FANDOM

La Magiistoj de la Nigra Cirklo
La Magiistoj de la Nigra Cirklo

Dublita de

Ogron: Patrizio Prata (Originalo/itala)
Yuri Lowenthal (Nickelodeon)
Duman: Davide Lepore (Originalo/itala)
Josh Keaton (Nickelodeon)
Gantlos: Christian Iansante (Originalo/itala)
Charlie Schlatter (Nickelodeon)
Anagan: Andrea Lavagnino (Originalo/itala)
Bumper Robinson (Nickelodeon)

Sezonoj en kiu aperas

4

Povoj kaj lertecoj

Ogron: Sorbi magion
Duman: Transformo
Gantlos: Krei sismojn
Anagan: Granda rapido

Unua apero

La ĉasistoj de feinoj

Lasta apero

Glacio kaj fajro

La Magiistoj de la Nigra Cirklo (ankaŭ konataj kiel La Ĉasistoj de Feinoj) estas grupo de kvar kaj estas la ĉefaj antagonistoj de la sezono 4. Iliaj nomoj estas Ogron, Duman, Gantlos kaj Anagan, kaj ili havas iun rigardon punk kaj gotika, kvankam en la retrospektaj scenoj montras ke antaŭe ili vestis kun armaĵo de la Mezepoko. Ilia ĉefa celo estas kapti ĉiujn feinojn de la Tero kaj ŝteli iliajn magiajn povojn por igi en la estroj de la Tero. Por povi kapti la feinojn, ili uzas objekton nomita Nigra Cirklo, de kie ricevas ilian nomon.

Ogron Edit

Ogron estas la gvidanto, ĝi havas la longan haron de ruĝa koloro kaj ruĝhara barbo.

Estas knabo de ĉirkaŭ 25 jaroj de aĝo. Ĝi havas la palan haŭton kaj ĝi ĝenerale portas nigran ŝtofon. En lia ŝtofo, kiel akcesora, li portas objektojn de metalo, kiel ĉenoj aŭ butonoj. Ĝi portas tipon de pantalono kaj jupo kun grizaj kaj nigraj ĉenoj. La ĉemizo estas pli malsimpla, pro tio ke ĝi havas sufiĉajn butonojn, hokojn kaj ĉenojn aŭ nadlojn, griza malhela, nigra kaj ruĝa. Ĝi portas grizajn sportajn ŝuojn. Entute, kiel la resto de liaj kunuloj de teamo, ĝi povas diri ke estas gotika.

Li estas tipo tre ambicia kaj egoisto. Ankaŭ estas perversa ( pruvas kiam la trian Don de la Sorto, la Nigrulo, estas uzita de li en mortinta floro) kaj estas malica, kiu ne importas lin ke aliaj suferas por atingi liaj propraj objektivaj kaj ambicioj. Ĝi sekvas liaj propraj ebenaj por mortigi aŭ kidnapi feinojn kaj ĝi ne akceptas la konsilon de liaj propraj kunuloj.

Duman Edit

Duman havas la aspekton de Punk kun la okuloj de oro kaj la haro de la koloro de varma rozo najlita en kombita en pinto. Li estas oni ŝanĝante, ĝi povas transformi alian estaĵon, en anstataŭigo de iu, aŭ por lukti. Ĝi ankaŭ povas transformi en objekto aŭ likva (ekzemple, akvo).

Duman estas la plej juna el la kvar kaj la plej vanta. Li estas sarkasma, kaj ĝi faras vulgarajn komentojn.

Gantlos Edit

Gantlos portu ĉapelon kaj ĝi havas la longan kaj blondan haron. Li povas krei tertremojn, sismojn aŭ tremojn.

Anagan Edit

Anagan havas brunan haŭton, kun la hararo kaj la bruna barbo, kun kiu uzas jamajkanon stilon. Li havas la povon de granda rapido.

Personoj de Winx Klubo