FANDOM

Princino Stella
Stella2

Dublita de

Perla Liberatori (Originalo/itala)
Jennifer Seguin (sezonoj 1-4), Valentina Carnelutti (filmoj) (Rai English)
Amy Birnbaum (4Kids)
Amy Gross (Nickelodeon)

Ligoj

Amore, Pixie de la amo
Illiris, Selkie de la vestiblo de la oceanoj de Solaria

Aĝo (en la unua apero)

17

Dato de naskiĝo

18an de aŭgusto (Originalo)
10 (4Kids)

Origino

Solaria

Alligitecoj

Alfea, Winx Klubo, Solaria

Povoj kaj lertecoj

agio kaj sorĉoj bazitaj en la suno, la luno kaj la steloj
Fotokinezo
Suna magior
Stela magio
Luna magio
Teletransporto al grandaj distancoj (kun la helpo de la ringo de Solaria)
Flugo

Unua apero

Neatendita okazaĵo

Rilatoj

Brandon (fianĉo)
Reĝino Luna kaj Reĝo Radius (gepatroj, divorcitaj)
Condesa Cassandra (preskaŭ vicpatrino)
Chimera (preskaŭ duonfratino)

La Princino Stella de Solaria estas persono de Winx Klubo.

Personeco Edit

Stella estas blonda junulo de 17 jaroj da aĝo (en la sezono 1). Kvankam Stella kutime estas fiera, ĝi maltrankviliĝas por siaj amikinoj. Ĝi tenas sin ĉiam fidela al siaj amikoj kaj faros iun ajn aĵon por teni ilin sekure. Stella ĉiam ridetas aŭ rakontante ŝercojn por gajigi ŝiajn amikojn kiam estas malĝojaj. Havas gajan kaj optimisman personecon. Krome, estas fanatikulino de la modo: kiu vesto sentas lin pli bona kaj kiu vestoj batas pli kun sia vizaĝo. Ne estas ekzempla studento, ĝi kelkfoje butikumas anstataŭ studi aŭ labori. Ĉi tiu estas la ĉefa kialo de por kiu Stella ne estas bona en la lernejo. Estas la plej intuicia el ĉiuj Winx, li ŝatas serĉi paron al ĉiuj kaj havas problemojn kun siaj amikinoj, pro tio ke ĝi ne komprenas por kiu ili ne ŝatas. Malgraŭ ŝia intuo, Stella povas esti tre evidenta (speciale kiam estas kun ŝia fianĉo Brandon). Kiel estas pli granda jaro kiu la aliaj malgrandaj, ĝi kutime prenas la paperon de la ĉefo, kvankam nur kelkfoje, pro tio ke Bloom estas la vera ĉefo. Estis sendita la Alfea por iĝi la plej forta feino, sed ne strebas sin multe por sukcesi al ĝi. Ĝi uzas sian magion por iu ajn aĵo, sed volas helpi siajn amikojn, pro tio ke en la fundo estas malavara kaj afabla junulo. Kvankam Stella ne ĉiam konsentas pri siajn amikojn, estas tre protekta kaj la helpo kiam ili bezonas lin. Ĝi scias ke la amo kaj la amikeco estas multe pli gravaj ol esti de la reĝaro, la modo kaj la aĉetoj. Kelkfoje, ĝi kaŝas sian veran personecon por mor de sia eduko. Ŝia karakteriza koloro varias de flava oranĝkolora al brila oranĝo kun pluraj tonoj de rozo. Ŝia maskoto en la kvara sezono estas nomita hundineto Glamour. Ŝia nomo Stella signifas stelo en la itala. Stella estas pli granda jaro kiu la Winx ĉar li ne ŝatas studi, nek asisitir al la lernejo, por tio malakceptis unuan kurson kaj krome estis forpelita, por tiu motivo Stella estas pli pli granda jaro kiu la aliaj Winx, tuj kiam por klarigi ĝin pli bone: en la unua sezono Stella estis en unua kurso kun Bloom, en la unua kurso nur ĉeestas feinojn de 16 jaroj, aŭ ripetaj de 17, dum Bloom, Flaŭro, Musa, Tecna estis en unua kurso, kio cronologicamente indikas ke Stella deberia esti en la dua kurso en Alfea.

Historio Edit

Sezono 1 Edit

En la sezono 1, Stella portis Bloom al Alfea kiam Bloom malkovras siajn magiajn kapablojn. Ĝi formiĝas teamo, la Winx, kun aliaj kvar malgrandaj, Bloom, Tecna, Musa kaj Flora. Estraroj luktis la malbonon kaj alportis la pacon kaj la harmonion la Magix. En unua momento la tri sorĉistinoj, Icy, Darcy kaj Stormy (la Trix) provis ŝteli la ringon de Stella pro tio ke ili kredis ke ĝi havis la povon de la Drako. Ili sendis noton kiu pretendis esti Brandon invitante ŝin eliri en citaĵon. Ili finfine sukcesis por la kidnapo kaj la kuniĝo inter Stella kaj Bloom kio devigas transdoni la ringon. Ili tuj provas la ringon por siaj magiaj povoj. Kun ĉiu, sin quejaron ke la ringo ne estis tiel potenca kiel ili estis atendintaj. Bloom ne estis al ĉefo de la grupo, sed kelkfoje prenas la paperon. Dum periodo Bloom havis por adapti sin al la nova medio, Stella proponas simpation kaj konsolon kiam Bloom spertas regreson. Ekzemplo estis kiam Bloom malkovris la veran identecon de Sky kaj restas kun la rompita koro. Stella konsolis kaj malpezigas Bloom, kvankam ŝi estis en la sama situacio. Kiel rezulto de tio, Bloom estas dankita. La rilato de Stella kun la tri aliaj junuloj kreskis la mezuron kiu estis en siaj misioj por batali la malbonon. Ili komencis akiri pli grandan konon kaj konfidon nin siaj amikoj kaj dankis siajn amikinojn por siaj malsamaj personecoj. Stella kaj Brandon ankaŭ komencis interesi sin la unu por la alia. Komence, Stella konis Brandon kiel Sky sed en la epizodo 17, kiam la vera identeco de Sky estis malkaŝita, ĝi hororiĝis sciiginte sin ke li mensogis al li. Estis ruinigita, same kiel Bloom sed montriĝis optimisma kaj gaja, kaj rekuperis sin de sia surprizo. Eble Stella vera mastrino Brandon, tial ĝi akceptis lin kiel escudero. Stella helpis Bloom rekuperi sian povon, kiam la tri sorĉistinoj ŝtelis lin al ili por regi la magian mondon. Eventuale, Bloom rekuperis siajn povon kaj Stella kun la aliaj kuniĝis al la kampo de batalo. Stella, Flora, Tecna kaj Musa tenis rajon al Darcy kaj Stormy dum Bloom komencis en batalo kun Icy. Al la fino, la Winx eliris venkintaj.

Sezono 2 Edit

En la dua sezono, la rilato de Stella kaj Brandon estis havinta bonan komencon, ĝis Stella, Bloom, Brandon, Sky, kaj Layla estis al Profundaj Kavernoj. Stella kaj Brandon disiĝis de la aliaj. Ili atingis subteran vilaĝon. Ili tie situis kun Sponsus kaj la reĝino Amentia. Amentia pasiiĝis por Brandon, kio furiozigis Stella, kiu estis malforta por la manko de suna lumo. Post tempo de reŝarĝas, ĝi renkontiĝis kun Bloom, Sky kaj Layla. Kiam ili elliberigis la trasgos, Amore vidis la Stella kaj interligon de frateco naskiĝis. Post tio, Stella estis decidita al rekuperi Brandon de Amentia. Amore helpis Stella kun ĉi tio metante en unun el siaj floroj de animo manumbutono en la bukedo de Amentia. Danke al ĉi tiu ago, Amentia pasiiĝis por Sponsus kaj lasis Brandon. Antaŭ ol granda ekzameno de meza limtempo kiu implicas la konverĝon, Stella oni okazis al li ideo por helpi la kuniĝon pli bona knabinoj: festo de piĵamoj. Dum la festo diris lin al siaj amikoj kiuj kiam estis malgranda, ĝi pasiiĝis por Robboe de Anphelion kaj petis al li dancon en sia lernejo. Bedaŭrinde, la petis lin al li al nomita knabino Kimberly de Olimpia kaj ŝi diris ke si. Stella volis ruinigi ĉi tion kun sorĉas kaj rompis al li la kruron de Kimberly, sed anstataŭ peti sin al Stella, Robbie restis kun Kimberly kaj kaptis lin sia mano. Poste, Stella, Musa, kaj Layla estis sur la Tero kun Bloom kaj preskaŭ estis implikitaj kun bando. Post tiu incidento, Stella kaj la aliaj junuloj estis al festo de Halloween. Tago, Layla sugestis ke Stella devus sendi bildkarton al siaj gepatroj, sed ŝi ne sciis ke ili divorcis ĝis Stella diris lin provokante diskuton inter la du. Stella poste estis petonta ekskuzojn al Layla, kaj akiris sian Charmix. Tuj poste, estis al Covas Profundaj kun la Winx kaj la specialistoj por savi Bloom de Lord Darkar. Ŝi solvis puzlon de koloroj.

Sezono 3 Edit

Stella havas pli gravan paperon en ĉi tiu sezono. Ĝi komencas en sia danco de la Princino, kie ŝia patro anoncas ke ĝi estas fariĝonta geedzigi. La fianĉino estas la malica grafino Cassandra kune kun ŝia filino, Ĥimero. Kun la helpo de Valtor, Cassandra metas al la Rei Radius sub sorĉas. En ŝia danco de la princino, Stella ricevas sorĉas de Ĥimero, igante ŝin terura besto kaj sub la influo de Cassandra sia patro rifuzas rekoni ŝin kiel ŝia filino. Sed la Winx sukcesas rompi la sorĉas kaj Stella revenas al la normaleco. Stella gajnas sian Enchantix savinte sian patron de drako dum la okazigo de la mil jaroj de la Reĝlando de Eraklyon, poste kiu Diaspro sorĉis Sky trinki pocion de amo kiu donis lin Valtor. Stella malfrue rompas la sorĉas Cassandra al sia patro en sia ceremonio de geedziĝo, sekve la liberigo de ŝia reĝlando kaj rekuperas sian leĝan lokon kiel la princinon de Solaria. Dum la serĉo de Bloom por disvenki la Valtor kaj savi ŝiajn gepatrojn, Stella estas ĉiam fidela kaj solidare kaj ĉiam aranĝita al helpi. Dum ĉi tiu sezono, la rilato de Stella kaj Brandon kreskas ankaŭ.

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Edit

En ĉi tiu filmo, Stella kaj la Winx havas novan mision: serĉi la biologiajn gepatrojn de Bloom kaj savi la reĝlandon de Regas. Kiam ŝi, la Winx kaj la Specialistoj trovas la Libron de la Destino en la sekreta biblioteko de Regas, Stella estas tre interesita kun la foto de Bloom kiam estis knabino kiu tenis sin sekrete. Fine, ŝi estos kun ŝia amikino Bloom, kiam ĝi devas disvenki la praajn sorĉistinojn, kiu estis respondecaj por la morto de Daphne, kaj la destino de la planedo.

Sezono 4 Edit

Stella aperas en la sezono 4 kun la resto de la Winx laŭmezure kiel ili vojaĝas al la Tero por trovi la lastan feinon de la Tero. Kiam la Winx malfermas sian tendon, Amor kaj Maskotoj, Stella okupiĝas de la persona tualeto kaj vesto. Kiam la infanoj venas al la Tero por prigardi la knabinojn, la rivalo de Bloom sur la Tero, Mitzi, ŝi enamiĝas al Brandon kaj estas decidita al fari ĝin sia. Ĉi tio furiozigas Stella kaj portas ŝin pridubi senĉese la lojalecon de Brandon jam Mitzi senĉese sekvas lin al ĉiuj partoj.

Winx Klubo II: La magia aventuro Edit

En ĉi tiu filmo, ĉiu komencas kun batalo inter la feinoj kaj la sorĉistinoj en Alfea. Poste, poste, ŝi kaj la Winx estas informitaj de la devontigo de Bloom kun la princo Sky, kaj estas decidita al viziti Regas.

Ili pasas la gvardion kaj eniras en la palacon, kie Bloom estas kolerigita. La devontigo kun Sky estis nuligita sen bona kialo. Tiel Stella kaj la aliaj provas konsoli Bloom kaj Bloom revenas la Gardenion kun siaj adoptitaj gepatroj. Sed oni vidas devigitaj al reveni la Magix ĉar ili perdis siajn povon kaj aperas minaco malekvilibrigi la magian dimension.

Sezono 5 Edit

En ĉi tiu sezono faras sian aperon sur la Tero, en Gardenio la Winx okazigas koncerton por savi la strandojn. Ĉiu ŝajnas esti bone ĝis ĝi komencas verŝitan de petrolo kaj Stella oni vidos devigita al helpi siajn amikinojn por savi la laboristojn. Kaŭzita de la verŝita aperas nova nomita malamiko Tritannus, kiu devos disvenki ĝin, sed por atingi la celon devos atingi la povon de la Sirenix. Stella, Bloom kaj Layla estas la unuaj kiujn venu sin kun la Harmonix kiam ili vojaĝas al la oceano serĉante la unua juvelo.

Ankaŭ en ĉi tiu sezono Stella volas esti pli ol komuna knabino kaj decidas komenci sian karieron kiel dezajnistinon de modoj, kvankam al la komenco ne sukcesas, kaj iĝas iom egoista kaj nedankema kun simila konduto kunigas al ŝi knabinon de 3 jaroj. Kiam ĝi atingas sian Sirenix kaj kreas interligon kun unu Selkie nomita Iliris, ĉiu ŝanĝas. Unu el ŝiaj plej gravaj agoj en ĉi tiu sezono estas ekvilibrigi la Piar de la Lumo kiam Tritannus metas Solaria mallumigita en eklipso, kiu tuŝos sian patron.

Sezono 6 Edit

Stella estas kune kun ŝiaj amikinoj en Domino, en la festo de reveno al la vivo de Daphne. Kompreneble ŝi estos kiu okupiĝos de la kostumoj. Ankaŭ kune kun Bloom kaj la Winx helpos al li la Daphne rekuperi la konfidon en si sama.

En la epizodo en kiuj atingas Linphea, en unu el la trejnadoj de la Paladinos kun la Specialistoj, Stella devos esti apud la Winx, kontraŭ la Trix, ŝi perdos siajn povon de la inkluzive modo kiu la aliaj krom Bloom. Ŝi ricevos parton de la Flamo de la Drako, kiu en sekvita vekos novan povon, Bloomix.

Poste Stella oni vidos en la gimnazio de Layla kun kiu kolerigos sin kaŭzita de malgranda insisto nin siaj kostumoj. Sed la reveno al Linphea donos al li la ŝancon reakordiĝi kun Layla, kaj atingas akiri la Bloomix. Tuj poste, kiam estas en misio, ŝi provas fari novajn kreojn, sed endanĝerigas Flaŭron. Krome Stella metas sin malĝoja kiam Bloom foriras de Alfea post kaptilo de Selina kie Bloom preskaŭ venenas Flaŭron. Kun ĉiu kiel lojala amikino respondas al la alvoko de la Pixiej kiuj estas en danĝero, kaj ŝi kaj la Winx iras al la Tero, sed estas kaptitaj de la Gefiloj de la Nokto. Stella aperas kaj la malvenko ŝi sola.

Galerio Edit

Personoj de Winx Klubo