FANDOM

Nex
Nex

Dublita de

Daniele Raffaeli, Marco Bassetti (Originalo/itala)
Adam Gregory (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

21

Alligitecoj

Paladinoj

Lertecoj de lukto

Uzi hakilon de vento

Unua apero

La fluganta lernejo

Rilatoj

Layla (fianĉino)

Nex estas unu el la paladinoj ol aperas unuafoje en la epizodo 3 de la sezono 6 (La fluganta lernejo). Li estas montrita kiel iu fiera ol ĝi faras ke al Layla li ne ŝatas, precipe por batali kun Roy ol estas disvenkita. Sed tra la sezono Nex iras ŝanĝante. Al la epizodo 16 (La invado de la zombioj) kiam pirato zombio atakos lin, Layla atakas lin kaj kiam pirato zombio atakos Roy, Nex atakas la piraton zombion savante Roy. En epizodo de la sezono 6, Nex kaj Layla faras promenejon kiu kunigas ilin al ambaŭ.

Historio Edit

Sezono 6 Edit

En la epizodo 3 (La fluganta lernejo), la Winx iras sur Linphea por vidi la trejniĝon de la specialistoj. Sky kaj Thoren luktas kaj Nex venas kun Layla kaj ĝi enamiĝas de ŝi, kaj Roy tedas en vidi lin apud Layla. Ĝi iras tie kaj ĝi diras ke volas vidi ke li estas kapabla, tiam la du liberigas iliajn armilojn kaj ili luktas, sed Roy perdas kaj ĝi suferas grandan ŝokon ol ĝi faras ke Roy preskaŭ falas al tero, sed Layla savas lin. La trejnisto kolerigas kun Nex kaj Layla diras al Nex ol li nur lernas al esti pli fiera.

Kiam la Treants ataku Linphea, Nex, Thoren kaj la specialistoj luktas kontraŭ ili dum la Winx iras al Turo de Nuboj kaj en la sekva epizodo (La povo de la Bloomix), li, la Winx kaj la specialistoj trejnas pro tio ke la Winx ne havas povojn por savi Linphea kaj li, Thoren kaj la specialistoj ankaŭ trejnas kun la Winx. Li faras la trejniĝon bone en spuro de obstakloj farita de Layla por ŝia Morfix. Ŝi diras ke ĝin faris tre bone kaj Roy, kun aluzio, ĝi pasas ankaŭ por la spuro de obstakloj kaj ĝi kiam finiĝis, Nex faras ke li falas kaj Layla savas lin kaj kolerigas kun Nex.

Poste li, Thoren, la specialistoj kaj Bloom iras al Turo de Nuboj dum la Winx luktas kontraŭ la Plektitaj kvankam estas sen povoj, kaj senprokraste poste Selina sendas la bazilikoj ol ili igas en granda ŝtono parto de la loĝantoj de Linphea. Provante defendi Layla, Roy estas ŝtonigita de baziliko kaj Nex zorgas kun Roy kaj ĝi iras ĝis tie por fronti bazilikon, sed ankaŭ estas ŝtonigita kaj Layla zorgas iom pli kun Nex. Poste Layla, Stella kaj Flora sukcesas liberigi Linphea de la bazilikoj danke al ilia Bloomix kaj la loĝantoj de Linphea revenas al la normala, kune kun Roy kaj Nex.

En la epizodo 7 (La biblioteko perdita), li estas montrita enamiĝinta de Layla kaj parolo kun ŝi sed estas interrompita de Roy kiu donas al Layla paro de glitiloj lasante Nex malĝoja. En la epizodo 11 (Sonĝoj seniĝintaj) li, Layla kaj Roy vetas kuron de glitiloj kaj dum la kuro li kaj Layla amuzas kaj ili ridas kunaj, kiu faras ke Roy metas malĝoja. En la epizodo 15 (La mistero de Skeleto) li, Thoren kaj la specialistoj iras al la insulo de Skeleto por helpi la Winx en ilia esploro de la Smeralda de Fantazio kaj li diras ke estos amuzita sed Layla diras ke tio estas misio. Poste kiam Layla kreas boatojn de Morphix por ol ili iras ĝis la kaverno por trovi la Smeraldan de Fantazio, li kaŭzas Timmy kaj Tecna por ne esti rapidaj kaj poste li kaj Layla amuzas ĵetante akvon la oni al la alia ol ĝi faras ke Roy havas aluzion, kaj poste Nex kaŭzas denove Tecna kaj Timmy ol ili devas naĝi en la akvo ĉar lia boato estis detruita koliziante en ŝtono.

Aspekto Edit

Nex havas la bluan haron klara maristo kaj grizaj okuloj. Ĝi havas la palan haŭton kaj estas muskoloza.

Personeco Edit

Nex ŝajnu esti flirtemulo pro tio ke ĝi ĉiam provas eliri kun Layla. Ĝi ankaŭ havas iom da genio kaj ĝi metas nervoza kiam iu estas pli lerta ol li. Kaj ĉar li estante altirita de Layla, inklinas esti iom ĵaluza kun Roy kiam li impresas ŝin, kaj ol ĝi havas iom de angoro kontraŭe lia. Malgraŭ de tio, li scias ke estas liaj prioritatoj kaj ĝi pruvas ke estas kuraĝa kaj afabla inkluzive por Roy kiam vidis afekciita de la radioj kiuj igas la personojn en ŝtono.

Egala Edit

Vesto ol la aliaj Paladinoj, Nex portas uniformon de ruĝa koloro ol ĝi havas gemon kun formo ovaligita de verda-blua koloro en la centro.

Kapablecoj Edit

Uzas kiel ĝi armas hakilon de flava koloro kaj malhela persimono. Li svingas al li oni kaj denove kreante ventojn de granda mortigado. Ĝi havas la samajn kapablecojn de batalo de Sky kaj Brandon sed malsamaj.

Personoj de Winx Klubo