FANDOM

Specialistoj

La ĉefaj Specialistoj.

La Specialistoj estas grupo de studentoj de lernejo por infanoj proksime de Alfea: Ruĝa Fonto, lernejo por batalemaj kaj militaj spertuloj. Pluraj spertuloj iĝis la gefianĉoj de la Winx.

Konataj specialistoj Edit

  • Sky: Estas la princo de Eraklyon, sed fartas sufokita de sia pozicio. Ĝi havas la blondan haron kaj estas la fianĉo de Bloom. Pro tio ke li amas Bloom, li malakceptis geedziĝi kun la princino Diaspro, la knabino kiun liaj gepatroj elektis. Se Sky geedziĝas kun Bloom, ŝi iĝos la reĝino de sia naskiĝa planedo, Eraklyon. Estas la ĉefo de la grupo. Lia drako estas blua. Ĝi havas nomitan hundineton Lady.
  • Brandon: Estas la escudero de Sky, granda espadachín. Li estas determinita kiel Stella, kialo por ke ili havu bonan rilaton. Ĝi havas mallongan haron kaj kaŝtanarbon. Li estas la fianĉo de Stella. Lia drako estas verda.
  • Riven: Li agas soleca, tre konkura kaj bona en radikalaj sportoj kiel surfo. Ĝi havas la malluman ruĝan mallongan haron. Ŝajnas malmola sed estas sentiva kaj acogedor. Li amas Musa kaj estas ŝia fianĉo. En la unuaj sezonoj tenas rivalecon kun Sky, sed poste oni komprenas. Lia drako estas ruĝa.
  • Timmy: Li agas kiel la genio de la teknologio de la grupo kelkfoje, de longa familio de scienculoj. Estas tre inteligenta, sed estas timema. Li estas la fianĉo de Tecna. Lia drako estas flava.
  • Helia: Vivas en Ruĝa Fonto kun sia avo Saladino, gvida de la lernejo. Estis bona lernanto, sed decidis dediĉi sin al la arto kaj al la poezio, tiel malproksimiĝante de la lernejo de specialistoj. Sed kiam ĝi konas Flaŭron, ĝi revenas. Ĝi uzas ganton-lasero. Estas la fianĉo de Flora. Ĝi ne trejnas drakojn.
  • Nabu: Estas hechicero kaj, kiel tia, tre habilidoso kun la magio, aperas en la sezono 3 kiel nekonata sub la nomo de “Ophir”. Kiel Layla, ĝi venas de Andros. Li estas la fianĉo de Layla, kaj en la sezono 4 decidas geedziĝi. Tamen, en la epizodo 24 de la sezono 4 (La tago de la justeco), li mortas.
  • Roy: Estas la nova specialisto, aperas en la sezono 5. Estis ordonita de la reĝo Teredor por stiri la jakton por la Winx dum sia serĉo de la Sirenix, llate nomita La Esploristo de la Maroj. Li ŝajnas havi sentojn por Layla. Roy havas iom de magio, kiu li flamo “Áurea de Tritón”. Roy havas la haron blondulo kaj okuloj de malluma griza koloro.

Paladinoj Edit

La Paladinoj, egala kiu la Specialistoj, estas potencaj militaj, nur kiuj havas armilojn sed avanzadillas kaj siaj kostumoj ne komparas sin kun tiuj de la Specialistoj. Ili havis sian unuan aperon en la tria epizodo de la sezono 6. La uniformoj de la Paladinoj baziĝas ĉefe en ruĝa kostumo kaj en sia brusto havas ovoflavon de iu koloro.

La Paladinoj estas viditaj en la sezono 6 en kampo de batalo de la lernejo de Linphea en la epizodo 3 (La fluganta lernejo). Ili praktikas kun iliaj novaj armiloj, kune kun la Specialistoj, farante duelojn unu kontraŭ tio alia. Kiam ili atakas la Treants, la Paladinoj kaj la Specialistojn provas helpi la feinojn en disvenki ilin. Tamen, fine de la epizodo, la Winx, la Paladinoj kaj la Specialistoj lasas Linphea, dum la studentoj kaj la instruistoj de la lernejo restas por lukti kontraŭ la Treants.

Igual kiu la Specialistoj, la Paladinoj havas la kapablon manipuli armilon. Tamen, kontraste kun la Specialistoj, la armiloj havas elementon kiu asociiĝas kun ili. Ekzemple, kiam oni donas al ili la eblon de la armiloj, Thoren elektis martelon kaj uzis lin en la planko kreante truojn en la tero.

Paladinoj konataj:

Personoj de Winx Klubo