FANDOM

Musa
Musa

Dublita de

Gemma Donati (Originalo/itala)
Sarah McCullough (sezonoj 1-2), Anik Matern (sezonoj 3-4) (Rai English)
Lisa Ortiz (4Kids)
Romi Dames (Nickelodeon)

Ligoj

Tune, Pixie de la konduto
Sonna, Selkie de la vestiblo de la oceanoj de Melodio
Cherie, Pixie de la meteologio

Aĝo (en la unua apero)

16

Dato de naskiĝo

30an de majo

Origino

Melodio

Alligitecoj

Alfea, Winx Klubo, Melodio

Povoj kaj lertecoj

Magio kaj sorĉoj bazitaj en la muziko
Manipulado de la sono
Sonokinezo
Interpreto de la muziko
Eĥosituo
Muzika viglo
Projekcio de voĉaj ondoj
Implikaĵo de harmonio

Unua apero

Bonvenon al Magix

Rilatoj

Riven (malnova fianĉo)
Ho-Boe (patro)
Wa-Nin (patrino, mortinta)

Kompleta nomo

Musa Kimura

Musa estas persono de Winx Klubo.

Personeco Edit

Ŝatas al Musa la muzikon, danci, kanti kaj tuŝi ĉiujn instrumentojn, sed ŝia instrumento preferita estas la fluto de koncerto. Musa kutimas tuŝi fabelan muzikon, sed tuŝas pli bone kiam estas sola, al ŝia ĉambro de Alfea aŭ en trankvila loko. Estas la pli vulnerable emocie. La malfortaĵo emocional de Musa estas verŝajne la rezulto de la frumatura morto de ŝia patrino kaj la patro estas malproksime de ŝi. Ŝi estas ankaŭ iom solema kaj estu enamiĝita de Riven, sed ambaŭ ne rekonas amon la oni por la alia ĝis la fino de la sezono 2. Ne estas ĝis la fino de la dua sezono ol Riven kaj Musa komencas eliri. Surprize (konsiderante ke Tecna estas la cerbo de la grupo), Musa havis unun el la plej bonajn kvalifikojn de la grupo, kiel ĝi mencias al la epizodo 15 de la unua sezono (La honoro antaŭ ol nenio). Al la sezono 3, Musa akceptas ke ĝi volis rompi kun Riven, sed pardonas lin poste.

Historio Edit

Musa estas de la planedo Melodio, ĝi kie unufoje vivis. Ŝia patrino mortis subite kiam ŝi estis tre juna. Ŝi amas ŝian patron, sed ne ĉiam portas bone. Kvankam ŝia patrino havis fabelan voĉon kaj ŝian patron estis pianista, post la morto de ŝia patrino, ŝia patro rezignis al la muziko, kaj ĝi eĉ minacis kun retiriĝi Musan de Alfea por aperi en koncerto de Ruĝa Fonto. Ŝia datreveno estas la 30an de majo. Musa havis dek ses jarojn da aĝo al la komenco de la serio. Ŝia koloro de signaturo estas la ruĝa.

Sezono 1 Edit

Musa ŝajnis havi gajan kaj inĝenian karakteron. En la Tago de Roses, ŝi malkaŝis ilin al Bloom kaj Stella ol ŝia patrino mortis kiam ŝi estis tre malgranda. De la kvara epizodo estis korinklino senprokraste inter ŝi kaj Riven. Malgraŭ tio, kiam Darcy (membro de la Trix) enamiĝas de Riven, ŝin tio afekcias tre lin. En epizodo, kiam ŝi kaj Stella diskutas, ĝi iras sola al la urbo de Magix, ĝi kie vidas Riven kaj Darcy en rendevuo. Kiam Icy malkovras ŝin spionante, ĝi mokas de ŝi, ĝis Musa donas ŝin vangofrapo al la multekosta. Musa estas persekutita de la sorĉistinoj kaj ĝi kiam trovis kun Riven, ŝi petis al li helpon, sed li malakceptas ŝin.

La Winx alvenas al ŝia reaĉeto, kaj Musa akceptas ke ŝatis lin Riven, sed post la okazaĵoj de ĉi tiu tago, ĝi neniam volis reveni al lin vidi. Al la fino de la sezono, la aĵoj ŝajnu esti mildigita inter ili.

Sezono 2 Edit

Musa formas mallarĝan amikecon kun nova feino nomita Layla, kredas ke ili havas aĵoj en komuna, kiel ambaŭ aŭdas kiel fremdaj foje. En ĉi tiu sezono, Musa konas Jared, Specialisto enamiĝita de ŝi. Ŝi ĉagrenas kiam li diras lin ke Riven parolis lin de Musa, kaj ol se Jared volis koni unu el la Winx, ĝi devis esti Musa. Ili iras en vojaĝo, kie Jared la intervjuo sur la simulador. Musa formas parton de koncerto al Ruĝa Fonto, sed ŝia patro estis kontraŭe, dirante ke estas ŝia unua agado kaj la lasta. Ŝia patro estis muzikisto, sed li neniam estis tuŝinta solan noton post la morto de ŝia patrino. Malgraŭ tio, en la koncerto, Stormy atakas la patron de Musa por sukcesi la venĝon, sed danke al la rapideco de penso por Musa kaj Riven, estas kapabla savi lin. Al la fino, ŝia patro aliras al lasi ol ĝi sekvas ŝian muzikan kuron.

Musa estas kunigita kun Tune, la Pixie de la konduto, kiu ŝajnas iom stranga en se sama. Ŝi estas la tria en gajni ŝia Charmix post kiam ŝi decidis fidi lasi Riven ĉio suno kun Darcy (ol en realaĵo spionis ŝin). Al la fino de la sezono, kiam la Winx kaj la Specialistoj maldungis inter larmoj antaŭ eniri al la fortikaĵo de Lord Darkar, ŝi diras al Riven: “Tuj kiam mi supozas ke estas sur ĉiuj ĉi tiuj molaj aĵoj, vero Riven? Vi ne bezonas al neniu. Tuj kiam ĉiuokaze…” Kaj dum ŝi malproksimigas, Riven prenas ŝian manon kaj strion de ŝi en brakumita, kaj ĝi diras lin: “Faru al mi komplezon, mi nur volas ke diras min ke revenos… kun min”. En Realix, Riven ĵetas en la fronto de atako de en Darkar por protekti Musa, kaj ĝi tiam svenas. Estas tiam kiam Musa pensas ke perdos lin kaj ĝi kisas lin. Poste, en la fino de la festado Layla kaj Musa dancas kunaj. Layla turnas tra la spuro de balo kaj ĝi portas Musan kun Riven. Post timida kaj bela rigardo inter la oni kaj la alia Riven kaj Musa montras dancante kunaj.

Sezono 3 Edit

Dum ŝia tria jaro en Alfea, kune kun la resto de la studentinoj, Musa lernas de la sinjorino Faragonda sur la formo de feino nomita Enchantix. Dum ĉi tiu sezono, la Trix minacas kaj ili agresas ŝian amikinon, la princino Galatea, dispecigante ŝiajn flugilojn kaj ili kaŭzas incendion al la biblioteko de Alfea en la procezo. Musa neis al forlasi Galatea al morti en la fajro, kaj tiamaniere, ŝia malavareco estis rekompencita kiam ŝi gajnis ŝia Enchantix. En lasta instanco, ĝi uzas ŝiajn ĵuse akiritajn polusojn de feino por estingi la fajron kaj la restaŭradon de la flugiloj de Galatea. Musa kaj la Winx ankaŭ helpas al savi la patron de Stella, kiam ĝi malkaŝas ke la grafino Cassandra kaj ŝia filino Ĥimero traktas konkeri Solaria por Valtor kaj ili metis la Reĝon Radius sub hipnota sorĉo. Por enfiltri en la geedziĝoj, la knabinoj bezonas por transigi unuflanke de motorciklistoj, kaj ili bezonis lecionojn sur kiel manuzi motorciklon. Dum la leciono, Musa kaj Riven kverelu por eblaj problemoj de lia motorciklo, kiu la pordo al konsideri en rompi kun li. En misio al la Reĝlando de Oro por akiri la Stelojn de Akvo, Musa estis elektita por eniri en la labirinto de vitro, kun ŝia lojalecon al savi la magian universon estante provita de feino de blua haŭto renomo Arcadia. Arcadia proponas lin al Musa la opcio esti kun ŝia kunaj patrino por ĉiam (ol ĝi estis mortinta kiam ŝi estis tre juna), aŭ la abandonament de la gratulita kaj akiri la Stelojn de Akvo. Kvankam Musa amis tre ŝian patrinon, sed sciis ke ĝi ne povis forlasi la universo por homo, kaj sekve, kun la malvasta koro, ĝi iras optar por resti fidela al ŝia devo protekti la universon, akirante tiel la Stelojn de Akvo.

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Edit

Musa havas en ĉi tiu filmo pli malgranda relativa rolo. Ŝi estas vidado al la flanko de ŝiaj amikinoj kaj Bloom en la esploro de la biologiaj gepatroj de Bloom. Unu el ŝiaj plej grandaj intervenoj estus kiam provis fari ke monstro dormas kantante al li kanton de lulilo. Ĝi same savis Sky de Riven, kiu estis sub sorĉo de Mandragora. Estis unu el la momentoj de la maksimuma tensio de la interrilato de Musa kaj Riven, kiam ŝi estis estinta grave vundo, kaj tiam la encanteri de Riven malaperis, li savis Musan por lia amo kaj ili kisis.

Sezono 4 Edit

Kune kun la aliaj Winx, Musa vojaĝis sur la Tero por helpi al serĉi la lastan feinon de la Tero, kiu malkaŝis ke estas knabino nomita Roxy. Dum sur la Tero, en nokto de koncerto al la Trinkejo Frutti Music, ĝi estis altirinta la atenton de gerent de registro nomita Jason. Jason proponas lin al Musa la ŝanco gravuri ŝian unuan kanton (Koro de ŝtono), sed Riven ĉiam ĵaluza, mi agas pli grandan breĉon de la normala kiam aŭdas ke Jason estu tro proksime de ŝi. Al la fino, ĝi malkovras ke Jason estu engaĝita kaj logu Musa por kanti en lia geedziĝo, tuj kiam Musa pardonas Riven kaj mi zorgis kiam li estis en problemoj.

Winx Klubo II: La magia aventuro Edit

Musa kaj la Winx, kun escepto de Bloom, ili ĉeestas al la batalo inter la feinoj de Alfea kaj la sorĉistinoj de Turo de Nuboj. La sorĉistinoj transformas la feinojn en ranoj.

Poste kiam Musa kaj la aliaj knabinoj malkovras ke la Bloom geedziĝos kun Sky, ili decidas viziti ŝin. Tie ili trovas Bloom kiu diras ke la kompromiso rompis kaj por ĉi tiu kialo ŝi estas tre kolera kaj deprimita. Musa kaj la Winx konsolas ŝian amikinon. Pli malfrue Musa estas vidado luktante al la flanko de la Winx kaj la Specialistoj kontraŭ la Prapatraj Sorĉistinoj kaj la Trix por rekuperi la Arbon de la Vivo.

Sezono 5 Edit

Musa, kune kun la aliaj, ili daŭrigas kun ŝia muzika kuro, sed, la reveno de la Trix la pordo al nova aventuro. La Trix aliancis kun Tritannus, kaj en ŝia unua batalo kontraŭ la sorĉistinoj, kaj la Winx trovas ke estas pli fortaj, kaj estas akiri la Sirenix.

Unua paŝo al la akiraĵo povi de la Sirenix estas akiri la Harmonix, ĉar la Believix ne estas efika sub la akvo. Ili ankaŭ devas komenci serĉi la gemojn malaperintajn. Ĝi krome sekvas kun la komplikaĵoj de la malfideleco de Riven, la memoraĵoj de ŝia antaŭa kun ŝia mortinta patrino, kaj Musa sukcesas ŝiajn povojn Harmonix por poste sukcesi la povon Sirenix.

Al la epizodo 8 (La kanto de la rubeno), Musa, Layla kaj Stella vizitu Melodion. Tritannus aperu kaj ĝi provas transformi Layla en monstro, sed aperu Musa kaj ŝi transformas en monstro post kiam ĝi saltas antaŭ ŝi por savi ŝin. Por reveni al la normala, Musa estas kunigi kun Sonna, la Selkie guardiana de la pordo de Melodio. Poste, kiam Stella igas en knabino de 3 jaroj da aĝo, ŝi, Flora kaj Brandon devas flegi de Stella ĝis ĝi revenas al la normala.

Alia grava interveno estas la epizodo 19 (La kanto de la balenoj), kie Melodio havas balenojn kiuj sen ili la planedo ne povus postvivi. Ĉi tiuj balenoj malaperas subite por kulpo de la Trix. Musa uzas ŝiajn povojn Sirenix por fari ol Melodio denove estu stabila.

Sezono 6 Edit

Musa estas vidado unuafoje en la sezono al la festo de la fratino de la Bloom, Daphne, sur Domino. Ŝi kaj la Winx helpas Daphne al rekuperi la konfidon en se sama. Post partopreni en formado inter Specialistoj kaj Paladinoj al Linphea, la Trix atakas. Musa kaj la resto de la knabinoj perdas ŝiajn povojn, malpli Bloom. De revenita al Alfea, Bloom donas al Musa kaj al la aliaj Winx parto de ŝiaj povoj. En reveni al Linphea, Musa devas lukti sen ŝiaj povoj Sirenix.

Al la epizodo 5 (La aŭskultantaro de oro), Musa, la aliaj Winx kaj la Daphne estas gastinoj al la Aŭskultantaro de Oro, kaj ŝi estas tre emociita, ĉar estas unu el la plej bonaj lernejoj de muziko al Magix. Musa kaj Tecna diskutas, sed pli malfrue estas atakitaj de la spiritoj Pandemonium. Musa havas la ideon kanti kanton por disvenki la spiritojn, kaj ĝi kunigas ŝian magion kun la magio de Tecna, kaj ambaŭ akiras la Bloomix.

Al la fino de la sezono, Musa estas uzi la muzikon por protekti Alfea de la sorĉistinoj, kiu volis preni la kontrolon de la lernejo. La Trix ne akceptas facile la malvenkon kaj ili sendas Rumpeltilskin al Alfea por ŝteli la voĉon de Musa. Musa restas malĝoja, sed danke al la povoj Mythix, la Winx parolas kun la Nano Belluguet ĉar Musa rekuperas ŝian voĉon. Al la fino, Musa rekuperas ŝian voĉon, sed estos fronti kun Riven, kiu opta por lasi Magix kaj sekvi lian propran vojon, tial Musa finiĝas ŝian interrilaton kun Riven, kaj ili decidas resti kiel amikoj.

Personoj de Winx Klubo