FANDOM

Roy
Roy

Dublita de

Emanuele Ruzza (Originalo/itala)
Bryton James (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

20

Origino

Andros

Alligitecoj

Specialistoj, Andros

Lertecoj de lukto

Spiraĵo de Tritono

Unua apero

La povo de la Harmonix

Lasta apero

Atako de ĉampionoj

Rilatoj

Layla (intereso de amo)

Roy estas nova specialisto kiu aperas en la sezono 5.

Karakteraj Edit

Roy laboras por la patro de Layla, la reĝo Teredor. Li direktas ŝipon por ke la Winx povas vojaĝi por ajna korpo de akvo en la magia dimensio dum ilia esploro de la Sirenix, La Esploristo de la Maroj. Li ŝajnas havi sentojn por Layla. Roy havas la malhelan blondan haron kaj grizajn okulojn. Li havas iom da magio, kiu nomas lin Spiraĵo de Tritono.

Historio Edit

Li ne aperis en la sezonoj 1, 2, 3 kaj 4.

Sezono 5 Edit

Roy aperas unuafoje en la epizodo 6 de la sezono 5 (La povo de la Harmonix), kie li direktas ŝipon por ke la Winx povas vojaĝi por ajna korpo de akvo en la magia dimensio. Tiam, Layla kaj la Winx estis kapablaj alveni ĝis Andros. De sekvita, li aperis en la epizodo 7 (La spritaj konkoj), kie li diris ke ĝi volis iri kun la Winx, sed Layla malakceptis lin.

Roy, tiam, aperis en la festo de Alfea de la epizodo 8 (La kanto de la rubeno) kun du trinkaĵoj por dividi ilin kun Layla, sed liaj ebenaj ŝanĝis kiam Stella iras malmola tri specialistoj kun ŝi kaj Layla estis kun rabio ĉar ĝi ne havis malsatojn danci kun knaboj.

En la epizodo 9 (La gemo de la empatio), Roy helpis la Winx al trovi la gemon de la empatio en la kastelo Ponto de Datumoj sur Zenith, la naskiĝa planedo de Tecna. Kiel estas vidita en la epizodoj 24 (La spiraĵo de la oceano) kaj 25 (La lasta malkovro), Layla kaj Roy disvolvis romantikajn sentojn la oni por la alia.

Sezono 6 Edit

En la sezono 6 ankaŭ aperas, kaj Roy povus anstataŭi Nabu kiel la paro de Layla. Sed iĝas tre ĵaluza kiam unu el la Paladinoj nomita Nex, kiu estas lia kontraŭulo, ĝi provas allogi Layla ĉar ankaŭ estas enamiĝinta kun ŝi.

Galerio Edit

Personoj de Winx Klubo