FANDOM

Reĝo Sky
Sky

Dublita de

Alessandro Quarta (Originalo/itala)
Danny Brochu (Rai English)
Dan Green (4Kids)
Matt Shively (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

16

Dato de naskiĝo

20an de marto (Originalo)
27an de aprilo (4Kids)

Origino

Eraklyon

Alligitecoj

Ruĝa Fonto, Specialistoj, Eraklyon

Lertecoj de lukto

Lukti kun blua glavo

Unua apero

Neatendita okazaĵo

Rilatoj

Bloom (fianĉino)
Diaspro (eks fianĉino)
Reĝo Erendor kaj Reĝino Samara (gepatroj)
Thoren (kuzo)
Daphne (bofratino)

Sky estas la Reĝo de Eraklyon, antaŭe la princo kaj heredanto. Lia patrino estas la reĝino Samara de Eraklyon, ĝis Bloom geedziĝos kun li, kaj lia patro estas Erendor, malnova reĝo de Eraklyon kiu abdikis propra-vole la tronon kaj donis lin al Sky. Li estas la ĉefo de lia grupo de specialistoj.

Personeco Edit

Li havas fortan senson de la devo ke iuj fojoj metas en kontraŭdiron kun BloomRiven. Li konscias de la rilato kiu Bloom havis kun Andy, sed ne havas neniun antagonismon al la muzikisto. Tamen ĝi kolerigas sin kiam li estas proksime de Bloom. Li estas bonega manĝas fianĉon de Bloom. Lia glavo estas travidebla, blua, finita en pinto, kun teknologia aero. Ĝi ankaŭ portas ŝildon kelkfoje, kiu ankaŭ uzas lin por flugi, kaj bumerango kiu faras al li ludon kun la glavo.

Historio Edit

Antaŭ ol la lerneja jaro komencis (probable jaro antaŭ la okazaĵoj de la sezono 1, pro tio ke ĉiuj specialistoj estis tre kutimintaj kun ĉiu en la momento de la batalo kun Knut en la domo de Bloom), oni ŝanĝis de loko kun lia bienestro, Brandon, por havi pli da libereco de ago sur ĉiuj minacoj kontraŭ lia vivo. Li antaŭe havis nomitan fianĉinon Diaspro sed tranĉis kun ŝi kiam ĝi enamiĝis en Bloom.

Sezono 1 Edit

Al la komenco Sky estas konita kun la identeco de Brandon, la bienestro de la Princo Sky, kaj alproksimiĝas al Bloom rapide. En la epizodo 17 (Sekretaj en sekretoj) malkaŝas sin ke li estis la vera princo kaj kiu estis kompromitita kun la princino Diaspro, rompante la koron de Bloom.

Post kiam la Winx foriras al misio al Domino serĉante la Flamo de la Drako, Sky kaj la resto de la specialistoj (malpli Riven) iras al la rekapto de la knabinoj. Post ol reveni al Alfea, Sky iras kun Bloom, Brandon, Stella kaj Knut por infiltri en Turo de Nuboj. Post ol eliri de Turo de Nuboj, Sky kaj Bloom disiĝas de la grupo kaj poste finas perditajn al la arbaro. Poste ili dividiĝas kaj li finas en la Urbo de Magix, kie monstro de la Armeo de la Mallumo atakas lin kaj Bloom elliberigas lin.

Sezono 2 Edit

En ĉi tiu sezono, Sky kaj Bloom daŭre pasas la momenton la unu kun la alia. Post ol aŭskulti onidiron sur li kaj Diaspro, Sky certigis Bloom kiu estis nenio inter ili. Dum la misio de rekapto de la Pixiej, Sky vojaĝis kun Layla, kaj kaŭzis ke Bloom estis ĵaluza, kvankam la agoj de Layla al Sky estis pli por respekto kiu por amo. Ĝi ankaŭ montriĝis ĝena kiam Bloom estis kun la instruisto Avalon (kiu estis falsa en tiu momento).

En la epizodo 10 (La kripto de la kodekso), estis murdita de Icy, sed estis savita de la povoj curativos de Bloom, kaj akceptis lin kiel ŝia fianĉo. Sky ankaŭ atingis prezenti Bloom al liaj gepatroj, kiuj estis cautelosos kun ŝi al la komenco pro tio ke li estis kompromitita kun Diaspro. Kvankam Sky jam ne havis romantikajn sentojn por Diaspro, ĝi volis savi ŝin de la zarpas de la Yoshinoya, ne volante ke ĝi eliras vundita de lia kulpo. Kiam Lord Darkar igas Bloom en Dark Bloom, Sky estis decidita al savi ŝin. Inkluzive kiam ĉiuj paraliziĝis por sorĉas, Sky vere povis leviĝi kaj marŝi al Dark Bloom malgraŭ la peza graveco. Ĝi petis al Dark Bloom vekiĝi kaj reveni la knabinon kiun li amas. Lia konfeso fine igis ke Bloom revenis al la normala en kiu poste disvenkis Lord Darkar. Dum la festo de okazigo al Alfea, Sky dividis kison kun Bloom, kaj Lockette vidis lin. Poste, Sky kaj Bloom komike malaranĝas la kunsidojn de fotoj al la fino.

Sezono 3 Edit

La rilato de Sky kun Bloom ŝajnas iri perfekte. Li intencis klarigi sur Eraklyon lian rilaton, sed antaŭ ol ĝi povis, Diaspro metis substancon de kontrolo en lia menso havigita de Valtor. Ĝi fariĝis sub la kontrolo de Diaspro markita kun la marko de Valtor, kaj diras publike ke nun lia rilato estas kun Diaspro anstataŭ kun Bloom. Diaspro ordonas Sky ataki la Winx por postenoj kiuj estas komplice kun Valtor. Kiam Bloom kaj la aliaj provis infiltriĝi en la kastelo de Sky por elŝeligi kion okazis, ili malkovras la veron sur lia malsano, pro tio ke ili trovas la markon de Valtor en lia ŝultro. Feliĉe, Stella uzis ŝian povon de resanigo por revertirlo denove al la normaleco.

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Edit

En la unua filmo, Sky helpo Bloom trovi ŝiajn gepatrojn kaj malkovras ŝian veran identecon. Malgranda flamo Sky por reveni al Eraklyon por io. Poste, Sky uzas la glavon de Oritel por helpi disvenki la praajn sorĉistinojn, sekvante la profetaĵon kiu nur reĝo sen krono povis eltiri la glavon kaj postvivi. Ĝi tiam malkaŝis sin ke Sky estis la nova reĝo de Eraklyon, kio permesas lin plenumi kun la kondiĉo esti reĝo sen krono al la profetaĵo. Dum la okazigo, Sky petas al Bloom esti lia edzino kaj ŝi akceptas.

Sezono 4 Edit

Sky kaj la aliaj specialistoj alvenas sur la Tero por helpi la Winx trovi la lastan feinon de la Tero kaj disvenki la Magiistojn de la Nigra Rondo. Por establi bazon de operacioj, ĝi vendis la Stampon de Eraklyon por atingi iom de mono. Li surprizis sin malkovrinte ke Bloom estis havinta fianĉon, Andy, dobre la Tero antaŭ la komenco de la serio. Li kaj Bloom havis diskuton post kiam la Magiistoj de la Nigra Rondo retiriĝis, sed poste oni reakordiĝas post ol lasi ekster kontrolo la maskotojn. Poste Bloom akiris ŝian Believix. Dum la sezono, li kaj la aliaj specialistoj laboras de kelneroj en la Trinkejo Music Frutti de la patro de Roxy, Klaus.

Winx Klubo II: La magia aventuro Edit

Al la dua filmo Sky geedziĝos kun Bloom kaj ŝi estas tre feliĉa. Ĝi malkaŝis la novaĵon al lia patro, Erendor, sed lia patro ne permesas ke Sky geedziĝas kun Bloom kaj Sky oni vidas devigita al tranĉi la devontigon. Kiam Oritel serĉas princon kiu devas geedziĝi kun Bloom, Sky venas maskita kaj provas klarigi ĉar ĝi ne povis geedziĝi kun ŝi. Oritel rimarkas ke estas Sky maskita kaj malpermesas lin eniri en la kastelon.

Sezono 5 Edit

Sky ŝanĝas lian stilon de haro, kaj intencas doni la pendaĵon de Eraklyon al Bloom, sed perdas lin post ol savi la homojn de eksplodo de la petrola platformo. Poste, aperas en Alfea post kiam la resto de specialistoj, sed momento poste, li memoras lian perdon kaj eliras de la zono. Poste al la epizodo, ĝi kuniĝas al la kverelo kun la Trix kaj, savante Bloom, estas atakita de Icy. Ĉi tio igas ke ĝi falas de supre, kaj fine ricevas amnezion. Tamen, kiam la princino Krystal provas kuraci ĝin, ŝi diras ke estas io kiun li ne volas memori, kiu blokas liajn penadojn. Dum Sky memoras nenion, Bloom faras tion pli bone ol povas por savi ŝian amon. Poste, Flora trovas la pendaĵon de Eraklyon kaj donas lin al li al Sky, kiu alportas lian memoron de rondveturo. Ĝi donas lin al li al Bloom kaj diras lin ke la Trix forrabis Daphne kaj devigis lin malkaŝi al la sekretoj de la Sirenix.

Personoj de Winx Klubo