FANDOM

La magia ligo estas ligo formita inter feino aŭ sorĉistino kun magia estaĵo, tiel besto aŭ mita estaĵo. La magia ligo formiĝas kiam la du kiu konektas sin, ili sentas fizikan kaj psikan ligon, kaj en iu ajn situacio aŭ kvankam estas al distanco, ili ĉiam sentos la ĉeeston de la alia. La ligon oni povas formi inter iu ajn feino/sorĉistinon kun iu ajn Pixie/Selkie/magia besto. Kiam okazas la magia ligo la povoj de la esti magia estas restaŭritaj, en la kazo de la Selkiej, aŭ estas savitaj de la influo de la sovaĝa magio, en la kazo de la magiaj bestoj.

Pixiej Edit

Ĉefa artikolo: Pixiej

Selkiej Edit

Selkiej

La ĉefaj Selkiej.

La Selkiej estas la gardistinoj de la vestibloj kiuj konektas la submarajn mondojn kaj povas malfermi kaj fermi ĉi tiujn vestiblojn (por ĉiu planedo en la Magia Dimensio, estas mondo sub-akva). Tritannus volas ŝteli iliajn povon por aliri al la Senfina Oceano. Iliaj povoj estas restaŭritaj kiam feino de ŝia respektiva planedo konektas sin kun ili. La Selkiej ankaŭ povas senti kiam feino estas proksime de ili. Kiam Selkie levas la manojn kaj tuŝas la magian tatuaĵon en la kapo aperas brilo en iliaj manoj: estas armilo kontraŭ la malamikoj de la Magia Dimensio. La Selkiej nur aperas en la sezono 5.

  • Serena: La gardistino de la vestiblo de la oceanoj de Domino, estas konektita kun Bloom.
  • Desiree: La gardistino de la vestiblo de la oceanoj de Linphea, estas konektita kun Flora.
  • Iliris: La gardistino de la vestiblo de la oceanoj de Solaria, estas konektita kun Stella.
  • Sonna: La gardistino de la vestiblo de la oceanoj de Melodio, estas konektita kun Musa.
  • Lemmy: La gardistino de la vestiblo de la oceanoj de Andros, estas konektita kun Layla.
  • Lithia: La gardistino de la vestiblo de la oceanoj de Zenith, estas konektita kun Tecna.
  • Philla: La gardistino de la vestiblo de la oceanoj de la Tero, ne estas konektita kun neniu feino.
  • Nissa: La gardistino de la vestiblo de la oceanoj de Magix, ne estas konektita kun neniu feino.

Magiaj bestoj Edit

Magiaj bestoj

Magiaj bestoj.

Magiaj bestojbestoj feino estas magiaj estaĵoj kiuj aperas en la sezono 7. Ĉiu de ili havas specialan talenton, necesa por la konservado de la ekvilibro de la magia universo. Ili havas specialajn ligojn kun la Winx:

  • Ellas: estas unikorno, kaj estas konektita kun Bloom.
  • Shiny: estas ina fenikso, kaj estas konektita kun Stella.
  • Amarok: estas magia lupo, kaj estas konektita kun Flora.
  • Critty: estas ina katino-plumo, kaj estas konektita kun Musa.
  • Squonk: estas ploras-ploras, kaj estas konektita kun Layla.
  • Flitter: estas fluganta sciuro, kaj estas konektita kun Tecna.

Personoj de Winx Klubo