FANDOM

Kalshara kaj Brafilius
Kalshara kaj Brafilius

Dublita de

Kalshara: Emilia Costa (Originalo/itala)
Brafilius: Carlo Scipioni (Originalo/itala)

Sezonoj en kiu aperas

7

Povoj kaj lertecoj

Metamorfozo (Kalshara)

Unua apero

La natura parko de Alfea

Lasta apero

La povo de la magiaj bestoj

Kalshara kaj Brafilius estas la malamikoj kiuj aperas al la sezono 7. Estas gefratoj. Kalshara havas la povon ŝanĝi formon (en vesperto, en aglo kaj en leono).

Historio Edit

Kalshara studis en Alfea al la sama epoko kiu Faragonda kaj ambaŭ estis amikinoj. Fakte, estis la plej bona lernantino de la lernejo, kaj la plej bona trejnistino de magiaj bestoj; ĝi malgraŭ tio havis ebenaj pli ambiciaj: akiri la superan povon de la magiaj bestoj.

Ŝi influas Faragonda al ŝteli la libron de la bestoj al la oficejo de la direktorino Mavilla, kiu enhavas informojn sur la unua paŝo por sukcesi ŝia objektiva. Unu el la paĝoj de la libro la gvidilo ĝis ĉambro kie estas fonto de sovaĝa magio.

Kalshara sorbu la plej grandan parton de la magio de la ĉambro, estante draste transformita en la procezo, akirante aspekton de kato. Malgranda parto de la magio kiu restis al la ĉambro, ŝi portas ŝin ĝis ŝia frato Brafilius.

La okazaĵoj kiujn ŝi kaŭzis, ili iras malmola la direktorino Mavilla al fari multajn ŝanĝojn al Alfea. Ŝi liberigas ĉiujn magiajn bestojn, abolante la devigon de la feinoj de Alfea trejni beston. Mavilla ankaŭ forviŝas la memorojn de ĉiuj al la lernejo, por ol neniu memoras de kiu Kalshara faris.

Personeco Edit

Kalshara estas forta, talenta kaj rezoluta. Ĝi manipulas ĉiujn ĉirkaŭ li por sukcesi ŝiaj objektivaj, kiel ĝi faris kun la Faragonda. Ŝia frato Brafilius ŝajnas iom malserioza kaj ĝi faras okazon en ĉio tio ol ĝi diras lian fratinon.

Galerio Edit

Personoj de Winx Klubo