FANDOM

Trix
Trix

Dublita de

Icy: Tatiana Dessi (Originalo/itala)
Larisa Oleynik (Nickelodeon)
Darcy: Federica de Bortoli (Originalo/itala)
Jennifer Cody (Nickelodeon)
Stormy: Valeria Vidali (Originalo/itala)
Kimberly Brooks (Nickelodeon)

Sezonoj en kiu aperas

1, 2, 3, 5, 6 kaj 7

Povoj kaj lertecoj

Icy: Glacio
Darcy: Hipnoto
Stormy: Vento

Unua apero

Neatendita okazaĵo

Rilatoj

Tri Praaj Sorĉistinoj (malaltiĝantaj rektaj)

La Trix estas tri sorĉistinoj fratinoj tre potencaj, rektaj posteuloj de la Tri Prapatraj Sorĉistinoj kiuj detruis Domino. Ili ĉiam luktas kontraŭ la Winx dum la sezonoj krom en la sezono 4. Ili antaŭe ĉeestis al Turo de Nuboj, sed estis forpelitaj post ol entrepreni kontraŭ Alfea, kaŭzante honton en la direktorino Griffin. Estas tre malicaj. Ili havas polvosuĉilojn kiuj servas por trovi kaj enhavi la plej potencajn mistikajn energiojn.

Icy Edit

Icy estas malvarma kaj, kiel ŝia nomo sugestas, ĝi kontrolas la glacion. Ĝi malamas la Winx (aparte Bloom) kaj ĝi sopiras sukcesi la flamon de la drako kiu Bloom posedas en ŝia interno. Estas ke ĝi malkaŝis al la Bloom ŝia tragika antaŭa, kiam Domino falis, ŝiaj gepatroj malaperis kaj ŝia fratino Daphne la Nimfo mortis (supozeble). En la sezono 1, ili sukcesas la povojn de la Bloom, sed erao mensoginta, pro tio ke kiu pasis estis ke la Trix kredis ke ĝin havis kaj Bloom ankaŭ ĝin kredis. Ŝi rekuperis denove ilin kredante en ŝi sama, kun la helpo de la spirito de Daphne. Ŝia nomo venas de Ice, kiu en la angla signifas glacion, kaj ŝia nomo Icy signifas glaciaĵon. Ĝi havas la hararon en vosto de blanka koloro kaj ĝi ĉiam iras ŝminkita, egala ol la aliaj Trix. Ĝi havas polvosuĉilon kun formo de diamanto blua koloro. Estas la plej potenca el la Trix kaj la gvidantino. Estas la plej granda.

Darcy Edit

La Darcy estas inteligenta kaj refleksiva, de la sama maniero kiu trompa. Ĝi havas la povon de la mensa kontrolo sur la homoj, krom specialigi en la mallumo kaj en la optikaj efikoj. Ĝi faris fianĉinon de Riven kaj ĝi igis lin en ŝia sbiro dum la epizodoj 8 al 23 de la sezono 1 kaj alvenis al kompari la aŭron de ĉi tiu kun la de la princo de la ombroj, Lord Darkar. Ŝia nomo, egala ol la de Lord Darkar, venas de Dark ol ĝi en la angla signifas malhela. Estas iom bruna kaj ĝi havas la longan kaj oritan haron. Ĝi havas polvosuĉilon kun formo de matraca inverse, koloro violo. Estas la plej malhela el la tri. Estas la meza fratino kaj la plej bela el la Trix.

Stormy Edit

Stormy estas ege sarkasma, impulsiĝema kaj detruema, ŝi estas la sorĉistino kiu regas la ŝtormon, la pluvo kaj la fulmoj. Ŝia nomo Stormy en la angla signifu tempesta, kiu venas de la anglo Storm ol ĝi signifas ŝtormon. Ĝi havas la haron frizitan, mallonga kaj kontuzaĵo. Ĝi havas polvosuĉilon kun formo de botelo koloro rozo. Estas la pli ruto de la tri. Estas la plej malgranda fratino.

Personoj de Winx Klubo