FANDOM

Princino Layla Pelay
Layla

Dublita de

Laura Lenghi (Originalo/itala)
Lucinda Davis (sezonoj 2-4), Mela Lee (filmo 2) (Rai English)
Vasthy Mompoint, Christina Rodriguez (4Kids)
Keke Palmer (Nickelodeon)

Ligoj

Piff, Pixie de la dormemo
Lemmy, Selkie de la vestiblo de la oceanoj de Andros

Aĝo (en la unua apero)

17

Dato de naskiĝo

15an de junio

Origino

Andros

Alligitecoj

Alfea, Winx Klubo, Andros

Povoj kaj lertecoj

Kreo kaj kontrolo de la Morphix kaj de la akvo en likva stato
Kreo kaj kontrolo de la akvo
Hidrokinezo
Magio kaj sorĉoj bazitaj en la akvo
Povigo de la akvo
Absorbado de la akvo kaj la ŝvito
Kreo de inundadoj, cunamoj kaj sismaj ondoj
Kreo kaj kontrolo de la maroj
Manipulado de bobeloj
Manipulado de ŝaŭmo

Unua apero

La malluma fenikso

Rilatoj

Nabu (eks fianĉo, mortinta)
Roy (eks fianĉo)
Nex (fianĉo)
Reĝino Niobe kaj Reĝo Teredor (gepatroj)
Neptun (onklo)
Ligea (onklino)
Nereus, Tritannus, Tressa (kuzoj)
Anne (amikino de la infaneco)

Kompleta nomo

Layla Pelay

La Princino Layla Pelay de Andros estas persono de Winx Klubo. Aperas unuafoje al la sezono 2.

Personeco Edit

Layla havas 17 jarojn da aĝo al la komenco de la sezono 2. Layla estas tre obstina kaj de malfermita menso. Ŝi estas tiel intuïtiva kiel Stella kaj kiam demandas ŝin, ĝi donas praktikajn konsilojn. Ŝi estas ankaŭ baletistino talentosa kaj ĝi parolas multajn malsamajn lingvojn. Ŝi kontraŭstaras firme al romantikaj temoj kun knaboj, kiel ĝi vidas en la epizodo 18 de la sezono 3 (La kofro de Valtor). Tio estas verŝajne pro ŝia geedzoj riparita de ŝiaj gepatroj kun Nabu, kiu mencias en la epizodo 9 (La koro kaj la glavo). La Pixiej fidas tre en ŝi, pro tio ke Layla estas unu el la malmultaj homoj kiujn konas la Urbeto de la Pixiej. Layla proponas praktikajn konsilojn kaj ĝi ĉiam proponas ŝultron por plori. Ŝi montras senĉese ĉi tiun naturon dum la tuta serio, konsolante Musa post ŝia konflikto kun ŝia patro, kaj kvietigante la nervojn de Flora kiam spertas objeccions al ŝiaj sentoj por Helia. Ŝi estas sendependa, trovante ne indas perdi ŝian tempon kun knaboj. Ŝi konsideras tiel bona kiel la Specialistoj en la sportoj kaj la batalo kun glavo kaj ĝi havas similajn interesojn ilin. En momento donita, ĝi eĉ prenas la kontrolon de la aera motorciklo de Riven. Kvankam havi komunajn interesojn, ne estas tre amikino de ili. Sed enamiĝas de Nabu, ŝia fianĉo. Kiam Layla kunigis ŝiajn fortojn kun Nebula en la sezono 4, ŝi pensis venĝi la morton de Nabu, sed ne estis sufiĉa malbona por fari ĝin. Al la sezono 5, oni helpante ke ŝiaj gepatroj sendis ŝin nomita Roy, estu enamiĝita de ŝi. Layla estas komika kaj tre sportisto.

Historio Edit

Layla estis mamnutrita en tre tradicia etoso. Ŝiaj gepatroj kredis ke la princinoj devas enteni de ortodoksa maniero, strikta kaj analizante ĉiujn ŝiajn movadojn kaj pensojn. Kiel rezulto, Layla havis infanecon tre izolita, kun escepto de la tempo en kio ŝi eskapis de la palaco. Pro tio, Layla ne havis multajn amikojn. Post kiam ŝia plej bona amikino Anne malproksimigas kiam Layla estas juna, ŝiaj solaj amikinoj estas la Pixiej de la Urbeto de la Pixiej. Kiam Layla aperas en la unua epizodo de la dua sezono (La malluma fenikso), estas evidente ke ŝi estas rezoluta kaj kuraĝa. En ŝia unua apero, ĝi observas ŝin provante reaĉeti la Pixiej ol ili pli malfrue igos en kunulinoj de la Winx. Tra ŝia konversacio, ni havas ideon de ŝiaj povoj kaj ĝi donis iujn konsiloj sur la vilà de la sezono, Lord Darkar. Post eskapi kun nur Piff, Pixie nadó, ĝi stumblas kun Alfea, ĝi kie trovas kun la Winx kaj ĝi svenas. Ŝi montras profundan amon kaj la kuracadon por la Pixiej, kiu estas evidente, ŝiaj proksimaj amikinoj. En la plimulto da sezono 2, la serio ŝajnis turni ĉirkaŭ Layla en loko de Bloom kaj de la aliaj knabinoj, sed al la fino, ĝi centrigis en Bloom denove ĉar en Lord Darkar kaptis ŝin kaj ĝi sukcesis igi ŝin provizore al la flanko de la malbona.

Sezono 2 Edit

Ŝi aperas al la sezono 2 kaj ĝi igas en la sesa membro de la Winx. Al la principo vidas eniri ŝin al la fortikaĵo de Lord Darkar kie ŝi provas sed ne povas savi la Pixiej. Bonŝance kun la helpo de Bloom, Stella, Brandon kaj Sky, estas kapablaj savi ilin. Ĝi elportas kun ŝi la Pixiej ol ili poste kunigas al la Winx. Al la principo, ŝi estante ekskludita. En epizodo ŝi ŝanĝis tiel ol ĝi eliris de la ĉambro de la simulador kaj ĝi iris al sidi sub arbo. Musa venis kaj ĝi diris ŝin ke ŝi ankaŭ estante ekskludita foje kaj Bloom alvenu pli malfrue, ĝi kunigas kun ili kaj ili havas feston de piĵamoj. Al la fino de ĉi tiu epizodo fine estante parto de la grupo. Ŝi montras en la tuta serio al havi koŝmarojn kaj sonĝojn de ŝia amikino kiu ŝin instruis al danci. Kiam estis al Turo de Nuboj estis parigita kun Flora, ŝajnis iom stranga, konsiderante ke komence de sezono Layla fidis Flora, en akcepti ol ĝi havas timon esti sola. Estas la kvara por gajni ŝia Charmix. Al la fino de la sezono brakumis Musa kaj ĝi diris ŝin ke estos la plej bonaj amikinoj por ĉiam.

Sezono 3 Edit

Ŝi komencas zorgi por ŝia propra reĝlando, Andros, pro tio ke Valtor sukcesas eskapi de la portalo kun la dimensio Omega, kiu detruas la planedon. Layla iras ĝis Andros kaj ĝi provas savi ŝian reĝlandon kun la helpo de la Winx. Ŝi estis la unua al ricevi ŝia Enchantix savante ŝian planedon, kaj kun ŝia polusoj de feino donas la ŝancon kuraci ŝian vidadon, kaj en ŝia loko gardas Reina de la Sirenoj. Ŝi revenas de Andros kun malĝoja novaĵo, ŝiaj gepatroj sekvis la tradicion de ŝia planedo kaj ili traktas devigi Layla al preta geedzoj kun Nabu. La Winx revenas al Andros en lasta provo savi la planedon kaj estas tuj antaŭ maltrafi, kiam Tecna oferas por fermi la portalon de la dimensio Omega permanenta. Tecna estas reaĉetita de la dimensio Omega por Winx kaj la Specialistoj. Nabu spiono Layla, kaj ĝi prezentas kiel Ophir. Layla kaj Tecna estas tre malfavoraj al li, pensante ke estas spiono de Valtor.

Pli malfrue, Nabu estas surprizita surŝipe de navo de Ruĝa Fonto, dum la Winx vojaĝis al serĉi la Stelojn de Akvo. Post kiam “Ophir” savas ŝin, Layla komencas enamiĝi de li. Layla pli malfrue malkovras ke li estas en realaĵo Nabu kaj ol li estas la edzo elektita de ŝiaj gepatroj.

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Edit

Layla kunigas al la Winx en la esploro de la biologiaj gepatroj de la Bloom. Por elŝeligi pli sur la reala familio de Domino, la Winx estas devigitaj al trovi Hagen, kiu kreis la glavon de la reĝo Oritel. Layla havas pli malgrandan rolon en ĉi tiu filmo, sed ankaŭ vidis luktante al la flanko de la Winx kaj la Specialistoj. Krome ŝi estas vidado dancante kun Nabu, post la venko kontraŭ la sorĉistinoj.

Sezono 4 Edit

Layla kaj la Winx decidas iri al Gardenia por trovi Roxy, la ultima feino de la Tero. Apud la fino de la sezono, Nabu oferas por savi Morgana. Kiam Layla kunvokas la Nigran Don por savi Nabu, Ogron prenas de li, kaj ĝi uzas lin en floro velkita, ruinigante la esperojn savi Nabu. Layla lasas la grupon por lukti al la flanko de Nebula kontraŭ la Magiistoj de la Nigra Cirklo serĉante venĝon por la morto de Nabu, kaj kune kun la Winx kaj Nebula disvenku la Magiistojn por ĉiam.

Winx Klubo II: La magia aventuro Edit

Layla estas vidado unuafoje al la flanko de la Winx al Alfea, kun escepto de Bloom, luktante kontraŭ la sorĉistinoj de Turo de Nuboj, kiu estis transformintaj unuj el la feinoj de Alfea en ranoj. Poste kiam ŝi kaj la Winx malkovras la kompromison de la Bloom kun Sky kaj tuja disolviĝo, ŝi kaj la knabinoj tuj konsolos ŝin al Domeno. Kiam la Winx trovas la Arbon de la Vivo kaj la desastre kaŭzita de la Trix, Layla kaj la Winx luktas kontraŭ ili kaj kontraŭ la Prapatraj Sorĉistinoj.

Sezono 5 Edit

La Winx iras en misio por sukcesi la Sirenix, esenca por venki Tritannus. Por sukcesi lin, ili antaŭe akiras alian antaŭan povon, la Harmonix. Sed ĉi tiu fojo ne luktas kontraŭ ajna malamiko, Layla luktas kontraŭ ŝia kuzo, kiu aliancis kun la Trix kaj ĝi transformas la reston de ŝia familio kaj la sirenoj en mutants. Tial ili devas trovi manieron lukti kontraŭ ili sen vundi ilin.

Oni helpante ke sendis al li ŝiajn gepatrojn nomita Roy, ĝi enamiĝas de ŝi. Ŝajnis ke en ĉi tiu sezono revivus Nabu, sed al la fino ne pasas. Tio paŝo al la epizodo 7 (La spritaj konkoj) kiam Layla, kune kun la Bloom kaj Stella, ili uzas la Harmonix al la esploro de la gemo la konfido en sama sino. En ĉi tiu epizodo ŝi kunigas kun Lemmy, la Selkie de Andros.

Al la epizodo 25, la kuraĝo kaj la sinofero de Layla estas provitaj denove, kiam ĝi luktas al la Oceano Infinito, ŝi uzas la povojn Sirenix kaj ŝia deziro por savi ŝian kuzon Nereus. Tiel ŝi estas kaptita de Tritannus, kaj la aliaj Winx devos savi ŝin. En la sekva epizodo kaj la lasta de la sezono, kiu festas la venkon de la Winx, denove Layla estas vidado kune kun ŝiaj amikinoj al la festo de Andros.

Sezono 6 Edit

Layla aperas kun la Winx en la unua epizodo al Domino kun la festado de la reveno de Daphne. Kiam aperas la Trix kun monstro, ŝi kaj la aliaj devas fari ke la Daphne rekuperas la konfidon en se sama, pro tio ke la Daphne estas la sola kiu povas kontroli la monstron. Pli malfrue kiam la llogaret de la Pixiej estas atakita de la Trolls, denove ŝi kaj la knabinoj estas helpi iliajn malgrandajn amikinojn. Al la fino, multaj de la Pixiej malaperas.

Al la epizodo 3 (La lernejo voladora), Layla kaj la Winx estas gastinoj al la Lernejo de Linphea en trejniĝo de la Specialistoj kun la Paladinoj. Tie Layla trovas kun Nex, enamiĝita de Layla, kiu provas gajni la koron de Layla kaj superi Roy. Sed kiam perdas iliajn povojn Sirenix, kun la escepto de Bloom, la Winx estas devigitaj al reveni al Alfea. Tie ŝi ricevas parton de la povoj de Bloom, kiu finiĝas en nova transformo, la Bloomix.

Egala ol en aliaj sezonoj, Layla akiras al la flanko de la Winx nova transformo paralele, la Mythix, necesa transformo por fermi la libron Legendarium. Tiel Layla kaj la knabinoj eniros en nova misio venki la Trix, kaj teni la pacon al Magix.

Al la epizodo 24 (La batalo de la ĉampionoj), Layla malkovras ke por disvenki la Ĉampioninojn de Alfea bezonas porti ĉiuj Pixiej (pro tio ke la ĉampioninoj neniam kunigis al la Pixiej) kaj kiel nur estas 6, ĝi memoras ke la aliaj restis kaptitaj en la Legendarium, kaj ĝi tiam transformas en Mythix kaj al la fino savas la Pixiej kaj la Arbo de la Vivo. Nex kaj Layla, en la llogaret de la Pixiej, ili montras pozitivajn sentojn kaj ili tiel finiĝas kiel romantika paro. Ŝajnas ke Nex superis Roy, kaj la blonda knabo ne denove aperas. En la sekvaj epizodoj Layla kunlaboras al la batalo kontraŭ Acheron], kaj post la fermo de la libro Legendarium kiam Selina komencis esti bona, ŝi iras al la Nuptoj de Daphne kaj Thoren.

Personoj de Winx Klubo