj Winx, ili disvenkas Tritannus kaj finas donante koncerton en Andros.

Sezono 6 Edit

Flora aperas en ĉi tiu sezono apud la Winx en la festo de bonveno de la fratino de Bloom, Daphne, kie ili helpos lin rekuperi la konfidon por disvenki la Beston de la Profundoj. En la epizodo 3, ŝi kaj la Winx estas invititaj al la formado de Specialistoj kaj Paladinos en Linphea, kaj Flora deziras fari viziton al sia fratino Miele. Sed la Trix revenas, kaj volas preni la kontrolon de la lernejoj de magio. Dum la lukto, Flora kaj la Winx perdas siajn povojn, krom Bloom. La knabinoj devas retiriĝi.

De rondveturo al Alfea, Flora ricevas parton de la povo de Bloom, kaj ricevas nomitan povon Bloomix. Poste, Flora malkovras sekretan forcejon en Alfea. Kiam Selina aperas en Alfea kaj ŝajnigas helpi la Winx, Flora geedzigas estas venenita de sia amikino Bloom. Seniluziigita de lia supozita eraro, Bloom revenas al Gardenio (kvankam Flora ne kolerigis sin kun Bloom). En la epizodo 14 ricevas la povon Mythix, kaj permesos ilin eniri en la mondon de la legendoj de la Legendarium.

Sekvante la konsilojn de Eldora, Flora kaj la Winx iras al Kanado por trovi la pecojn kiuj kreos la ŝlosilon por fermi la Legendarium. Sed Icy iĝas la Reĝino de la Neĝoj, ĝi forrabas Helia kaj portas lin al la mondo de la Legendarium. Danke al liaj sentoj, Flora atingas savi Helia, ĉar ĝi havas la povojn Mythix. Sed Helia estas malsama kaj kverelo kontraŭ Riven, kaj kolerigas sin kun Flora. Ĝi rezultas ke la koro de Helia restis frostigita. Flora atingas savi ĝin kaj akiras la ŝlosilon por fermi la Legendarium.

Galerio Edit

Personoj de Winx Klubo