FANDOM

Listo de transformoj de Winx Klubo.

Winx Edit

Winx estas la baza formo de feino, kaj estas transformo kiu akiras sin tra forto de volo.

Fine de la sezono 1, Faragonda aldonas la vorton “Winx” en la vortotrezoro de la feinoj kaj de la magia dimensio por esti la difino de moderna feino.

Charmix Edit

Charmix estas la dua transformo de feino.

En la sezono 2, la Winx ricevas la duan transformon de feino, la povo Charmix. Ili gajnas la Charmix kiam ili realigas ion kiun la helpo alfronti iliajn timojn. Ili ankoraŭ uzas iliajn vestojn de normala feino, sed nun havas malgrandan juvelon en ilia brusto kaj malgranda sako en ilia talio. Tamen, en la kazo de Flora, ŝi havas sakon sur ŝia ŝultro kaj ne en ŝia talio manĝas la aliajn. Ĝi ankaŭ devas sin rimarki ke la Charmix ne koncedas novajn povojn, ĝi nur pliigas kiuj jam posedas.

Enchantix Edit

Enchantix

La Winx kun la Enchantix.

Enchantix estas la tria transformo de feino.

En la sezono 3, la Winx gajnas la Enchantix, kiu estas ilia formo de kompleta feino. En la formo Enchantix, la knabinoj havas flugilojn de feino tre grandaj kiuj estas multe pli brilaj kaj elegantaj, kiu permesas ilin flugi en pli grandajn distancojn kaj moviĝi tra fortaj ŝtormoj. Ili ankaŭ havas kruĉon de polvo de feino, lokita ĉirkaŭ ilia kolo, ĝenerale malakceptita de gargantilla kiu enhavas kaj tenas stampitan ilia polvo de feino de resanigo terure potenca. Bloom ankaŭ uzas la kruĉon de polvo de feino por absorbi la esencon de aliaj mondoj. La Enchantix tipe konsistas en gantoj supre de la kubuto kaj senŝuaj kaj diafanaj sandaloj. Ili uzas tre mallongan veston aŭ top malgranda, kun malgranda jupo. Ilia haro kreskas iom pli kaj restas inter racimos sueltos kaj racimos altaj; Tecna havas la haron kiel ĉiam kaj Musa uzas harligojn tre longaj. Feino gajnas ŝian Enchantix savante iun de ŝia mondo de origino, kun granda ofero de ŝia parto (krom Bloom kiu sukcesis ŝian Enchantix través de la forto de volo kaj Tecna kiu savas Andros transdonante sin al ĉiuj mondoj de Magix). Oni diris ke la Enchantix estas “la fina formo de feino kaj la maksimuma nivelo de la feinoj kiujn stiras feino al ŝia senfina energio” en la sezono 3, iĝante kompleta feino, kaj ankaŭ permesas atingi superajn povon, kiel la Believix, kiu donas pliajn lertecojn kaj la Sirenix, kiu estas ankoraŭ pli potenca ol la Believix. La gvida Faragonda diras ke la Winx jam atingis ilian finan nivelon. La Enchantix ankaŭ estas uzita en la unua filmo, Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando.

Believix Edit

Believix

La Winx kun la Believix (2D).

Believix

La Winx kun la Believix (3D).

Believix estas la kvara transformo de feino.

En la sezono 4, ĉiuj Winx igas en feinoj Believix, feinoj kiuj eniras en multe pli forta fazo kaj pli antaŭenirinta kun flugiloj pli grandaj kaj specialaj kapablecoj, kiel la eblo fari kredi en la magio kaj en la feinoj, de tie devenas la nomon. La transformo sukcesas farante ke estaĵo kredas en la feinoj. La ses knabinoj igas en feinoj Believix konvinka Roxy, la lasta feino de la Tero, al rekoni la ekziston de la feinoj kaj poste brakumi al ŝia propra esti. En ilia Believix, ili havas tri novajn tipon de flugiloj kun iliaj propraj specialaj kapablecoj. La flugiloj Speedix por granda rapido, Zoomix por teletransporto kaj Tracix por vidoj de la antaŭa kaj eble de la estonto. La vestoj Believix kutime konsistas en mallonga subĉemizo kaj mallonga jupo. La knabinoj uzas ŝtrumpetojn kaj botojn, kaj ilia haro estas ĝenerale ligita. Ili ofte uzas gantojn sen fingroj. Krome, la povoj Believix vendas kun du nuksoj sub-transformoj, la Donoj de la Sorto: Sophix kaj Lovix. La Believix ankaŭ uzas en la dua filmo, Winx Klubo II: La magia aventuro.

Sophix Edit

La unua Dono de la Sorto, la Dono de la Saĝo, Sophix kreu ligon inter la feinoj kaj la naturo, eligita la feinoj estas en stato de “Feino de la Naturo”. Ilia ŝtofo estas simila al la de la Believix, nur ke bazas en la naturo kaj pli freŝa.

Lovix Edit

La dua Dono de la Sorto, la Dono de la Kuraĝo, Lovix kreu ligon inter la feinoj kaj la glacio, eligita la feinoj estas en stato de “Glaciejoj Feinoj”. Ilia ŝtofo estas taŭga por la intensa malvarmo.

Harmonix Edit

Harmonix

La Winx kun la Harmonix.

Harmonix estas portempa transformo, oni uzas ĝis akiri la Sirenix, la kvina transformo de feino.

En la sezono 5, la Winx akiras la transformon Harmonix, ricevita de iliaj Gardistinoj Sirenix. Ili uzas ĉi tiun transformon por kompletigi ilian serĉon por gajni la povon Sirenix. En tiu transformo la haro de la Winx estas longa kaj ligita, krom tiu de Tecna, kiu estas pli mallonga. La vestoj Harmonix konsistas en longa vesto kiu ŝtopas unu solan ŝultron, zono, malgranda jupo kaj peco de vesto aneksita al iliaj jupoj kiuj estas similaj al la vostoj de sirenoj. La knabinoj uzas tiara aŭ malgrandan pecon de konkoj kaj juveloj en ilia haro, kiu estas faritaj de du bendoj aneksitaj ĉirkaŭ la piedoj kaj kruroj, kun du longaj trenas bendojn ligitaj ĝis la genuo.

Sirenix Edit

Sirenix

La Winx kun la Sirenix.

Fonto de Sirenix

Fonto de la Sirenix.

Sirenix estas la kvina transformo de feino, kaj devas havi ĉi tiun transformon por eniri en la Senfinan Oceanon.

En la sezono 5, la Winx evoluas al la transformo Sirenix, malnova povo de la oceano kiu permesas ke feino povas uzi ilian magion sub la akvo. La knabinoj uzas la plej longan haron kiu kun la Harmonix, kaj manĝas longan voston de ĉevalo, krom Tecna, kies haro estas pli mallonga de kiu la aliaj knabinoj. Ilia haro ankaŭ ŝanĝas de koloro kiam estas sub la akvo. Ilia vesto estas formita de brila ĉemizo, zono, travidebla jupo, pantalono de koloroj kun naĝiloj kaj botoj kun bendoj ĉirkaŭ ili. La malgrandaj ankaŭ portas brakringojn faritajn de peco de juveloj kaj trenas folion ĉirkaŭ iliaj brakoj, kaj peco de juveloj en ilia haro. Ĉiuj havas unu solan mastron de flugiloj kiel konkoj kiuj brilas kiam la feinoj naĝas.

Post kiam Tritannus devigis ke Daphne diras al li kie estas la fonto de povo de la Sirenix, Tritannus iris al la lago Roko Lumo por detrui la fonton de la Sirenix, tiel ke Daphne ne povis protekti sin ke ŝia Sirenix estas ŝtelita de Tritannus. Poste kiu detruis la fonton (kiu poste estis restaŭrita de la Winx uzante iliajn povojn Harmonix kaj la povoj de la Selkiej), Tritannus absorbis la povojn de la Sirenix de Daphne kaj uzis lian tridenton por doni malluman version de la Sirenix al la Trix.

Bloomix Edit

Bloomix

La Winx kun la Bloomix.

Bloomix estas transformo de feino por rekuperi povojn, kiam estis demetitaj de sorĉo.

La Bloomix estas la unua transformo ol la Winx gajnas en la sezono 6. Aperas unuafoje en la epizodo 4 (La povo Bloomix). La vesto havas prapatran tuŝon kaj tial estas eble ke estas malnova povo. Ŝajne, estas du formoj: formo de la vesto kun flugiloj kaj vesto sen flugiloj.

La Bloomix nur povas esti akirita kiam la povoj estis demetitaj kaj ĉi tiu transformo estas uzita por rekuperi ilin, de tie sia nomo, kiu signifu flori (kiel la nomo de Bloom).

Formoj por akiri ĝin Edit

La Winx devas havi kuraĝon kaj realigi bonajn dignajn agojn de feino por ol la Fajro de la Drako, kiu Bloom al ili donis, deĉenigu tute novan povon ene de ĉiu oni. La tasko por realigi en ĉi tiu transformo ŝajnu al la de la Enchantix, malgraŭ tio la tasko por realigi devas esti de pli simpla maniero. Ĉi tiu transformo havas aspekton de milita de fabelo de feinoj, la knabinoj uzas jupojn konektitajn al iliaj ŝuoj kaj al la tuta sidas korpon. Ĉiu feino havas al ilia kapo juvelo kun la povo de la Fajro de la Drako, kiu estas prenita de tiaro.

Akiro, en kronologa ordo:

  • Flora: ŝi savis ŝian plej malgrandan fratinon, Miele, kiam estis ĵetita de la Treants.
  • Stella: ŝi helpis reciproke kun Layla por eviti la baziliskojn ol Selina sendis.
  • Layla: ŝi helpis reciproke kun Stella por eviti la baziliskojn ol Selina sendis.
  • Musa: kun ŝia voĉo kaj la teknologio de Tecna, la du faris malaperi la monstrojn kiuj Selina sendis al la Ora Aŭskultantaro.
  • Tecna: kun ŝia teknologio kaj la voĉo de Musa, la du faris malaperi la monstrojn kiuj Selina sendis al la Ora Aŭskultantaro.
  • Bloom: kiam Diaspro ĵetis Bloom al la Vortico de Flamoj, ŝi vigla kaj ĝi komencas lukti kontraŭ drakoj violo kaj ĝi eltiras ŝian Fajron de la Drako por ke luktas kontraŭ ĉi tiuj drakoj. Ŝi gajnas unua al la Drako de Bloom kaj ŝi poste iras kie estas la Drako, kaj kun ŝiaj kuracaj povoj (ol aperas en la sezono 2 kun Sky) povas sekvi luktante kaj ĝi gajnas la Bloomix, kvankam ŝia transformo ne estas kompleta. Ĝi povas diri ke okazas la sama ol kun ŝia Enchantix.

Mythix Edit

Mythix

La Winx kun la Mythix.

Mythix estas la dua transformo de la sezono 6, pli forta ol la Bloomix. En ĉi tiu transformo la Winx havas sceptrojn kun simbolo, reprezentante la magian elementon de ĉiu Winx. Ĉi tiu transformo nur estas en CGI 3D en la Legendarium.

Ĉi tiu transformo rilatas kun la mondo de la legendoj, la mitoj, la imago kaj la tuta kiu rilatas kun la nerealeco, por tio la Winx povos eniri en la mondon de la mitoj kaj la legendoj en la Legendarium.

Mythix devenas de la vorto “myth” kiu en la angla signifas “mito”.

Formoj por akiri ĝin Edit

Por atingi la povon Mythix estas necese uzi la Mistikajn Sceptrojn, magiaj artefaktoj kiuj apartenis al la sep feinoj kiuj origine eniris en la Legendarium, kaj bezonas montri ilian valoron. Kiam Bloom frontis Selina sen rezigni, la Winx kaj Eldora atingis iĝi la novajn proprietulinojn de la sceptroj.

Ŝajno Edit

En la transformo Mythix la Winx uzas ornamitan veston. Krom Layla kaj Musa, la knabinoj uzas liberan haron. Ili havas ankaŭ floron en ilia haro kiu ŝajnu sin kun la flugiloj. La flugiloj estas grandaj, kaj kontraste kun la aliaj transformoj, estas nur du anstataŭ kvar.

Butterflix Edit

Butterflix

La Winx kun la Butterflix.

Butterflix estas la transformo kiun ili akiras la Winx en la sezono 7, kaj poste akiros alian nomitan transformon Tynix. Ĝi rilatas kun la natura kaj la vivantaj estaĵoj, pro tio ke ĉiu feino havas magia besto. Ĝi konservas la stilon de la Harmonix kaj la Mythix, kiel fandado. Ĉi tiu transformo konektas sin kun la naturo kaj la vivantaj estaĵoj, simila al la Sophix (sub-transformo de la Believix.

Formo akiri ĝin Edit

La Winx akiras la Butterflix kiel donacon de la natura, luktante por savi la medion.

Roxy, kiu estis kun la Winx en la misio, ĝi ne ricevis la Butterflix, kvankam estas la feino de la bestoj. Ĉi tio estas ĉar ŝi ne havas la Enchantix, kiu devas esti kondiĉo por la Butterflix.

En la antaŭaj sezonoj, la Winx jam realigis plurajn agojn de protekto de la bestoj kaj de la medio, sen esti rekompencitaj kun la Butterflix, speciale en la sezono 5, kiu estis tre enfokusigita en la protekto de la maraj etosoj. Eblas ke la Butterflix estas ekskluzive rilatigita al la magiaj bestoj.

En la libro de la bestoj de la gvida Mavila, la unua paŝo por akiri la superan povon de la bestoj estas trovi fonton de sovaĝa energio. Kalshara trovas fonton de sovaĝa energio en Alfea kaj ŝtelas lin, kaj akiras la kapablon de metamorfozo. La Winx probable ankaŭ trovis alian fonton de ĉi tiu magio por atingi la Butterflix.

Ŝajno Edit

La Winx uzas formojn multaj similaj. Plenaj vestoj, haroj ĉirkaŭitaj en bendoj kaj dekoracioj en formo de papilio. Ili havas nur paron de flugiloj, kun sufiĉe da emfazo en sia konturo.

Povoj Edit

La Butterflix ne ŝajnas esti la plej forta el la transformoj, pro tio ke estis kreita por povi okupiĝi de akurata problemo: la sovaĝaj fortoj de la natura (de la sama formo kiu la Sirenix estis akirita por realigi magion sub la akvo). De ĉi tiu modo, sia malforta punkto loĝas en la propra natura sovaĝa forto, pro tio ke la Butterflix oni ne povas uzi por trudi damaĝon en neniu besto aŭ planto.

Ĉiu Winx havas povon Butterflix sola.

  • Bloom: komunikas sin kun la koroj de la bestoj kaj povas nomi ilin en ŝia helpo.
  • Stella: uzas la lumon de la suno por nuligi mallumajn magiojn.
  • Flora: komunikas sin kaj petas helpon al la plantoj.
  • Musa: kreas ondojn de sono kiun trankviligas la vivantajn estaĵojn.
  • Layla: uzas la akvon de la etoso kiel formo de atako.
  • Tecna: restaŭras la normalecon de la energioj kiuj movas la magian dimension.

Tynix Edit

Tynix

La Winx kun la Tynix.

Tynix estas la dua transformo de la sezono 7. Ĉi tiu transformo estas nur en 2D kaj estas akirita de la magiaj bestoj de la Winx en la epizodo 14 (La povo Tynix) de ĉi tiu sezono. Ĉi tiu transformo ankaŭ transformas la magiajn bestojn de la Winx.

Ĉi tiu transformo estu rilatigita kun juveloj. Kiel la Mythix, estas objekto kiu ilin portas por alia loko: la mini-mondojn (kaj oni de ĉi tiuj lokoj estas tute farita de juveloj kaj mineraloj). Ĉi tiu objekto estas magia braceleto kun bone granda juvelo en sia centro, kiu enhavas la povon Tynix.

Post la unua transformo, la magiaj braceletoj de la Tynix restas nevideblaj al la okuloj de la feinoj. Nur en denove transformi estas kiam sukcesas vidi la magian braceleton.

La Winx, kiam ili transformas, ilia haro, iliaj ŝtofoj kaj iliaj ŝuoj restas kovriloj de juveloj. Precipe la flugiloj, kiu estas tute faritaj de juveloj.

Dreamix Edit

Dreamix

La Winx kun la Dreamix.

Dreamix estas la transformo kiu aperas en World of Winx. Estas uzita por eniri en la internon de la sonĝoj.

La feinoj havas grandajn flugilojn kun formo de folio (egala kiu la flugiloj de la feinoj de la Tero).

La vorto “Dreamix” venas de la angla vorto “dream”, kiu signifas “sonĝo”.