FANDOM

Valtor
Valtor

Dublita de

Guido Di Naccio (Originalo/itala)
Cedric Kühle (Rai English)
Sean Schemmel (4Kids)
Josh Keaton (Nickelodeon)

Sezonoj en kiu aperas

3

Povoj kaj lertecoj

Flamo de la drako (egala kiu Bloom)
Metamorfozo
Iluzioj
Telekinezo
Magio de la sorĉistoj

Unua apero

La danco de la princino

Lasta apero

Nova komenco

Valtor estas la malamiko en la sezono 3 post en Lord Darkar.

Aspekto Edit

Kiel esti homa, Valtor malkaŝas tre pala, alta, blonda kaj de grizaj okuloj. Lia vesto konsistas en veŝto de koloro violo sur blanka ĉemizo kun stiriloj, pantalonoj vesti violon kaj grizajn botojn. Ĝi portas tre longan brunan jakon kaj formala.

Kiel demono, Valtor estas infano gargola, bruna koloro, grandega, muskoloza, de grandaj flugiloj de vesperto kaj klara blua okuloj, por kiu ŝajnas sen pupiloj.

Personeco Edit

Li estas sufiĉe forta magiisto kiu aspiras al igi en la plej potenca magiisto el Magix. Li povas igi la homojn en monstroj ĉar ili servas lin kaj ĝi metas markon kiu ŝajnas la litero “V” ĉar ĝi helpas lin al konkeri ĉiujn reĝlandojn de la magia universo.

Historio Edit

Egala kiu Bloom, li havas la povon de la Fajro de la Drako, sed kontraste kun Bloom, ĝi naskiĝis de lia malhela flanko, kaj estis la servanto de la tri prapatraj sorĉistinoj kiam ili detruis Domino. Li estis bato la kunulo de Griffin kiam estis junaj. Estis en ĉi tiu epoko kiu konis al la gepatroj de Bloom, la reĝino Marion kaj la reĝo Oritel de Domino, kiu estis multe pli fortaj ol li. Li estis sendita al la ekzilo al la dimensio Omega la tago kiun Domino estis detruita.

Kiam la Granda Drako kreis la magian dimension, iom da fajrero de fajro falis en la mallumo. La fajrero de la Fajro de la Drako estis trovita de la tri prapatraj sorĉistinoj kiuj kreis la bildon de knabo. Ili mamnutris al ĉi tiu knabo kvazaŭ estis lia propra filo kaj ĝi igis en oni de la pli potencaj magiistoj kiuj ekzistis, kiam ĝi havis la sufiĉan aĝon la sorĉistinoj sendis lin al konkeri dimensiojn al nomo de liaj “Patrinoj” kaj estis kune kiam atakis Dominon. Kiam la batalo finiĝis, la sorĉistinoj estis senditaj al la dimensio Obsidiana kaj Valtor estis internigita al la dimensio Omega de la Reĝo Oritel kaj la Reĝino Marion dum 17 longaj jaroj, ĝis la Trix trovis lin kaj ili liberigis lin.

Personoj de Winx Klubo