FANDOM

Tecna
Tecna

Dublita de

Domitilla D'Amico (Originalo/itala)
Leslie Karls (sezono 1), Jodie Resther (sezonoj 2-4) (Rai English)
Dani Schaffel, Rebecca Soler (4Kids)
Morgan Decker (Nickelodeon)

Ligoj

Digit, Pixie de la nanoteknologio
Lithia, Selkie de la vestiblo de la oceanoj de Zenith
Caramel, Pixie de la forto

Aĝo (en la unua apero)

16

Dato de naskiĝo

16an de decembro

Origino

Zenith

Alligitecoj

Alfea, Winx Klubo, Zenith

Povoj kaj lertecoj

Magio kaj sorĉoj bazitaj en la teknologio
Manipulado kaj kontrolo de la teknologio
Elektronika komunikado
Teknopatio
Malplenigo de datumoj
Teknokinezo
Kontrolo kaj percepto de komputiloj
Intuicia kapableco
Kibernetikaj lertecoj
Elektronika lerteco
Manipulado kaj kontrolo de la maŝinoj
Teknomagio
Interago kun la komputiloj
Malplenigo de ordonoj

Unua apero

Bonvenon al Magix

Rilatoj

Timmy (fianĉo)
Electronio (patro)
Magnethia (patrino)

Tecna estas persono de Winx Klubo.

Personeco Edit

Tecna naskiĝis sur Zenith la 16an de decembro kaj ŝian signon de feino estas Tritono. Estas tre inteligenta kaj ĝi ŝatas al ŝi la teknologion. Ĝi foje metas tro en la teknologion, kaj ŝia entuziasmo kun ŝi povas esti ĝena. Ŝi estas ĉiam logika, kaj havas problemojn por esprimi ŝiajn emociojn kaj la bazojn de la plimulto da ŝiaj decidoj estas en la pura logiko, kvankam en la sezonoj 2 kaj 3, ĝi ŝovas pli en problemoj, estas pli malfermita kaj amika kun la amikoj. Estas malavara kaj afabla kun ili (vere zorgas por ili, kvankam ĝi ne ĉiam povas montri). Ĝi ravas al ŝi la sciencon, kaj ĝi faras eksperimentojn en ŝia libera tempo. Ŝi ankaŭ havas fotan memoron. Ili ravas al ŝi la komputilojn kaj la videoludojn. Tecna ankaŭ ĝuas fari sporton kaj esti aktiva. Ŝi ankaŭ havas fortan ligon kun Musa. Ŝia fianĉo estas Timmy. Foje estante kiel la resto de la knabinoj ne traktas ŝin kvazaŭ estis grava. Al Tecna ŝi ne ŝatas kiam Stella kritikas ŝian stilon. Ĝi foje necesas trakti ŝin kvazaŭ ŝi estis komputilo. Tecna ĉiam helpas al ĉiuj. Ŝi estas tre fidela amikino, ĝi aŭdas ke Musa kaj Timmy estas la solaj ol ili komprenas ŝin. Ŝi ankaŭ havas fortan ligon kun Flora. Kaj ankaŭ ŝi estas la plej inteligenta el la Winx, kun intelekta koeficiento de 150 kaj ĝi ravas al ŝi la teknologion.

Historio Edit

Sezono 1 Edit

Tecna iras al Alfea unuafoje kaj ĝi dividas ĉambron kun Musa. Ŝi estas la plej inteligenta el la Winx. Dum la sezono, ĝi agas kiel kiu ĉiam pensas por logika kaj estas foje la estrateg de la Winx.

Al Tecna, kune kun la resto de la Winx, ĝi donis al ŝi specialan taskon purigi la lernejon sen magio aŭ teknologio. Tio ĝenu Tecna. Tecna ankaŭ helpas al lukti kontraŭ la armeo de la tenebroj kaj la Trix.

Sezono 2 Edit

En ĉi tiu sezono Tecna havas pli gravan paperon ol en la antaŭa sezono. Kiam alvenis al establi al Turo de Nuboj, ŝin kaj al Bloom parigis ilin. Kiam Tecna uzas ŝian teknologian magion por trovi la Codex, la Trix venas kaj frostigu Tecna, kiu permesas trovi ilin la situo de la Codex. Sed kiu vere Tecna estis trovinta ne estis la ĉambro de la Codex, sed la koro de Turo de Nuboj, Tecna estis runigita, ĉar ŝiaj kalkuloj estis eraritaj. La aĵoj metas kompleksaj inter ŝi kaj Timmy post kiam Timmy kapitulacis al la Trix, kiu permesis rabi ilin la Codex de Ruĝa Fonto, kiu faris pensi ŝin ke Timmy estis malforta kaj malkuraĝa. Dum la provo de la konverĝo al mezo finas, Tecna donis la titanon de la fakulto pensi. Al la areoj silvestres kiam estas atakitaj de la bestoj ravitaj, Timmy havas ebena, sed Tecna ne havas fidon en li. Al la fino de ĉi tiu epizodo, Tecna gajnas ŝia Charmix kiam ŝi akceptas ke ŝi li ne ŝatis esti ĝena kun la.

Sezono 3 Edit

En ĉi tiu sezono, Tecna havis en principo pli malgranda papero, krom kiam savis la knabinojn de la araneoj gigantoj sur Solaria. Pli malfrue, en la sezono, Tecna igis en la ĉefa fokuso post fermi la portalon al la dimensio Omega dum ĝi savis Andros (kaj ĝi gajnis ŝia Enchantix en la procezo). Post kiam estis trovita kaj reaĉetita, ŝia papero igis en pli malgranda denove, ĝis ŝi estis vizitinta la Reĝlandon de Oro kaj antaŭa por la labirinto de vitro, ĝi kie estis oferinta ŝian emocion por akiri la unua de la Steloj de Akvo. Al la fino de sezono, ĝi estis luktinta kontraŭ Timmy malvera, kreita ekde la encanteris de la elementoj, por poste reagrupar- kun la aliaj por la fina malvenko de Valtor.

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Edit

Tecna aperas al Alfea, en la ceremonio de gradigo, kie ŝi kaj la Winx gradigas. Pli malfrue ŝi kaj la aliaj Winx iras al la esploro de la gepatroj de Bloom kaj en misio savi la planedon Domino. Ŝi kaj la knabinoj devas trovi Hagen, kiu kreis la glavon de la reĝo Oritel, biologia patro de Bloom. Al la fino ŝi estas vidado luktante al la flanko de la Winx kaj la Specialistoj kontraŭ la Prapatraj Sorĉistinoj kaj liaj descendentes, la Trix.

Sezono 4 Edit

Kiam komencis la sezonon, Tecna, kune kun la resto de la Winx, ĝi akceptis inviton por esti instruistino al Alfea. En la kurso de obstakloj, obstaklo estis detruita de studentino, nocante Flora la procezo, kaj Tecna estis kiu trovas la skatolon de explosius ol venis al la dorsosako de lernantino nomita Alice, kaj ĝi ne kredis vorton de ŝiaj petegoj de naiveco. Post kiam la Magiistoj de la Nigra Cirklo aperis, Tecna estis tiel facile disvenkita de ili ĝis la magiistoj decidis iri, komprenante ol ne estis Bloom kiu ili serĉis. Poste, Tecna, ĝi fine kredas en Alice post kiam ŝia amikino Clarisse konfesis ke ĝi estis farinta.

Post kiam la Winx iras al la Tero kaj fondu Amor kaj Dorlotbestoj, por helpi al trovi la lastan Feinon de la Tero, Tecna kreis la lokon TTT-ejo de la Winx por helpi al iliaj dorlotbestoj al esti adoptitaj.

Bato la Winx trovis kaj ili komencis amikecon kun Roxy, Tecna estis helpita de la Roxy por lerni pli sur superherois kiel maniero helpi al ol la homaj estaĵoj kredis en la magio denove.

Winx Klubo II: La magia aventuro Edit

Tecna kaj la Winx estas vidadoj en la sama egala loko kiu en la unua filmo, en Alfea, kiu estis logitaj de Faragonda. Ŝi kaj la Winx komencas lukti kontraŭ la sorĉistinoj de Turo de Nuboj, kiu estis transformintaj la feinojn en ranoj. Poste kiam Tecna kaj la Winx malkovras la kompromison de la Bloom kun Sky kaj la tuja disolviĝo, ili iras al Domino por konsoli ŝian amikinon. Kiel la Bloom estu enfadada, Tecna kaj la Winx revenas al Gardenia kun la gepatroj adoptius de la Bloom kie trovas ke ili jam ne havas povoj. Por rekuperi la povojn, Tecna kaj la Winx devas savi la Arbon de la Vivo, kiu ankaŭ la pordo al ilia fina misio kie devas disvenki la Trix.

Sezono 5 Edit

La Winx iras en misio por sukcesi la Sirenix, escencial por venki Tritannus. Por sukcesi lin, ili antaŭe akiras alian antaŭan povon, la Harmonix. Ŝi helpo al trovi la gemon de la Empatia kaj al trovi mapon de la Oceano Infinito. En la epizodo 21 (Perfekta rendevuo), Tecna kaj Timmy havis ilian unuan rendevuon, kiu estis organizita de la Winx kaj la aliaj Specialistoj. Sed Tecna vidis devigita al eliri de la rendevuo kaj por helpi la Winx al disvenki monstron kiu minacis kun detrui la Pilieron de la Kontrolo. Sed al la fino de la epizodo, ili sukcesas finiĝi la rendevuon sukcese. Post ĉi tiu rendevuo, ĝi povas diri oficiale ol ili estas paro.

Sezono 6 Edit

Tecna aperu al Domino kuna kun la Winx al la festo de Daphne, kie aperas la Trix kaj besto de la profundoj kiujn vi teruru Daphne. Tecna kaj la aliaj rekuperas la konfidon de Daphne, pro tio ke ŝi estas la sola kapabla disvenki la beston de la profundoj. Tiam Tecna aperas en la festado de la 100 datreveno de Faragonda kie estas iri al lukti kontraŭ la Trolls por protekti la llogaret de la Pixiej.

Sur Linphea ŝi kaj la Winx luktas kontraŭ la Trix kaj ili perdas la povojn, kun escepto de Bloom, kiu donas parton de ŝiaj povoj al la Winx. Poste ŝi aperas en la gimnastejo de Layla. Kiam la Winx malkovras ke Selina kaj la Trix havas la Legendarium, ŝi helpo al la Winx al fermi la Legendarium, trovi la ŝlosilon por fermi lin kaj trovi Eldora kiam trovas lian ĵurnalon en Aleksandrio.

Al la epizodo 5 (La aŭskultantaro de oro), ŝi kaj Musa koleriĝas, kaj pli malfrue la Winx iras al la Aŭskultantaro de Oro kie estas atakitaj de la spiritoj Pandemonium. Tie Tecna kuraĝigu Musa por kanti kaj ĝi disvenkas la spiritojn, akirante la povojn Bloomix. Kiam Selina aperas al Alfea por fari ol Bloom enverini Floran, Bloom iras al la Tero kun la Pixiej. Tecna kaj la Winx sekvas ilin, kaj estas atakitaj de la Gefiloj de la Nokto. Pli malfrue la Winx akiras la Mythix, kaj sekve estas kapablaj lukti kontraŭ la sorĉistinoj kaj eniri en la Legendarium, por povi fermi lin por ĉiam.

Personoj de Winx Klubo