FANDOM

Pixiej

Pixiej.

En la sezono 2 aperas oni infanoj nomitaj Pixiej. Ĉi tiuj vivas en la Vilaĝo Pixie kaj ĉiu posedu specialajn, nekutimajn kaj ekskluzivajn povojn de ili kaj la ŝanco kunigi al feino, kreante tiel fortan unuiĝon kiel enamiĝi, nur ol de amikeco kaj magio. Estas multe pli malforte ke la Winx kaj estas tre delikataj al la klopodinta kaj al la malhela kaj negativa energio. Fakte, estas nekapablaj iri al la lernejo Turo de Nuboj, pro tio ke ili tie ne postvivus kaj ili perdus la konon al la momento, pro la negativa influo de la sorĉistinoj de la lernejo sur ili. Tial en nenombreblaj okazoj la Winx vidas devigitaj al lasi ilin en Alfea dum ili estas en misio. Sur la Tero nur povas esti viditaj de la knaboj.

Ili vivas ĉiujn kune en la Vilaĝo Pixie, Vilaĝo kaŝita en la arbaro kiu Lord Darkar provas malkovri. Estas tre grave ke ĉi tiu vilaĝo estas talpa ĉar en ŝi ŝlosas la kvaran parton de la kodekso. Tial Lord Darkar volas malkovri ilia vilaĝo kaj forrabas ilin: por fari paroli ilin sur la situacio de ĉi tiu loko.

La Pixiej kuracas kaj ili naskiĝas de maniero tre propra kaj estas gracoj magia, speciala kaj sola planto en la tuta magia mondo kiu loĝas en la Vilaĝo Pixie. Se la planto mortas, la Pixiej ne povos sekvi vivante kaj estus la celo por ili.

Estas Pixiej de preskaŭ ĉio, eĉ de la insektoj kaj la Pixie mesaĝistino. En la serio nur aperas malmultaj Pixiej: la konektitaj kun la Winx kaj iu pli, sed estas multaj pli ol vivas en la Vilaĝo Pixie.

La Pixiej ankaŭ estas tre graciaj: se ekzemple la Winx petas ilin ke helpas ilin al serĉi spurojn sur iu, ĉi tiuj maskas de detektivoj. La Pixie pli gracia estas la de la insektoj: ĉiam estas de multa helpo kaj tre kuraĝa (en okazoj eĉ protektas la Winx) kaj tial, kiam la aliaj Pixiej devas resti al Alfea, ŝi ne restas.

Ankaŭ estas de facila manipulado kaj konvinko, tial, estas sufiĉe vundeblaj.

Lockette Edit

Estas la mola Pixie kunigita al Bloom de haro violo preskaŭ rozo. Ili konis kiam ĉi tiu estis liberigita de la kuŝejo de Lord Darkar (egala ol Amore). Estas la Pixie de la portaloj kaj la pordoj, kaj estas kapabla malfermi ĉiujn portalojn de la magia dimensio, danke al ŝia “magia” ŝlosilo. Estas tre simpatia kaj mola, tial kiam Bloom ne faras al ŝi la tutan okazon kiu ŝi kredas ke ĝi meritas enfada kaj ĝi komencas plori, tial kelkfoje ploras. En iu maniero “anstataŭas” Kiko, la kuniklo de Bloom, kiu ŝi estis aminta dum la tuta ŝia antaŭa restado al Alfea, farante ke Bloom centrigas pli en ŝi ol en Kiko. Tio dispecigas sufiĉante la koron de ĉi tiu mola maskoto.

Amore Edit

Estas la Pixie de la amo. Ĝi posedas la lerteco por enamigi al homo uzante oni magia rozo. Tio estas tre grava, pro tio ke danke al ĉi tiuj povoj sukcesas ke Stella povas esti kun ŝia kara Brandon. Ĝi krome scias la sentojn de amikeco kaj de amo kiun iu aŭdas al alia homo. Estas la Pixie de Stella. ĝi vestas de rozo, pro tio ke estas la Pixie la amo, kaj la koloro de la amo estas la rozo. Ĝi eĉ havas la violan haron.

Chatta Edit

Kvankam esti oni Pixie sufiĉe kontraŭstarita al Flora, estu kunigita ŝin. Ili konis kiam, post esti reaĉetita de Bloom, Stella kaj Layla kun la helpo de iuj specialistoj, alvenis al Alfea (pro tio ke ili ne povis reveni al la Vilaĝon Pixie, pro tio ke Lord Darkar spionis ilin por malkovri ilian vilaĝon) kaj ĝi tie konis Floran. Estis junto unuarigarde. Ili tiel ankaŭ konis Musa kaj Tune. Tial estas tiel kunigitaj. Ĝi amas la klaĉadojn, kaj estas la plej parolema el ĉiuj Pixiej. Estas tre senbrida. Ĝi konvinkas Floran kiu devas diri al Helia kiu Flora aŭdas por li. Ŝajnu sin iom fizike al Stella, por esti blonda. Ĝi iras vestita kun jupo kaj verda klara subĉemizo.

Tune Edit

Estas la Pixie ke estas kunigita al Musa, estas malkruda, de bonaj manieroj kaj toksomaniulino al la purigo, kvankam ankaŭ estas tre nervoza kaj ĝi ĉagrenas multajn fojojn. En esti la Pixie de la bonaj kondutoj, suno kolizii kun la malordo de Musa kaj en fari ĝin alvoko de nervoza kaj netolerebla formo. Tial, por esti kontraŭstarintaj polusoj respekto al la purigo kaj la ordo, ili altiras tiel. Ĝi iras vestita kun malkruda vesto en bluaj tonoj kaj rozoj, laŭ ŝia stilo. Ĝi havas la haron klara rozo.

Digit Edit

Estas la Pixie de la teknologio, tial ĝi konektas tiel kun Tecna. Ĝi konis Tecnan en ĉambro de babilejo kaj ili kunigis, sed ne havis ilian unuan fizikan kontakton kaj vida ĝis estis reaĉetita en la kuŝejo de Lord Darkar. Ĝi ravas ludi lin al ludoj de komputilo kun Tecna. Multaj fojoj konkurencas al ludo de komputilo kune kontraŭ Timmy. ĝi vestas de griza. Ĝi portas mallongan jupon kaj subĉemizon sube. Ĝi ankaŭ havas la grizan haron kun sola reflekso en la mezo de la kapo.

Piff Edit

Estas la Pixie kunigita al Layla. Layla kaj Piff jam konis al la principo de la sezono 2, kiu estas kiam ĉi tiuj du personoj aperis, kaj tial ĝi ne scias kiam, kie kaj kiel ili konis. Ĝi ĉiam dormas pro tio ke estas ankoraŭ bebo. Tio kaŭzas al ŝi gravajn problemojn do multe da tioma en tiel, ĝi dormas dum ĝi flugas kaj kuŝejo al tero haste. Sed Layla ĉiam estas alarmo por preni ŝin kiam tio okazas. Ĝi iras vestita kun ŝtofo de bebo, klara rozo kun broditaj.

Cherie Edit

Cherie estas Pixie de la meteologio kaj la nova Pixie kunligita kun Musa anstataŭante Tune al la sezono 6. Cherie estas kaprica kaj neantaŭvidebla, sed estas oni Pixie simpatia, kaj ŝia ĉefa intereso en la vivo estas elirejoj de sovaĝaj aĉetoj. Ĝi ankaŭ povas esti malavara kun ŝiaj amikinoj, dividante la tuta ol ĝi havas kun ili. Cherie lacigas tre facile, kaj ĝi necesas teni ŝin senĉese amuzita kun iu malsama kaj komika. Cherie portas veston sen bendoj de koloro klara rozo kun zono de la koloroj de la ĉielarko. Ŝi ankaŭ portas vostojn de haro rozo kaj altaj botoj preskaŭ ĝis la genuo.

Caramel Edit

Caramel estas la Pixie de la forto kaj la nova Pixie kunligita kun Tecna anstataŭante Digit al la sezono 6. Energia kaj difinita, Caramel estas tre dolĉa kaj plena de vivo, sed ŝi ankaŭ estas praktika kaj ĝi scias kiel ĝi povos defendi. Caramel estas ĉiam ĝustatempe por kuri al la batalo por helpi ŝiajn amikojn. Ŝi ŝajnas esti la Pixie impeta kaj muskoloza de la teamo.

Zing Edit

Estas la Pixie de la insektoj kaj estas instruistino de la travestio, estas la Pixie pli gracia de la grupo pro tio ke ĝi ŝanĝas travestion la tuta tempo, ĝi maskas de Spiderman, Jack Sparrow, Doktoro Octopus kaj Scrat. Por kiu ŝajnas ne estas kunigita al neniu feino.

Bestoj Edit

Ankaŭ estas Maskotoj Pixiej, kiu estas infanoj kun aspekto de besto, foje, ekzistanta sur la Tero kaj ke vivas kun la Pixiej en la Vilaĝo Pixie. Ĉi tiuj havas ankaŭ flugilojn de koloroj kaj brilaj. Estas tre graciaj kaj malgrandaj, mildaj kaj belaj. Ili ĉiam akompanas la Winx.

Vilaĝo Pixie Edit

La Vilaĝo Pixie estas la vilaĝo kie vivas la Pixiej, konstruita en densa arbaro de arboj kaj arbustoj. Estas granda urbo, en sola konturo kie la magio kaj la naturo igas en sola aĵo. ĝi dividas en distriktojn, la urbo estas kie trovas la domon de la Pixiej, la gnomoj kaj elfs, kiu formas komunumon kie ĉiuj havas paperon kaj ĝi ne ekskludas al neniu (krom la elfoj kiuj tenas ilin ekster la socia vivo de la urbo). La bestoj vivas en arbaro ekster la urbo.

Bildoj Edit

Personoj de Winx Klubo