FANDOM

Selina
Selina

Dublita de

Eleonora Reti (Originalo/itala)
Jessica DiCicco (Nickelodeon)

Sezonoj en kiu aperas

6

Povoj kaj lertecoj

Alporti legendajn monstrojn al la vivo

Unua apero

Legendarium

Lasta apero

La neforgeseblaj Winx

Selina estas malamiko de la sezono 6 kun la Trix. Ŝi estas de la Tero, kiel Roxy. Aperas por la unua fojo en la epizodo 2 de la sezono 6 (Legendarium).

Ŝajno Edit

Ŝi estas blonda, ĝi havas dikajn kaj longajn harojn, klaran haŭton kaj brunajn okulojn. Ŝi havas la violkolorajn lipojn. Ŝi vestas verdan ĉemizon kun ondo-formaj nigraj ekstremoj kaj koliero de reto kun roza rondo. Ŝi ankaŭ uzas verdan jakon kaj manikojn kiuj finas kun grizaj areoj. Ŝia stomako estas kovrita kun reto, kaj ŝi uzas verdajn gantojn. Ŝi ankaŭ uzas verdan jupon kun ĉeno de zono. Ŝi uzas verdajn botojn.

Historio Edit

Selina kuniĝas al Turo de Nuboj en la sezono 6 por esti sorĉistino. Ŝi havas libron de la nomita malbono Legendarium kaj tra ŝi kapablas igi ke legendoj estas realaĵo. En la epizodo 2 (Legendarium), kiam la direktorino Griffin diras al Selina kiu klarigas ŝiajn povojn, oni vidas ke ŝia povo estas la kapablo alporti la legendojn al la vivo uzante nomitan libron Legendarium. Ŝi sendas ombrajn trollojn por ataki la vilaĝon de la Pixiej. Al la fino, la Trix prenas la kontrolon de Turo de Nuboj kaj transformas Griffin en korvo. Ili trovas grandan potencialon en Selina kaj ŝiaj povoj, tiam ili faras interkonsenton kun Selina. Ŝi helpos ilin konkeri ĉiujn lernejojn de la magia dimensio kaj la Trix instruos ŝin uzi nigran magion.

En la epizodo 3 (La fluganta lernejo), kiel kiu la instruistoj kaj lernantoj de Turo de Nuboj moviĝas al Linphea, la Trix diras ke Selina alportas la legendojn de Linphea al la vivo. Selina kunvokas legendajn Treants kiuj atakas la lernejon de Linphea, kie estas la Winx kaj la Specialistoj. La Winx perceptas ke la fonto de la magio de la Treants venas de Turo de Nuboj, por tio ili iras ĝis Turo de Nuboj kaj luktas kontraŭ la Trix. Selina decidas protekti la Legendarium kiel estas kaj uzas la libron por formi bulon de energio ĉirkaŭ ŝi, sed tuj la Winx perceptas ke ŝi havas la fonton, kaj tiam provas ataki ŝin, kaj lasas la Trix. Tamen, la ŝildo de Selina demetas la magiajn lertecojn de la Winx (malpli Bloom) kaj teletransportas ĉiuj Winx ekster Turo de Nuboj en la aero, kie ili falas ĝis esti kaptitaj de la Specialistoj.

Post kiam la Treants ĉesas preni la kontrolon de la lernejo de Linphea en la epizodo 4 (La povo Bloomix), Selina kunvokas la flugantajn baziliskojn. Tamen, estas disvenkitaj kun la Bloomix de la Winx. Iom poste kiam la Trix estis al alia lernejo por ataki ŝin, estas malkaŝite ke Selina laboras sub la ordonoj de mistera esti ne konita kiu estas en la Legendarium, kiu poste malkaŝas sin ke ĝi nomiĝas Acheron kaj estas malica sorĉisto kaptita al la libro. Selina, en la epizodo 5 (La ora aŭskultantaro), ĝi kunvokas la Spiritojn Pandemonium, kiu atakas la oran Aŭskultantaron de Melodio, kvankam poste Musa kaj Tecna atingas disvenki ilin.

En malmulta tempo la Trix konas Diaspro kaj ŝi fariĝas aliancanino de ili, kaj en la epizodo 6 (Vortico de flamoj) Selina klarigas aĵojn sur la vortico de flamoj kiuj estas situigita sur Domino kaj povas esti de multa utileco por disvenki Bloom (estante loko de manĝas-fajroj). Diaspro montras ŝian inviton al la Kronado de Daphne kaj iros kiel ricelita. Poste, Selina estis ordigita de la Trix por ke ĝi kunvoku manĝas-fajroj kiuj atakas la ceremonion de kronado de Daphne sur Domeno, danke al la informo kiu Diaspro donis ilin sur la stato de Bloom kiu fariĝis malforta kiam ĝi donis ŝiajn povojn de la Fajro de la Drako al la Winx.

Iom poste, Bloom falis en la vorticon kaj luktis kontraŭ drako de kvin kapoj defendante ŝian propran drakon, ŝi rekuperas ŝiajn povojn kaj venkas manĝas-fajrojn. Poste la Trix ŝajnigas sin tri studentoj de Alfea en la epizodo 7 (La perdita biblioteko), kaj ordigas ke Selina kunvokas la mumiojn de Egiptio dum estis en misio kun la Winx kaj Daphne por serĉi la ĵurnalon de la Eldora. Sed antaŭe, Selina kunvokas sfinkson en la epizodo 8 (La atako de la sfinkso), sed la Pixiej kaj la Winx atingas venki ŝin kaj atingas la ĵurnalon antaŭ ol la Biblioteko detruas sin. En momentoj malkaŝis sin ke Selina estis amikino de la infanaĝo de Bloom.

En la epizodo 9 (La templo de la verda drako), kiam la Winx serĉis pli respostas en Ĉinio, Selina murmuras por si sama kiu bezonas pli da povo por liberigi Acheron. Ŝi uzas la libron poste por kunvoki la verdajn drakojn por invadi Ĉinion. Ĉiuj estas disvenkitaj de la Winx kiu havas helpon de Lu Wei (trejnisto de drakoj).

En la epizodo 10 (La forcejo de Alfea), dum la Trix atakas kaj konkeras lernejon de psikaj artoj alvoko Zaltor, ŝi ordonas mesaĝon dirante ke ĝi havas planon por fini kun la Winx, la lertaĵo estas eniri en Alfea kaj situi denove kun Bloom. Selina iras al Alfea kaj Bloom prezentas ŝin al ĉiuj, dum ĝi malkaŝas ke ŝi estis unu el la lernantinoj de Eldora, kiu estis forrabita de la Trix kaj kiu ŝia “instinkto de feino” estis la motivo sekvi Bloom en Egiptio (evidente trompas ilin por ke ili ne sciu ŝian aliancon). Sky estas la sola kiu suspekto iom da la knabino.

Selina kaj la Winx iras al la forcejo de Alfea, kun la celo trovi la floron preferitan de Eldora. Tiam Selina decidas ke ĝi preparos al ili kaptilon. Ĝi sekrete venenas florojn, kiu igas ke Flora falas senkonscia dum ĝi odoris al ili, kaj ankaŭ kreas monstron de plantoj por ataki la knabinojn. Dum Bloom kaj Selina kuras al la laboratorio de pocioj, ŝi kreas venenon por doni sin ĝin al Bloom. Griffin, kiu estis al la malsanula sekcio, ĝi malkaŝas al ĉiuj kaj al Sky (kiu venis por serĉi la knabinojn) kiu Selina estas aliancanino de la Trix, kaj Sky komprenis liajn suspektojn. Kiam Bloom klopodas doni al ŝi la falsan kontraŭvenenon al Flora, Helia pafas al la flakono kaj avertas ilin ke estis veneno kiu mortigus ŝin. Bloom restas timigita de kio preskaŭ faras, dum la Specialistoj, la Paladinoj, Palladium kaj la Winx okupiĝas de ĉiu. Kiam Flora estas kuracita kaj revivas la plantojn, Bloom diras ke ŝi havas la kulpon por konfidi en Selina.

Kun la trompo kiu Selina faris al Bloom, ŝi restis surprizita kaj kiel kiu jam ne kredos je ŝi mem decidas iri al Gardenio, tamen ĉiu estas vidita de la Trix. Tamen, en la epizodo 11 (Sonĝoj malfaritaj) Selina kontaktas denove kun Acheron avertante ŝin ke la Winx renkontiĝos kun Eldora, kaj dume la Trix vidas kiel Bloom falas deprimita. Tiam ŝi kun la Legendarium flamo al la Gefiloj de la Nokto por invadi Gardenion kaj ĉasi Bloom. Aliflanke, Bloom memoras kiel la du estis amikinoj kaj specimeno desegno kiun ili estis farintaj, demandante sin kial Selina estas en ŝia kontraŭ. Kun la desegno atingas malkovri la situon de Eldora, sciante ke ĝi ankaŭ vivas tie.

Poste por ordonoj de la Trix, en la epizodo 12 (La gefiloj de la nokto) Selina ordigas al la vampiroj ĉirkaŭi la domon de Bloom kaj kapti ŝin, sed estas disvenkitaj de la Winx. Poste la vampiroj estas forigitaj, danke al la lumo de Stella pro tio ke la Winx estis ostaĝoj de ili. Selina promesas al la Trix (kiuj estas kun rabio por la malvenko) kiuj disvenkos la Winx.

En la epizodo 13 (La feino baptopatrino), kiam la Winx iras al la Arbaro de Floroj kaj konas Eldoran, ŝi malkaŝas ke Selina estis feino kaj erao ŝia instruistino en tiuj tempoj, sed tago kiam estis al la Biblioteko de Aleksandrio en Egiptio la du vidas la potencialon de la Legendarium kaj Eldora gardis la libron en ŝia domo por ke neniu uzu lin kaj de tiam vojaĝis por la mondo por fermi la libron. Sed poste malkaŝis ke malica sorĉisto, Acheron, ĝi tentis Selinan kun la kondiĉo esti potenca se ĝi liberigas lin kaj kiam ŝi akiris ŝiajn novajn povojn de sorĉistino, ĝi decidis eskapi kun la libro. La Winx diras ke la Trix ne scias ke estas uzitaj de la malgranda kaj devas halti al ŝi antaŭ ol estas tro postrestas.

Selina memoras la bonajn momentojn kun Bloom kaj kun Eldora, ĝi tiam decidas elŝalti la okulon de spionado por ke la Trix ne sciu ke ŝi konas Eldoran. Sed poste kunvokas la Spektrojn Ektoplasmon por helpi la Trix disvenki la Winx. Sed Eldora povis disvenki la spektrojn kun la povoj de la Lenusha.

Tamen, en la epizodo 14 (Mythix), Selina provis ŝteli la Fajron de la Drako de Bloom por liberigi Acheron. Selina, iuj sorĉistinoj kaj la Trix (kun objektoj plivigligitaj kiuj ŝtelis de la magiaj lernejoj) provis ataki la lernejon Tir Nan Og de Nebula por ŝteli la praajn vergetojn. En la lukto, Bloom kaj Selina situas denove kaj luktas, Bloom klarigas al ŝia amikino kiu Acheron nur uzas ŝin kaj kiu konfidas en Eldora, sed Selina diras ke por ŝi Eldora mortis kaj kiu Acheron estas nun ŝia amiko. Bloom tiam decidas lukti sen rezigni kontraŭ ŝia amikino kaj atingas venki ŝin.

En la epizodo 15 (La mistero de Kranio) ŝi sekvas la ordonojn de Acheron, dum la Trix spionas la Winx kun ilia magia okulo. Selina volas diri aĵon, tamen ĝi ŝajnigas ke ĝi rezignas sed la Trix insistas ke ŝi diras, kaj tiam Selina diras ke la Winx havas la povon eniri en la mondon de la Legendarium sed kiun ŝi ankaŭ povas igi ke la Trix ankaŭ povas eniri, kaj la Trix akceptas. Tamen, ili eliras de la mondo de la Legendarium kiam ili malkovras ke se ili restas en la mondo de la Legendarium, restos kaptitaj kiel personoj de fikcio.

En la epizodo 26 (La Winx neforgeseblaj), la Trix restas kaptitaj en la mondo de la Legendarium, Acheron estas kaptita en skatolo por ĉiam kaj Selina denove estas bona kaj oni reakordiĝas kun Bloom, ĝi fermas la Legendarium kaj decidas esti feino kun Eldora.

Personoj de Winx Klubo