FANDOM

Nabu
Nabu

Dublita de

Sasha De Toni (Originalo/itala)
Todd Fenell (Rai English)
Matt Charles (4Kids)
Will Blagrove (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

19 aŭ 20

Origino

Andros

Alligitecoj

Specialistoj, Andros

Lertecoj de lukto

Fari magion

Unua apero

Kaptilo por feinoj

Lasta apero

La tago de la justeco (mortinta)

Rilatoj

Layla (fianĉino)

Nabu estis la fianĉo de la Layla, sed mortis fine de la sezono 4.

Personeco Edit

Nabu estis Magiisto de Andros. Li estis de la plej riĉa familio de Andros, kaj havis similan izolitan infanaĝon al tiu de Layla ĉar li ne havis amikojn kun kiuj ludi, ĝi pasis la plej grandan parton de lia tempo lernante lertaĵojn de batalo de liaj gvardioj de sekureco. Krome, ĝi studis multajn magiajn sorĉojn malsamajn sur Andros, sekve ĝi havas mirindajn lertecojn de ĵeto de sorĉoj. Kiam geedzeco estis riparita inter li kaj Layla, al la komenco ne volis geedziĝi kun ŝi kaj eskapis de domo. Poste, ĝi decidis ke ĝi volis scii ke estis Layla fakte, kaj tiel komencis spioni sekrete al la Winx por tempo. Li aperis kun la nomo de Ophir unue, kaj poste diris al Layla lia reala nomo en la fino de la epizodo “La defio de la magiistoj”.

Historio Edit

Sezono 3 Edit

Nabu mencias unuafoje al la fino de la epizodo 9 (La koro kaj la glavo), kiam Layla bedaŭrinde informas al la ŝiaj amikoj kiujn liaj gepatroj establis geedzecon riparitan de ŝi.

Nabu aperas unuafoje al la fino de la epizodo 12 (La larmoj de la nigra saliko), kie li fine trovas Laylan. Ĝi poste revenas al la epizodo 18 (La kofro de Valtor), kie ĝi aŭskultas konversacion inter la knabinoj. Stella malkaŝas lian kaŝejon. Poste al la epizodo, li decidas proponi la Winx lia ĉeesto en la lukto kontraŭ Valtor, kiu planas ŝteli magian objekton al la muzeo. Nabu ne volas malkaŝi ke estas vere, por kiu diras lin al la Winx kiu lia nomo estas Ophir. Ĝi iras kun la Winx laŭlonge de la misio, kvankam ne estas sekura de se oni povas konfidi en li. Tamen, kiam Valtor minaco Laylan, Nabu intermetas en la vojo kaj estas kaptita de Valtor. La Winx oni vidas devigitaj al doni al Valtor la magian skatolon kiu eĉ ŝtelis por savi Nabu.

Poste, kiam la Winx translokiĝis al la ora Reĝlando por akiri la Stelojn de Akvo, Nabu estis kaŝpasaĝero en ilia ŝipo. Layla malkovris lin, kaj kiel kiu la grupo ne estis sekura se ĝi povis konfidi en li aŭ ne, por ilia antaŭa renkonto, ili metis lin mankatenoj. Dum la misio, Nabu kaj Layla oni atingas koni ion pli bone. Nabu helpo al la Winx lukti kontraŭ la policanoj de la Ruĝa Turo, kaj estis la sola kiu ne estis disvenkita. Riven aperis iom poste, kaj li kaj Nabu eniras en kverelon pro kiu Riven iras miskompreni la situacion kaj kredanta erare kiu Nabu provis ŝteli al li Musan. Sky kaj Timmy finas kun la kverelo, kaj la miskompreno klariĝas. La Trix atakas la grupon, dum la Winx (krom Bloom) estas en la labirinto de kristalo, kaj Nabu malvenko Darcy.

Post ol esti akirinta la Stelojn de Akvo, la Winx invitas iliajn gefianĉojn al danco kaj Layla demandas Nabu veni. Tamen, Nabu oni vidas devigita al forlasi kiam liaj gvardioj de sekureco prezentis por alporti ĝin al domo. Kiam ĝi situas kun Layla denove proksime de la fino de la epizodo, ĝi klarigas la situacion kaj fine malkaŝas sian veran identecon. Li diras lin al Layla kiu enamiĝis en ŝin, kaj senkulpiĝas por esti al ŝi mensoginta. Layla kaj Nabu konas la gepatrojn de la aliaj, kiu rimarkis ke ĝi ne devus esti provinta igi ke liaj gefiloj sekvas tradicion kiu iris kontraŭ iliaj deziroj. Tamen, ankaŭ estas feliĉa ke la destino kunigis ilin de ĉiuj modoj, sed decidas ke geedzeco povas atendi. La epizodo finas kun la bonvena Nabu al la klubo.

En la epizodo 25, Nabu nur havas mallongan aperon al la fino. En la epizodo 26 (Nova komenco), ĝi kuniĝas al la Winx kaj Helia en ilia misio de Andros por savi la aliajn specialistoj de Valtor. Kiam alvenas tie, la grupo decidas disiĝi por savi la specialistojn. Dum Tecna, Stella, Musa kaj Bloom luktas kontraŭ la elementoj, Nabu, Layla, Helia kaj Flora trovas la verajn Specialistojn fermitajn en ĉelo. Post la liberigo de la specialistoj, Layla kaj Flora sekvas antaŭen por lukti kontraŭ Valtor dum Nabu kaj Helia restas kun la specialistoj. Post la batalo, ĉiuj okazigas la venkon, Nabu kaj Layla montriĝas kun ilia unua kiso.

Sezono 4 Edit

En ĉi tiu sezono, ĝi proponas al Layla en geedzeco, kiun ŝi akceptas, malgraŭ havi geedzecon riparitan. Tuj kiam kvankam ĝi ne akceptis, ĝi devus geedziĝi kun li de ĉiuj modoj. Kiam li kaj la aliaj specialistoj montriĝas por helpi la knabinojn lukti kontraŭ la Magiistoj de la Nigra Rondo en la epizodo 7 (Winx Believix), estas Nabu kiu savas Roxy de esti absorbita de la Nigra Rondo uzante lian magion. Tamen, dum la batalo, la magio de Nabu estas senutila kontraŭ Ogron.

Kiam Diana aperas en la epizodo 18 (La kolero de la natura), Nabu rekonas la polenon kiu induktas la sonĝon kiun oni uzas por bati la homojn en la Trinkejo Frutti Music, kaj diras lin al la specialistoj kiuj devas subteni la spiradon dum la plej granda ebla tempo. Bato Diana foriris, Nabu uzas lian magion por malfortigi la magiajn radikojn kiujn ĝi uzis por ligi la Winx, kiu permesas ilin rekuperi ilian forton kaj transformiĝi. Nabu kaj la specialistoj devas iri al la parko de Gardenio alfronti Dianan, sed Diana facile efektivigas la plej grandan parton de la specialistoj, nur Nabu kapablas doni la batalon kaŭzita de li kiu estas la sola kun magiaj povoj. Nabu atingas rezisti la atakojn de Diana, sed ne povas fari nenion pli ol rigardi kiel Diana kaj la Amazoniaj feinoj forrabas la specialistojn kaj portas ilin al ili al la reĝlando de Diana. Kiam la Winx prezentas sin, li estas klare elĉerpita de la lukto kontraŭ Diana, kaj informas ilin de kiu okazis. Nabu senkulpiĝas por lasi ke la Amazoniaj feinoj kaptis la specialistojn, kaj akceptas ke ne estas tiel potenca kiel pli grava feino, kiel Diana.

Kiam la eteraj feinoj aperas en la sekva epizodo, Nabu ŝajnas rekoni ilian potencan magion kaj faras komentojn sur kiu ili estas mirindaj. Ĝi kuniĝas al la Winx kiam ili iras al la Amazonoj por elliberigi la specialistojn. Kiam la feinoj aperas, Nabu petas al la Winx por distri ilin dum li foriras al la kastelo de Diana por savi la specialistojn. Ne estas klara kio estas ĝuste kiu okazis al li dum ĝi serĉis la specialistojn, sed estis vundita de iu maniero kaj kaptita de la Amazoniaj feinoj.

En la komenco de la sekva epizodo, Layla estas klare maltrankviligita de Nabu kiel lia kondiĉo ŝajnas esti pli malbona ol la aliaj, kaj postulas ​​scii kial Diana faris lin. Diana simple ĉenas Nabu kaj la aliaj specialistoj en la muro, kaj ordonas al la propra praarbaro por helpi kapti Bloom, Stella kaj Tecna kiuj estis irintaj serĉi la fonton de la povo de Diana. Post kiam estis kaptitaj, kiam vigla Bloom, Sky esprimas maltrankvilon por Nabu pro tio ke estis la sola kiu ne estis rekuperinta ankoraŭ la kono en ĉi tiu punkto. Bloom kaj la aliaj feinoj rapide kombinas iliajn povojn Sophix por rompi la ĉenojn, kaj Bloom uzas ŝiajn povojn por kuraci Nabu. Kiam ili revenas la feinojn, Nabu uzas sorĉas de iluzio por distri ilin dum la Winx forigas la feinojn, kiu permesas al ĉiuj al eskapi de la kastelo.

Al la epizodo 24 (La tago de la justeco) faras provon kuraci la malsanon de Duman post kiam la feinoj de la Sibylla estis malsukcesintaj. Ĝi rimarkis ke la kialo por kiu ne povis fari nenion, estis ĉar ĝi ne sciis ke estis la kialo. Ĝi frue malkovras ke la kialo de la malsano estas ke la magia energio de Duman estis atinginta esti malstabilan. Tamen, al la malmulta de ĉi tiu malkovro, Duman transformas en monstron kaj atakas la aliajn specialistojn, kaj finas kaptante Nabu. Riven finas persekutante Duman, kaj atingas savi Nabu. La specialistoj ĵus devas lukti kontraŭ Duman, kiu lasas eskapi la planon de Ogron por kapti la terajn feinojn. Nabu atingas disvenki Duman, kaj li kaj la aliaj specialistoj estas avertontaj la feinojn, sed alvenas tro postrestas. Nabu decidas fermi la abismon, malgraŭ la avertoj de Layla. Nabu sukcesas fermi la abismon, sed konsumas ĉiun lian energion kaj restas senkonscia iom poste. Layla provas uzi la lastan Don de la Destino, la Nigra Don, por revigligi ĝin, sed Ogron kaptas lin kaj uzas lin por revivi floron. Ĝi supozeble mortas en ĉi tiu epizodo. Layla restas malĝoja, kaj sekvinbero apud la venĝo de Nebula, kiu volas detrui la Magiistojn de la Nigra Rondo. En la dimensio Omega, la Winx kaj la feinoj de la Tero, kun la specialistoj, Layla kaj Nebula, ili disvenkas la Magiistojn, kaj savas la Teron.

Sezono 5 Edit

Kuris la onidiron kiu estis estonta revivigita en la sezono 5, sed ne aperis, multaj kredas ke povas esti mortinta de ĉiam neniam.

Personoj de Winx Klubo