FANDOM

Helia
Helia

Dublita de

Francesco Pezzulli (sezonoj 2-4), Leonardo Graziano (sezonoj 5-7) (Originalo/itala)
Martin Watier (Rai English)
Marc Diraison (4Kids)
David Faustino (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

17

Dato de naskiĝo

2an de septembro

Alligitecoj

Ruĝa Fonto, Specialistoj

Lertecoj de lukto

Gantoj kun ŝnuroj

Unua apero

Ĝojfuŝulo

Rilatoj

Flora (fianĉino)
Saladin (onklo)
Krystal (amikino de la infanaĝo)

Helia estas specialisto kaj la nevo de la direktoro Saladin, kaj lia intereso de amo estas Flora.

Personeco Edit

Helia havas la plej grandan matureco de ĉiuj specialistoj. Aludita unufoje de Brandon kiel pacisto, ĝi ravas skribi al li poemojn kaj desegnojn de romanco. Helia ne havas timon preni gravajn decidojn kaj fari kiu estas prava, eĉ se liaj amikoj ne konsentas kun li. Li estas tre aŭdaca, foje, kiel la fojo kiu kisis al Flora en la kuŝejo de Lord Darkar. Li ne havas timon esprimi liajn pensojn, kiel ĝi montras al la tria sezono kiam agas kiel meza, kiel Nabu, inter Sky kaj BloomMusa kaj Riven. Helia ankaŭ havas multan fidon kaj kredon en Flora, kaj povas persvadi ŝin al fidi se sama, kiel ĝi kiam traktis kuraci la Floron de la Vivo, kaj kiam ŝi traktis liberigi de la radikoj elsenditaj de Diana. Ĝi ankaŭ senvuale esprimas lian firman kredon en ŝi, ekzemple kiam ŝi volvis la Anagan en vinberujoj, ĝi deklaris fiere, “La magio de Flora estas tre forta kaj vi ne eliros de ĉi tiu”. Lia onklo estas Saladin, la direktoro de Ruĝa Fonto. Li estis la plej bona studento de Ruĝa Fonto antaŭ ol li ĝin lasis por iri al la lernejo de arto. Revenis al Ruĝa Fonto al la dua jaro kaj ĝi kunigis al la teamo de Sky. Li estus estinta lia tria jaro al la sezono 2, de ne bonhavo forlasita post la unua jaro (la lerneja jaro antaŭ la sezono 1). Ĝi igas en fianĉo de Flora al la fino de la dua sezono kaj Timmy igas en lia plej bona amiko. Helia neniam estas ĵaluza. Krome, estas tre eble ke Helia havas certan kvanton de forto, pro tio ke estas kapabla de, laŭvorte, sen helpo de neniu (kun brako) enhavi al tute senmova besto, pro tio ke estis atakonta Floran. Li estas sperta en militaj artoj kaj spionado.

Historio Edit

Sezono 2 Edit

Aperas unuafoje al la epizodo 8 de la sezono 2 (Ĝojfuŝulo), kiam Brandon montras ke li estas pacisto kaj kutime estis unu el la plej bonaj studentoj de Ruĝa Fonto, ĝis ĝin lasis por persekuti la artojn. Timmy diras ke estas nevo de Saladin. Pli malfrue en ĉi tiu epizodo, Lord Darkar sendas grandegan monstron kun flugiloj de la grandeco de la stadiono por ataki la Winx. Kiam Flora estas surprizo por la monstro kaj estas atakonta, la monstro estas prenita de la dorso kun ĉenoj de grandaj oro de la ganto de Helia, kiu fakte tenas al la monstro al strio kun brako ridetante. Kiam Flora rekuperas, ĝi liberigas de la monstro kaj ĝi eliras de la stadiono. Helia helpu la Winx kaj la specialistoj al la batalo kontraŭ la Trix.

Sezono 3 Edit

Helia ne aperas tre al la sezono. Helia aperu por helpi Tecna. Helia ankaŭ estis la sola ol ĝi avertis la Winx de Valtor.

Sezono 4 Edit

Helia, kune kun la aliaj specialistoj, ĝi iras sur la Teron por helpi la Winx. Lia nova aspekto konsistas en la originala vesto, sed kun la haro al tavoloj. Ĉi tiu ŝanĝo de aspekto ne okazas ĝis iuj epizodoj post la epizodo 5 (Amor kaj Maskotoj). Ĝi ankaŭ helpas Riven al reveni kun Musa.

Aspektoj Edit

Personoj de Winx Klubo