FANDOM

Princino Roxy
Roxy

Dublita de

Debora Magnaghi (Originalo/itala)
Sara Camacho (Rai English)
Liliana Mumy (Nickelodeon)

Ligoj

Arthur kaj dekduo de magiaj maskotoj

Aĝo (en la unua apero)

19

Dato de naskiĝo

9an de junio

Origino

Tero

Alligitecoj

Alfea, Winx Klubo, Tero

Povoj kaj lertecoj

Empatio de bestoj
Magio kaj sorĉoj bazitajn en bestoj
Paroli kun la bestoj
Zoopatio
Kontrolo de la sovaĝa faŭno
Mensa kontrolo de la bestoj
Doni la homan lingvon al la bestoj
Kuraci vunditajn bestojn
Doni vivon al senvivaj objektoj
Elsendi kajerojn de magia energio

Unua apero

La lasta feino de la Tero

Rilatoj

Klaus (patro)
Reĝino Morgana (patrino)

La Princino Roxy estas persono de Winx Klubo. Aperas unuafoje al la sezono 4.

Personeco Edit

Roxy estas tre optimisma kaj gaja homo. Ŝia unua apero estis en la kvara sezono, kiam la Magiistoj de la Nigra Cirklo serĉis la lastan feinon de la Tero, kiu al la principo pensis ke la lasta feino de la Tero estis Bloom. Estas feino kiu ankoraŭ ne posedas tro regas de ŝiaj povoj. Ĝi amas tre al la bestoj, ĝis la punkto fari ŝian propran kriptan rifuĝon por ili al la posta parto de la trinkejo de ŝia patro. Ŝi estas tre kuraĝa, ĝi oponigis al la Magiistoj de la Nigra Cirklo paro foje kaj la ŝtelistoj, eĉ kiam ŝi ne povis transformi, kaj estas ĉiam preta al helpi la bezonojn. Malgraŭ tio, ĝi ankaŭ povas akiri konfronton ĉiufoje kiam enfada aŭ estante minacita, donante la vizaĝon por ŝi kiam la aliaj lasas ŝin al tero, ĝis por celo transformas en feino. Sed Roxy estas inklina al la larmoj kiam estante tre konfuzita aŭ terurita. Ŝi ankaŭ vivas en Gardenia, egala ol Bloom kaj tio faras al la du tre proksimaj. La Winx konis ŝin en la trinkejo Frutti Music kie ŝi kaj ŝia patro laboras. Ŝi havas hundon, Arthur, kiun ĝi amas tre. Al la epizodo 25 de la sezono 4 (La sekreto de Morgana), ĝi malkaŝas ke la reĝino Morgana estas la patrino de Roxy, kaj Roxy estas princino.

Historio Edit

Sezono 4 Edit

Roxy aperas unuafoje en la epizodo 4 de la sezono 4 nomita Amor kaj Dorlotbestoj. Pro ol la butiko ne estis ankoraŭ malfermita, Stella seniĝas de ŝi de maldelikata maniero, ĉar ĝi senkonscie uzas ŝian povon por paroli kun la hejma besto de la feinoj.

Roxy komence desconfia en la Winx, pensante ke estas nur amaso de normalaj knabinoj. Ĝi laboris kiel kelnerino al la trinkejo de ŝia patro, la Trinkejo Frutti Music. Pli malfrue, ŝi ŝanĝas de opinio kiam la Winx sekvas ŝin al lia persona ĉambro kiam ili komprenis ke malŝarĝis pli ol dorlotbesto (ŝi malŝarĝis diversaj, ĉiuj sub malsamaj nomoj). Tio faras ankoraŭ pli suspekta al la knabinoj, pensante ke estas freneza.

Pli malfrue, post eskapi de la zono de la fabriko de Gardenia, ŝi estas atakita de la magiistoj de la Nigra Cirklo, kiu pordo al kredi en la magio kaj la Winx gajnas ŝia Believix. Malrapide kaj post scii ol ŝi estas la feino de la bestoj, Roxy komencas uzi iun limigita povo sur Arthur, kiel fari ol ĝi parolas. Post tempo decidas montri ŝiajn povojn al ŝia patro, sed en ŝia provo, Roxy malkovras ke estas Duman maskita. Post esti kidnapita, Roxy sukcesas eskapi kaj savi ŝian patron, sed Gantlos provas haltigi ŝin.

Post kiam Gantlos vundu Arthur, Roxy iĝas tre enfurismada kaj ĝi transformas en feino, egala ol kiel Bloom transformis unuafoje en la sezono 1, kiam ĝi oponigis kontraŭ la Trix. Post lukti kun ŝia nova magio por protekti al se sama, la aliaj Winx aŭdis ŝian magian spuron kaj alvenas al savi ŝin. Bato Roxy kunvenas kun Arthur kaj Klaus en la stacidomo de trajno de Gardenia, ĝi plendas al Bloom ol ĝi ne volas esti feinon, pro tio ke estas tre danĝera, sed kiam Ogron ataku Bloom kaj la patro de Roxy, kun la helpo de la misteriosa virino de ŝiaj sonĝoj, Roxy defendo.

Kiel ŝi gajnas pli konfidon ĉiutage ol paŝo, ŝi ne flugo nenio pli ol por liberigi la feinojn de la Tero de la malliberejo. Ŝi havas vivogravan paperon kiam la Winx bezonas por liberigi ilin. Bato Roxy helpas al liberigi ŝiajn kunulinojn feinoj, estante malĝoja por la fakto kiun ĉiuj flugas venĝo. Post la malvenko de Nebula en kverelo diversaj tagoj pli malfrue, Roxy povas konvinki Morgana al lasi ŝian venĝon. Post kiam la Magiistoj de la Nigra Cirklo perfidas ilian promeson liveri, Roxy kaj la resto de la knabinoj, especiament Layla, estas ĝisfunde malĝojigitaj de la sinofero de Nabu por haltigi la Magiistojn de la Nigra Cirklo.

Al la sekva mateno, Roxy havas vidon de Morgana ol estu kaptita ie de la kastelo. Post batali kontraŭ Nebula kaj la militaj feinoj (inkludante Layla), Roxy liberigu Morgana, kaj ŝi malkaŝas ke Roxy estas ŝia filino, kaj estas la sekva en la linio por esti reĝino. Roxy estu ravita kun ol ĝi fine trovis ŝian patrinon. Post sekvi la feinojn de la Tero al la dimensio Omega, Roxy helpu Morgana kaj la Winx en konvinki ilin de ne serĉi la venĝon kaj la helpon en la malvenko de la Magiistoj unufoje por ĉiuj.

Post eliri de la dimensio Omega, Roxy abdikas al la trono de Morgana kaj krono Nebula kiel la nova reĝino (Roxy estas tro juna por esti reĝino) kaj Layla kunvenas kun la Winx kaj ĝi revenas al Gardenia kun la Winx kaj Morgana. La sekva nokto, Roxy akceptas la proponon de Faragonda por studi al Alfea.

Sezono 5 Edit

Post unu el la koncertoj de la Winx, Roxy malkaŝas ke ŝi faris ŝian lastan tagon de laboro al la Trinkejo Frutti Music ĉar ŝi iras al Alfea frue kaj ĝi diras al Bloom ol ĝi estis estinta kiel fratino por ŝi, kiam Bloom memoru Daphne. Ĝi kiam produktis eksplodon en petrola platformo apud Gardenia, ŝi volis helpi, sed male diris ŝin ke prizorgas de la homoj al la plaĝo por Bloom.

Kiam alvenis al Alfea, Faragonda calorosament donas al li la bonvenon kaj la hodiaŭa al ĉiuj studentoj de Alfea, montrante al ĉiuj ol ŝi estis de la Tero, kie la magio estis perdinta faras multe da tempon. Kaj ol la magio por celo revenis sur la Tero, danke al la Winx. Kiam alvenas la Winx, ŝi estas feliĉa vidi ilin. De tiam, Roxy estas malĉefa persono, pro tio ke ĝi studas kun la aliaj studentoj de unua jaro, kaj la junaj feinoj por perfektigi ŝiajn magiajn povojn.

Pli malfrue ĉi tiu jaro, kiam Stella provas organizi defilita laŭmodaj, Roxy estis observante, kvankam ĝi iris kune kun iuj de la aliaj knabinoj post kiam ĝi rezultis esti desastre.

Al la epizodo 11 de la sezono 5 (La artifikoj de la Trix), Roxy estas vidado rigardante la novan jaran konkuron de la motorciklistoj de vento de Ruĝa Fonto kaj ĝi animas ilin. Tamen, ili transformas en ŝia formo de feino por helpi la Winx por lukti kontraŭ la demonoj leono kiu estis transformitaj de la Trix.

Ĝi faras aliajn aperojn, kie ŝi vidas la Winx ludante partion de volejbalo de la feinoj, kaj al la epizodo 23 (La okulo de la ŝarko) kun la knaboj vidante la Winx realigante la elmontradon de Stella kaj al la lasta epizodo (La falo de Tritannus) en la festado de la herooj por la malvenko de Tritannus.

Sezono 6 Edit

Roxy, denove, ĝi faras pli malgrandajn aperojn en ĉi tiu sezono. Aperas en la tria epizodo (La lernejo voladora), kiam estas kriita al la oficejo de Faragonda, por sanigi kurba ol ili trovis la Winx. Post tempo, Roxy alvenas al la oficejo de Faragonda denove kun la kurba, pro tio ke ĝi havas kapablon temporal por paroli kun la bestoj. La korvo tiam malkaŝas ke estas Griffin, kaj ĝi klarigas ke iĝis al Turo de Nuboj.

Roxy provu fari ke Griffin revenas al ŝian homan formon uzante unu el la pocioj de Flora sen neniu sukceso, kaj ĝi petas helpon al Palladium. Malmultaj epizodoj post la vojaĝo de la Winx sur la Tero, ŝi sukcesas ŝian celon kun helpo de pocioj al la klaso de Palladium. Pli antaŭe, ĝi trejnas al la Akademio de Alfea kun la Winx ol ili praktikis balojn. Al la epizodo 14 (Mythix) aperas kun Morgana en la Tago de la Patrinoj de Alfea.

Ŝiaj lastaj aperoj estas al la epizodo 22 (La kafeterio de la muziko) kie helpas la Winx kun la magio de la muziko kiu Musa faris al la kafeterio de la muziko, kaj al la epizodo 23 (La himno de Alfea) aperas kiel membro de la bando kun aliaj feinoj kaj ĝi kreas la magion por disvenki la sorĉistinojn. Post tio ne denove aperas.

Sezono 7 Edit

Roxy aperas denove en la epizodo 1 (La natura parko de Alfea), nun kiel estratega dum ĝi montras al la Winx la natura parko kaj ĝi havas unu el la magiaj bestoj kun kiu en Kiko havas batalon, ili tie konas la harmonion de la parko kaj ili trovas talpon escava-magia truoj. Malgraŭ tio birdo kaptas la beston kaj la Winx provas ataki ŝin dum Roxy restas kun en Kiko. Malgraŭ tio la birdo estas tre rapida por la knabinoj kaj ŝin ĝin informas al Faragonda.

Personoj de Winx Klubo