FANDOM

Lord Darkar
Lord Darkar

Dublita de

Fabrizio Temperini (Originalo/itala)
Eric Stuart (Rai English)
Jason Griffith (4Kids)
Michael Dorn (Nickelodeon)

Sezonoj en kiu aperas

2

Povoj kaj lertecoj

Absorbi magion

Unua apero

La malluma fenikso

Lasta apero

Oni malkovras la Fenikson

Lord Darkar estas la ĉefa malamiko en la sezono 2, li estas la negativa de la Fajro de la Drako, kaj li estis kiu estris al la sorĉistinoj praulinoj al detrui Domino.

Historio Edit

Li estas la reganto de subtera kastelo kaj estas malnova diaĵo de pura mallumo de la tagiĝoj de la tempo. Li estas la poluso kontraŭstarinta de la Flamo de la Drako, kaj preskaŭ same potenca. Dum la Granda Drako estas fonto de lumo, la vivo kaj energio, Lord Darkar sorbas lin, kiu kreu esencon kontraŭstarintan de la Flamo de la Drako kaj estas fonto de negativo energio, devigante al fari malbonajn agojn. Estas malnova infano ol ĝi naskiĝis el la nenio originala des antaŭ la komenco de la Universo. Ĝi ankaŭ asertas ke li estis la instruisto de la Prapatraj Sorĉistinoj kaj Valtor, kiu komence sendis al serĉi Flamon de la Drako de Domino, sekve, la kaŭzo de la detruo de la planedo Domino. Kiam la sorĉistinoj estis disvenkitaj de la Kompanio de Lumo, la Sinjoro de la Templanoj de la Fortikaĵo de la Lumo luktis kontraŭ Lord Darkar, ĝi forigis denove lin en la mallumo kaj ĝi sendis lin en profunda sonĝo de dek ses jaroj, ĝis ĝi vekis denove (eble kaŭzita de la reveno de la Flamo de la Drako de Bloom en la magia dimensio post kiam ŝi uzis ŝin por disvenki al la Trix en la sezono 1, pro tio ke lia povo estas kontraŭstarinta al la de la Drako).

La diferenco inter la povo de Lord Darkar kaj la de la Steloj de Akvo kiun ili ankaŭ kontraŭstaras al la povo de la Drako estas ke, dum la povo de Lord Darkar sorbu la energion kaj la povon de la Drako generas energion kaj kun respekto al la alia, la unua estas la malbona kaj la lasta estas boneco, sekve la Flamo de la Drako kaj la Steloj de Akvo generas energion, sed la energio liberigita de ĉiu oni, respektive, estas kontraŭstari al la naturo kaj neŭtrala.

Kiel ĝi diris en la serio kiun la praulinoj estis sub la ordonoj de Lord Darkar kiam detruis Dominon, ĝi ankaŭ signifas ke en Valtor ankaŭ servis lin en ĉi tiu momento. Tio volas diri ke Lord Darkar jam havis iun kun la Flamo de la Drako por servi lin, kaj la sola ekspliko ol ĝi povas doni al lia kaŭzo la detruo de Domino estas ke alvoko de la Drako de Valtor estis la malhela parto de la flamo kiu kreis kiam fajreron de la spiraĵo de la Fajro de la Drako estis miksinta kun la Foscor (eble jes de bonhavo estinta kreita ekde la energio de Lord Darkar, pro tio ke ĝi diris ke tiel Lord Darkar kaj la granda drako, ili naskiĝis komence de la Tempo de la Vakuo), kaj sekve estis al mezo vojo inter la povoj de la Lumo kaj la de la mallumo. Lord Darkar bezonu povon kiu estis la tuta kontraŭulo al lia propra povo por krei ekvilibron inter la Lumo kaj la mallumo por kunvoki kaj akiri la definitivan povon de la Reĝlando de Magix, kaj la Fajro de la pura Drako de la reĝa familio de Domino estis ke li necesa.

Ĝi ankaŭ povas supozi ke Mandragora ankaŭ servis Lord Darkar, pro tio ke ŝi sama estis la servanto de la praulinoj kiuj jes ol estis servantoj de Darkar. Aliflanke, ekde la reagoj de la membroj de la Kompanio de Lumo en la unua filmo estas supozi ol ili estis luktintaj kiam Mandragora kunigis kun la Kompanio de la Lumo kiu estis forminta ĵuse, en la epoko de la detruo de Domino kaj sekve ol ĝi estis preninta verŝajne parton en la detruo de Domino, kiu realigis sub la ordonoj de Lord Darkar.

Lord Darkar, sekve, estas la kaŭzo de la plej granda parto de la okazaĵoj kiuj okazas en la unuaj tri sezonoj kaj la du filmoj kaj, nerekte, la okazaĵoj de la sezono 4, pro tio ke la Magiistoj de la Nigra Cirklo atakis la Winx pensante ke Bloom estis la lasta feino de la Tero, por bonhavo aŭdita la energion de feinoj en Gardenia, kie estis sendita kiam Domino estis detruita.

Aspekto Edit

Darkar estas ruĝa sprita kaj ĝi portas armaturon ŝajne sur lia korpo. Ĝi ankaŭ portas ŝirita sprita ruĝa ŝtofo en la parto de malantaŭ li. Ne estas eble vidi liajn okulojn dum la serio, sed iam-tiam brilas kiel la fajro kun malgrandaj pupiloj aŭ momente kun ruĝa radio. Lord Darkar ankaŭ povas transformi en birdo fenikso kaj ĝi povas maski.

Personoj de Winx Klubo