FANDOM

Thoren
Thoren

Dublita de

Alessio De Filippis (Originalo/itala)
Charlie Schlatter (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

21

Origino

Eraklyon

Alligitecoj

Paladinoj

Lertecoj de lukto

Uzi martelon de tertremoj

Unua apero

La fluganta lernejo

Rilatoj

Daphne (edzino)
Sky (kuzo)

Thoren estas unu el la paladinoj ol aperas unuafoje en la epizodo 3 de la sezono 6 (La fluganta lernejo). Estas la kuzo de Sky.

Historio Edit

Sezono 6 Edit

Thoren aperas en la epizodo 3 (La fluganta lernejo), dum ĝi faras duelon kun Sky al la kampo de batalo de la lernejo de Linphea. Fine de la epizodo, Thoren, la Paladinoj, la Specialistoj kaj la Winx provas ataki la Treants.

Post ol retiriĝi al Alfea, dum Nex kaj la specialistoj kuniĝis al la Winx, li aperas en la biblioteko de Alfea kun Daphne. Ŝi provas trovi la malforton de la Treants, kaj tiam Thoren transdonas al li version de la fabelo kaj malkaŝas ke lia patro legis al li ĉi tiun historion kaj li timiĝis ĉiufoje. Dum ili daŭrigas kun ilia malgranda konversacio, ĝi diras lin al Daphne kiun ŝi provos trovi la radikon de ĉi tiu problemo, kaj li helpo Daphne solvi la malforton de la Treants. Ambaŭ informas al la aliaj kaj Thoren revenas al Linphea kun la aliaj por provi liberigi la lernejon de Linphea kiu la Trix havas sub sia kontrolo. Kaj sukcesis.

Thoren kaj Sky atingas la palacon de Domino kaj eniras en la salonon de festoj, kie ĝi demandas lin al Sky se Bloom parolis al li iun fojon sur Daphne. Sky ne pruntas al li atenton ĉar estis maltrankviligita de lia poŝtelefono. Bloom poste la flamo de la balkono kaj Thoren salutas ŝin kaj ankaŭ informas de sia konversacio.

Dum li daŭre estas distrita, Thoren markas al Sky kiu agas sufiĉe malproksima. Komencinte la ceremonion, Thoren iras kun Daphne dum ŝi havos la titolon de princino kronita de Domino, kiu poste petas al li dancon. Ĝi tiam malkaŝas al Sky kiun Thoren estis forlasinta lin por timo, kiam la du estis trompitaj dum ilia infanaĝo.

Kiam Bloom estas malforta ĉar ĝi dividis ŝian Fajron de Drako kun la Winx, Thoren iras kun Sky por porti Bloom al ŝia ĉambro. Kiam aperas manĝas ilin-fajroj, Diaspro trovas ilin donante al ili falsan informon. Sky malakceptas ŝian “helpo” kaj daŭrigas sed estas atakita de manĝas-fajro. Kun Sky senkonscia, Diaspro provas ke Thoren iras kun Bloom kaj portas ŝin al la Vortico de Flamoj. Ŝi volas peli ŝin al la vortico, kaj Thoren preskaŭ faras kion diras, ĝis alvenas Daphne kaj Sky. Thoren poste retroiras kaj mokas sin de Diaspro.

Diaspro lasas Thoren senkonscia, kaj kaptas Bloom. Diaspro tiam redingoto Bloom sur la puto, kaj dum Diaspro kaj Sky diras ke ĝi ne devas ĵeti ŝin, Thoren leviĝas dum Diaspro la lanco al la vortico. Sky provas savi ŝin falinte al la puto sed Thoren haltas al li.

Ĝi manĝas ilin-fajroj aperas kaj kiam la tri preparas sin por defendi sin, li certigas Sky kiu ne defraŭdos lin denove. Bloom aperas denove kaj savas ĉiujn. Post ĉi tio, Thoren petas pardonon al Sky por liaj agoj de la pasinteco kaj oni reakordiĝas. Ĝi poste situas kun Daphne en la balkono, la du donas sin la mano kaj rigardas la lunon komencante rilaton.

En la epizodo 7 (La perdita biblioteko), Nex kaj la specialistoj atingas Alfea por adiaŭi al la Winx kaj Daphne kiam ili eliras en ilian mondan ekskurson sur la Tero serĉante Eldoran kaj ŝian ĵurnalon. Poste estas vidita alia fojo en la epizodo 10 (La forcejo de Alfea) kiam la Winx iras al la forcejo de Alfea kaj konas Selinan kiu estis amikino de Bloom, kaj lia unua ne montriĝas konfidita en ĉi tiu knabino.

Personeco Edit

Thoren ŝajnas esti iom ĵaluza de Sky kvankam estas unuaj. Sed li havas senson de la devo de kaj la justeco, kaj memoras lin al Sky kiu ankaŭ estas preparita por lukti kontraŭ la Treants. Kvankam ĝi havas rankoron kontraŭ Sky, estas ĝentila, afabla kaj helpema, ĉi tio estas montrita kiam Daphne provis trovi la malforton de la monstroj kaj li certigas lin ke ĝi povos lin trovi kion volas, kaj al la fino trovis libron por ŝi.

Ŝajno Edit

Lia haro estas malluma kaŝtanarbo kun spegulbildoj klara kaŝtanarbo. Lia haŭto estas pala kaj liaj okuloj estas de blua koloro. Thoren portas uniformon de ruĝa koloro kun flava ovoflavo kun ovala formo en la centro.

Rajtigitaj Edit

Lia speciala armilo estas martelo de koloro kafo kiu permesas lin krei tertremojn kiam ĝi koliziigas lin en la planko.

Personoj de Winx Klubo