FANDOM

Riven
Riven

Dublita de

Mirko Mazzanti (sezonoj 1-7), Emiliano Coltori (filmoj) (Originalo/itala)
Mitchell Rothpan (Rai English)
Michael Sinterniklaas (4Kids)
Sam Riegel (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

16

Dato de naskiĝo

15an de oktobro

Origino

Sirius

Alligitecoj

Ruĝa Fonto, Specialistoj, Sirius

Lertecoj de lukto

Lukti kun viola glavo

Unua apero

Neatendita okazaĵo

Rilatoj

Musa (eks fianĉino)
Darcy (eks fianĉino)

Riven estas ribela kaj obstina specialisto, kaj lia intereso de amo estas Musa.

Personeco Edit

Riven inklinas esti soleca lupo. Li estas tre konkura kaj ĝi povas esti facile ĵaluza, foje agresema kaj ĝi havas kapablon por la sportoj kaj la fizika batalo. Ĝi havas la mallongan haron, de viola koloro kaj en pinto, kaj la okuloj de koloro violo. Riven ofte metas malvarman fronton, kaj ĝi havas problemojn por esprimi liajn emociojn. ĝi mamnutris sunon, tuj kiam li vivas por sama sino laŭ liaj propraj reguloj. Lia patrino forlasis lin en naskiĝi ke portis lin malfidi de la virinoj entute. Estas la fianĉo de la Musa kaj estas bonega glavisto, kun purpuro glavo kaj bulo. Ankaŭ estas sperta en ĉio tipo de sportoj. Li ankaŭ estas lerta ŝtelisto kaj elektilo de blokado. Ĉi tiu glimo de kono servis kiam lin estis kaptita al la karceroj de Turo de Nuboj por la Trix. Riven estas vidita kiel temerara, inteligenta kaj delikata. Riven estas la plej bona amiko de Nabu kaj estas pli konkura kun Sky. Aliflanke, pro la okazaĵoj al la sezono 4, Riven faras pli homa.

Historio Edit

Sezono 1 Edit

Riven prezentas kiel oni de la specialistoj ol Stella portas kune kun ŝi sur la Tero. Estas montrita kiel malproksima kaj ĝi montras tujan abomenon al Sky. Ambaŭ estas konkuraj en ilia formado kaj ne flugo la konkurenco. Riven komencas ŝati lin Musa, kvankam ĝi petolas kun Bloom iom, nur por fari kolerigi Sky. Estis la fianĉo de Darcy, membro de la Trix, kaj ĝi lasis liajn amikojn. Ne estis ĝis estis dirita de la propraj Trix ol ilia ĉefa objektiva estis preni sin de Magix, ĝi fine rimarkis de kiu estis estinta farante kaj estas enprizonigita. Ankoraŭ mallibera, Darcy mense torturas lin kun klonoj de ombro de Riven ol aperas al lia ĉelo por moki sin de li, tiam ĉiuj ili igas en terura monstro, ĝi kie vidis devigita al preni longan kaj malmolan rigardon de sama sino por respondi por kiu estis farinta. Ĝi malkaŝas ke Riven estas tre inteligenta kaj ĝi faras bone liajn studojn al Ruĝa Fonto.

Sezono 2 Edit

Aperas ke dum la somero Riven kaj Musa alvenis al iu tipo de interrilato. Dum koncerto al Ruĝa Fonto, Riven povas eĉ esti vidita rideti kiam vidas Musan al la scenejo. Malgraŭ tio, estas iuj kontraŭaĵo. Al “La spektaklo devas daŭrigi”, ĝi malkaŝas ke al Ho-Boe (la patro de Musa) ne falas tro bone lin. Ho-Boe ĝin aludas al Riven kiel iu ol ĝi volas ĝui la momenton kaj ĝi diras ke Musa devis trovi “princon kiel Sky”. Malgraŭ tio, Stormy decidas realigi ŝian venĝon kontraŭ Musa por ruinigi lian sorĉon por ŝteli la Codex de Alfea (Batalo al Eraklyon) aperas al la stadiono por ataki la patron de Musa. Kiam Musa rimarkas ol ĝi ne povas uzi ŝiajn kutimajn atakojn sur Stormy por la efiko kiu havos sur ĉiuj aliaj, Riven provas animi la publikon por ke kantas, Riven inspiras la amason kriante: “Venas, idiotoj, feŭdo kiu diras Musa!” Kaj li helpo Ho-Boe al meti dekstra post kiam Stormy atakas lin. Ho-Boe rimarkas ke Riven ne estas tiel malbona kiel ŝajnas kaj ĝi ekskuzas. Al “Multekosta al multekosta”, Riven kaj Musa donas brakumita kaj ĝi diras ŝin ke ŝi devas reveni kun li, ĉar li ne scias kiel vivi sen ŝi. Al “Oni malkovras la Fenikson”. Riven saltas antaŭ Musa por savi ŝin de la atako de Lord Darkar kaj Musa kisas lin. Kiam ĉiuj revenas al Alfea komencu feston kaj estas vidita dancante kun Musa.

Sezono 3 Edit

Riven igis en pli afabla homo de kiam ĝi komencis eliri kun Musa. Malgraŭ tio, ĝi definitive ne ĉesis esti ĵaluza, impeta. Ankaŭ ne estas kapabla konfesi liajn verajn sentojn al Musa ol ĝi stiras al problemoj. Helia diras lin al Riven ol se ĝi ne lasas agi kiel idioto Musa rompos kun li. Kiam la Winx vojaĝas al la Reĝlando de Vitro, Flora gravuras videon al la navo de ĉiuj kie Musa parolas kun Nabu kaj li supozas ke ĝi kisis al Musa, dum en realaĵo metis al li la edzinojn en liaj manoj, Riven kolerigas kaj ĝi sukcesas alveni kie estas la Winx, Timmy, Sky kaj Brandon. Post uzi Pixien por helpi lin al trovi kie estas la aliaj, Riven luktas kontraŭ Nabu, akuzante kisi al Musa, kiun nomas lia fianĉino. Ili ŝovas en kverelo de kiu Riven perdu. Sed Musa estante bone por la fakto kiu Riven kolerigis sufiĉe kiel por sekvi ŝin kaj lukti por ilia interrilato.

Sezono 4 Edit

La specialistoj kaj li vojaĝas sur la Tero por spioni la Winx, en okazo kiun ili ŝovas en danĝero. Riven kaj la aliaj akiras laboron de kelneroj al la Trinkejo Frutti Music. En ĉi tiu sezono, la interrilato de Riven kaj Musa frapas diversajn kritikajn punktojn tra iliaj misioj sur la Tero. Ĉio komencas kiam Andy sugestas al Musa sekvi ŝiajn muzikajn talentojn kiel kantante al la Trinkejo Frutti Music, kaj Riven naskiĝas. Kiam Musa havas la ŝancon labori kun muzika produktanto kiu lin ŝatas kiel profesiulo, Riven ne faras solidara kaj kolerigis kun Musa, kiu faris rompi ŝin kun li. Nabu tiam helpas Riven al reveni kun Musa, kiu pordo al rezultoj sufiĉe komikaj. Malgraŭ ĉio ĉi tiu dramo, Riven ankaŭ helpas en multaj kvereloj kontraŭ la Magiistoj de la Nigra Cirklo, montrante ke liaj kapablecoj plibonigis ege tra la serio, kaj li komencas uzi liajn armilojn kaj kapablecojn pli da taktikoj. Al la fino, Riven komencas montri lian apogon kaj ĝi kaŝas lian aluzion. En momento donita eĉ volis doni al Musa iom da tempo por partopreni en konkurso de muziko. Al la fino decidis ke ili tuj donos alia ŝanco al ilia interrilato.

Sezono 5 Edit

En la sezono 5, Riven havas malmultajn aperojn. Riven kaj aliaj specialistoj aperas sur la Tero observante la Winx dum ili faras ilian utilajn koncerton. En iuj epizodoj li aperas kun alia feino de Alfea, kaj la interrilato inter Musa kaj Riven estas tuj antaŭ fali. Sed tiam Riven kantu kanton por Musa al la defilita de Stella, kaj malkaŝu ke la alia feino de Alfea vere instruis lin al skribi la kanton por Musa.

Sezono 6 Edit

En la sezono 6, Riven trovas en rivaleco kun Sky. En misio, Riven kaj Sky komencas konkurenci luktante kontraŭ la piratoj zombioj. Musa pensas ke Riven ne volas esti kun ŝi. Al la misio de Fearwood, Riven provas teruri la specialistojn kun ŝerco, sed fine partoprenas al la batalo kontraŭ la viroj lupo. Helia provas ataki Riven por sorĉo de glacio, kaj tiam la specialistoj haltigas Riven kaj Daphne sanigas Helia malkaŝante ke Icy estis frostiginta al li la koron. Riven ekskuzas dirante ke ĝi ne sciis ke Helia estis sorĉita. Pli malfrue, Musa perdas la voĉon por kaŭzo de Rumpelstiltskin kaj Riven ne povas savi ŝin. Al la fino, Riven finiĝas lian interrilaton kun Musa, kaj li maldungas de la grupo ĉar ĝi volas esti sunon, kaj li kaj Musa finiĝas kiel amikoj. Riven retiriĝas kaj ĝi ne denove aperas en la lastaj epizodoj.

Personoj de Winx Klubo