FANDOM

Ruĝa Fonto

Ruĝa Fonto.

Ruĝa Fonto estas lernejo por militaj specialistoj, estas direktita de la direktoro Saladino, ironie la sola membro de Ruĝa Fonto por montri kaj uzi iliajn magiajn lertecojn kaj ne iliajn fizikajn lertecojn. Estas lokita proksime de la lago Roko Lumo tiel kiel Alfea kaj Turo de Nuboj. La lernantoj havas devigan uniformon, kiu konsistas en blua kaj nigra vesto kun mantelo. La mantelo portas rondan juvelon en la maldekstran bruston.

Eduko Edit

Ruĝa Fonto kapabligas la infanojn por lukti kun la uzo de militaj kaj normalaj metodoj en ilia magia mondo. La lernantoj lernas manipuli armilojn tiel kiel glavo kaj modernaj aŭ klasikaj armiloj, tiel kiel armiloj de fajro. La lernejo havas ampleksan gamon de bazaj klasoj kaj postvivado en la lukto kontraŭ drakoj kaj flugantaj veturiloj.

La lernejo estas respondeca de la defendo de la reĝlando de Magix. La lernejo ankaŭ instruas magion, sed neniu lernanto montris magiajn artojn.

Armilaro Edit

La elekto de armiloj ĝenerale dependas de la prefero de la specialistoj, sed estas formitaj ĉefe de glavo. La lernantoj ankaŭ havas la eblon uzi la glavojn kiujn ili volas. Ili havas la eblon de longaj glavoj kaj cimitaroj. Ĉiuj armiloj estas de longedaŭra materialo. Iuj armiloj estas ekzotaj por la personaj preferoj, pro tio ke ungegoj aŭ nur paro de gantoj por batalo senarmigita estas preferitaj de Specialisto kiel oni povas vidi en la sezono 1. La arkoj kun sagoj estis uzitaj por defendi Alfea kontraŭ la armeo de la mallumo de la Trix.

Persona Edit

  • Saladino: Malnova soldato de la kompanio de lumo kun la gvidaj Faragonda kaj Griffin, kaj poste eĉ estis la direktoro de la lernejo. Estas malnova homo, malalta kaj havas blankajn harojn kaj tre longa (ĉiam malfiksas). Li portas ĉiam bastonon kun konuso de kapo de serpento kiu havas magion por ĵeti sorĉojn. Li vestas blankan kaj oran tunikon. Estas bona, trankvila, trankvila, saĝa kaj strikta en liaj ordonoj. Dum la sezono 2 de la serio montriĝas ke estas la onklo de Helia. Li havas multan blankan haron kaj uzas tunikon.
  • Codatorta: Instruas sportojn kaj estas kvalifikita trejnisto kaj ĉasisto de drakoj. Estas tre strikta kun liaj lernantoj, estas respondeca de instrui la uzon de armiloj kaj veturiloj. Li estas alta kaj forta, malluma kaj havas barbon. Li vestas bluan ĉemizon sen manikoj kaj blankaj pantalono. Li estas kuraĝa (en pli ol unu okazo, li montris koleron) kaj firma. Li devenas de Roko Lumo.
  • Athena: Estas la Pixie de Ruĝa Fonto, gardistino de la kodekso de la lernejo. Kiel ĉiuj Pixiej, ŝi estas malgranda. Athena estas ruĝeta kaj havas ŝian haron malfarita. Ŝi uzas ruĝan kaj oran veston. Estas dolĉa kaj erotika.

Lokoj
AlfeaRuĝa FontoTuro de NubojMagixTeroDomino