FANDOM

Timmy
Timmy

Dublita de

Corrado Conforti (sezonoj 1-7), Davide Perino (filmoj) (Originalo/itala)
Michael Tarmush (Rai English)
Sebastian Arcelus (4Kids)
Charlie Schlatter (Nickelodeon)

Aĝo (en la unua apero)

17

Dato de naskiĝo

15an de februaro

Alligitecoj

Ruĝa Fonto, Specialistoj

Lertecoj de lukto

Lukti kun pistolo lasero

Unua apero

Neatendita okazaĵo

Rilatoj

Tecna

Timmy estas timida specialisto sed estas la cerbo de la specialistoj, kaj lia intereso de amo estas Tecna.

Personeco Edit

Timmy venas de familio de prestiĝaj sciencistoj de Magix. Li ŝatas la teknologion kaj flugantajn navojn de Ruĝa Fonto. Lia kapablo por la teknologio faras ke estas la perfekta fianĉo por Tecna. Li estas dolĉa, sed timida, kvankam ŝajnas malkuraĝa foje. Al la sezono 2, estas tiel timide ke interferas kun li dirante al Tecna kiu estante por ŝi. Li estimo Tecnan, sed al la komenco ne havis koleron por diri al ŝi tion. Li estas la malplej sperta el la specialistoj en materio de batalo. Li sukcesas gajni Tecnan en la videoludoj, al la sezono 3. Tecna ankaŭ havas iujn fortajn sentojn al Timmy, sed ankaŭ havis timon montri ilin.

Historio Edit

Sezono 1 Edit

Timmy aperas unuafoje kune kun la aliaj specialistoj al la unua epizodo kiam venis al Gardenia, por helpi Stella kaj Bloom. Al Alfea, ĝi trovis kun la Winx kaj ĝi interesis en Tecna. Kompreneble, li estas timida kaj necerta. Ĝi provis uzi lian sperton en teknologio por rilatigi kun Tecna.

Sezono 2 Edit

Li estis viktimo de ŝerco de Dark Bloom, Bloom posedita de Lord Darkar, kaj ĝi pli malfrue permesis ke la Trix ŝtelis la Codex de Ruĝa Fonto, kaj Tecna ploras. Tecna diris ke li estis malkuraĝa, kaj ŝi vanigas ĉar foje li nur parolas de teknologio. Sed, ili pli malfrue formas paron kaj Tecna sukcesu la Charmix.

Sezono 3 Edit

Kiam Tecna falis en la vakuon de la portalo de la dimensio Omega, Timmy estis senkonsola, sed ne estis disponita al rezigni ŝin. Ĝi diris al Riven ol ĝi ankoraŭ povis “aŭdi” ŝian ĉeeston, kaj ĝi elpensis maŝinon por serĉi ŝin. Por fari la maŝinon de Tecna, Timmy estis esprimi ŝiajn sentojn kaj priskribi ŝin ŝin. La Winx helpis lin al fari ĝin. Ĉi tiu peno realigis ĝuste, kaj ĝi stiris al ekspedicio por reaĉeti ŝin.

Sezono 4 Edit

Egala ol ĉiuj aliaj specialistoj, Timmy estis sendita sur la Tero por protekti la Winx de ajna danĝero (en ĉi tiu sezono, la Magiistoj de la Nigra Cirklo). Ili proksimigis al la Winx kaj ĝi helpis ilin al reaĉeti Roxy, la lasta feino de la Tero. En ĉi tiu sezono, Timmy ŝajnas kreski de muskoloj kaj inteligenteco, kaj Riven eĉ diras: “Timmy, vi komencas esti terura”.

Sezono 5 Edit

Al la epizodo 21 (Perfekta rendevuo), Tecna kaj Timmy havis lian unuan rendevuon, kiu estis organizita de la Winx kaj la aliaj specialistoj. Post ĉi tiu rendevuo, ĝi povas diri oficiale ke estas paro.

Personoj de Winx Klubo