FANDOM

Turo de Nuboj

Turo de Nuboj.

Turo de Nuboj estas lernejo por sorĉistinoj. En Turo de Nuboj, la sorĉistinoj lernas sur la sorĉado. Estas la lernejo de magio konkurencantino kaj rivalo de Alfea. Lia direktorino estas Griffin. La lernejo estas viva, grandega kaj vasta organizaĵo.

Informo Edit

Turo de Nuboj formis iuj de la malicaj sorĉistinoj en la universo. Kun kursoj kiuj proponas sorĉojn kaj diversaj niveloj de klopodita avano, Turo de Nuboj estas la pinaklo de la edukado en la malhelaj artoj.

Estas malfacila eniri, pro tio ke estas kampo de forto kiu sin ĉirkaŭas. Malgraŭ tio, estas manieroj pasi pretere de ĉi tiu defendo: la tuneloj kiuj konektas la lernejojn, la formoj superi la propran kampon, kaj ĝi povas eniri se oni estas logita, ekzemple, Valtor transformante en cervo persekutita de lupoj (en realaĵo la Trix). Kune kun tio, la turo povas esti manipulita kiel aparato de mikskonfuzo de alta teknologio por kiu estas kapabla kontroli ŝin. Tio turnas la konstruaĵon formante novajn kuristojn aŭ pasejojn por konfuzi al ĉiuj tiuj al sia interno.

Persona Edit

  • Griffin: Direktorino de la lernejo kaj malnova amikino de la direktorino Faragonda kaj de Saladino, kvankam ili entenas en etapoj de bataloj kaj de malamikeco. Ŝi scias ĉiujn sekretojn de la lernejo kaj ŝi instruas la bazan nivelon de sorĉoj. Ŝi kontrolas la lernejon (ol estas viva infano). Estas granda kaj estas vidado kun longa vesto kaj malmulte gaja. Ŝia kombita estas hartubero iom propra.
  • Ediltrude: Instruistino de provo de Magiaj Kapabloj. Fratino de Zarathustra.
  • Zarathustra: Estas malsimpatia instruistino ol ŝi pretigis malagrablan klason por la Winx, kiam ĉi tiuj iris al Turo de Nuboj por protekti la kodekson de Lord Darkar en la sezono 2.
  • Discorda: Aroganta kaj malgranda Pixie, mendita protekti la kodekson de la lernejo. Estas malgranda kaj ŝi portas ĉapelon kaj grizajn kaj longan veston tipa de la malnovaj sorĉistinoj.

Lokoj
AlfeaRuĝa FontoTuro de NubojMagixTeroDomino