FANDOM

Winx Club

Logo de Winx Klubo.

Winx Klubo estas serio de itala vigla televido, realigita de la studoj Rainbow S.R.l., kaj kreita kaj direktita de Iginio Straffi, de la 2004 por la kompanio Rainbow S.R.l.. Estas la unua serio de itala desegnofilmo en esti vendita en Usono. La sukceso de la serio okazigis franquicia internacia de ludiloj, libroj, vesto, videoludoj, DVD kaj tri filmoj.

La serio havis rekomencas post kiam Rainbow S.R.l. ĝi asociiĝis kun Nickelodeon, kie la unua kaj dua sezono okazis en kvar specialaj epizodoj de horo (tri por la sezono 1 kaj unu por la sezono 2) kaj la triaj kaj kvaraj sezonoj estis dublitaj denove, sekvante la linion de la originala historio.

En Usono, la licenco de 4kids elspiris fine de la 2008, kaj Rainbow S.R.l. ĝi serĉis alian kompanion. La 2an de septembro de la 2010, Nickelodeon anoncis tra avizo de gazetaro kiu coo-produktus la sezonojn 5 kaj 6. La 26an de februaro de la 2014, Romi Dames, kiu faras la voĉon de Musa, ĝi konfirmis ke Nickelodeon ne renovigis la serion por sepa sezono tra Twitter; ĝi poste malkaŝis sin ke la serio ja havus pli da sezonoj kaj estus premiere prezentita en la kanalo Nickelodeon de ĉiuj kiel la sezonoj 5 kaj 6, ĉi tio lasas pensi ke eble la serio nur ĉesas sin transdoni en Usono pro tio ke Nickelodeon ne daŭre transdonis la sezonon 6, sed metis iujn epizodojn en Interreto sed ne estis premiere prezentitaj en televido.

La serio baziĝas en ses magiaj feinoj kiuj nomiĝas la Winx Klubo. Estas belaj adoleskantoj, kun multa stilo kaj speciala don por la magio. La historio (krom en la sezono 4 kiu pasas en la Tero kaj en la sezono 5 kiu pasas en la oceanoj) pasas en la magia mondo de Magix, popolita de feinoj, sorĉistinoj, monstroj, humanoides kaj multego de fantaziaj infanoj, kaj konto la klasika lukto inter la bono kaj la malbono. La membroj estas: Bloom (Princino de Regas kaj feino de la Fajro de la Drako), Stella (Princino de Solaria kaj feino de la suno, la luno kaj la steloj), Flora (feino de la naturo), Layla (aŭ Aisha, en multaj versioj) (Princino de Andros kaj feino de la likvaj), Musa (feino de la muziko), kaj Tecna (feino de la teknologio). Roxy (feino de la bestoj) kaj Daphne (origine nimfo) ankaŭ estas konsideritaj de iuj kiel membroj de la klubo. Ĉiu de ili, krom Roxy, ili havas fianĉon: Bloom estas kun Sky, Stella kun Brandon, Flora kun Helia, Musa kun Riven, Tecna kun Timmy, Layla kun Nabu (sezonoj 3-4), poste Roy (sezonoj 5-6) kaj poste kun Nex (sezono 6-8) kaj Daphne kun Thoren (estante ĉi tiuj la unuaj en geedziĝi).

Historio Edit

Ĉefa artikolo: Epizodoj

Sezono 1 Edit

La enorma historio de la Winx Klubo komencas kun Bloom, juna adoleskanto de 16 jaroj kiujn ĝi vivis en vilaĝo nomita Gardenio. Ĝi konis nomitan feinon Stella kaj danke al ŝi malkovris sian magion ĝis tiam kaŝita. Kune, estis al la mondo de Magix por lerni sur la magio en la lernejo Alfea, kaj tie konis Flora, Musa kaj Tecna, iĝante la Winx Klubo, kaj malkovris la amon kun kvar specialistoj de Ruĝa Fonto: Sky, Brandon, Timmy kaj Riven. Sed ankaŭ fermis malamikecon kun tri danĝeraj sorĉistinoj de Turo de Nuboj: Icy, Darcy kaj Stormy (la Trix), kune kun tre forta ogro nomita Knut, kiu estas lia secuaz. Riven ankaŭ estis sia secuaz dum tempo ĉar estis fianĉo de Darcy, sed li kaj Knut kuniĝas al la bonaj poste. Al finaloj de la sezono, Bloom malkovras ke ŝi estas la gardistino de la Fajro de la Drako kaj filino de la reĝoj de Regas kaj fratino de la nimfo Daphne. Ĝi perdos siajn povojn por la makabra plano de la Trix, kaj nur kun la helpo de la Winx kaj Daphne povos rekuperi ilin kaj triumfi.

Sezono 2 Edit

En lia dua jaro en Alfea, la Winx konis kaj integris al sia grupo al Layla, feino kiu suferis terurajn spertojn kun stranga figuro de la Mallumo. La nova malamika, malkovrita kiel la malnova fenikso Lord Darkar, ĝi serĉas la superan povon de la Universo tra la dimensio Realix, kaj devas valori sin de Bloom, transformante ŝin en Dark Bloom, por atingi ĝin. La Winx devas kompletigi sian primaran transformon akirante la Charmix. Krom Layla, aperis Helia, kiu estis korpigita la Specialistoj, kaj la Pixiej, kiu malkovris sian magian banton kun la Winx. Kun la helpo de koncernaj personoj, la Winx Klubo ĵetas sin rekta al la batalo por disvenki Lord Darkar.

Sezono 3 Edit

Unu sorĉisto nomita Valtor estis vekita de la Trix en la dimensio Omega, kaj aliancas sin kun ili. Ĉi tiu brujo havas interligon kun Bloom, pro tio ke ĝi luktis kontraŭ siaj gepatroj, Oritel kaj Marion, kaj estis disvenkita, kaj nun serĉas venĝon tiel de ili kiel de Bloom. Dume, la Winx ĉeestas al sia tria jaro en Alfea por akiri la povon kiu igos ilin aŭtentikaj feinoj: Enchantix, aparte tiu de Bloom, kiu estas nekompleta. La Winx kaj la Specialistoj, nun inkludante ankaŭ al Nabu, ili devos adentrarse en la Ora Reĝlando kaj havi la Stelojn de Akvo por atingi sian celon.

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Edit

Bloom kaj la Winx, post ol diplomiĝi en Alfea, ili serĉis iun ajn informon sur la gepatroj de Bloom, sed nenio sukcesis, ĝis Daphne gvidis ilin ĝis la Libro de la Destino, kaj tie trovis la respondon: Obsidiana. Antaŭ 17 jaroj, la Kompanio de la Lumo venkis la Tri Malnovaj Sorĉistinoj kaj ili, sed ankaŭ la gepatroj de Bloom, Oritel kaj Marion, ili falis enfermitaj en Obsidiana. Nun, Bloom, kun la Specialistoj, la Winx kaj lia plej granda fratino, Daphne, sin adentra en la terura mondo de Obsidiana por lukti kontraŭ la sorĉistinoj kaj liberigi liajn gepatrojn kaj lian mondon, mi Regas. Ĝi finfine tie kompletiĝos la Enchantix de Bloom.

Sezono 4 Edit

Tempo malantaŭe, la magia vivo ekzistis sur la Tero kaj prosperis ege, sed ĉiu finis kiam la Magiistoj de la Nigra Cirklo, grupo de malicaj magiistoj, ĝi kaptis la feinojn kaj magiajn infanojn de la mondo de la Tero kaj enfermis ilin en Tir Nan Og, al modo de malliberejo. Estis arestitaj, sed nun revenis por lasta feino kiu mankis al ili kapti. La Winx ne permesos ke eliru sin kun la sia, kaj vojaĝas kun la Specialistoj al la Tero, hazarde al Gardenio. Tie, la lasta postvivanta feino, nomita Roxy, oni kunigos ilin al la Winx Klubo kaj inter la sep atingos la Believix, ili rekuperos la magion de la Tero kaj arestos la magiistojn de la Nigra Cirklo kaj al la teraj feinoj, ŝarĝitaj de venĝo kontraŭ la homaro, pagante la prezon oferi al Nabu.

Winx Klubo II: La magia aventuro Edit

De kiam Bloom eksplodigis al Obsidiana, la Tri Malnovaj Sorĉistinoj daŭrigas liberajn! Ĉi tiu fojo, ili uzos siajn proprajn posteulojn, la Trix, por ataki la Arbon de la Vivo kaj elŝalti la tutan blankan magion de la Universo. Povos la Winx aresti ilin ankoraŭ sen magio?

Sezono 5 Edit

La unua de Layla, Tritannus, ĝi fariĝis demente sola ĉar lia frato, Nereus, estis kronita reĝo kaj transformiĝis en monstron uzante la teran poluadon. Ĝi transformis sian familion en mutantes, kaj aliancis sin kun la Trix. Nova danĝero minacas la Universon. La povo Believix ne estas tio sufiĉe forta sub la akvo, sekve la Winx devos akiri la malnovan oceanan povon, Sirenix, por batali siajn malamikojn. La Harmonix, al la komenco, ankaŭ la helpo batali al Tritannus sub la akvo. Kaj ne estos solaj: tiel la Selkiej kiel la Specialistoj, nun inkludita Roy en la teamo, ili helpos ilin. Estos multnombraj ŝanĝoj, kiel kio okazos al li al Daphne fine de sezono. Unu granda aventuro por savi la Universon kaj la Senfinan Oceanon!

Winx Klubo III: La mistero de la abismo Edit

La historio situas post la kvina sezono (kvankam estis premiere prezentita post la sesa sezono), kie la Trix estas de rondveturo: ili volas sidiĝi en la Trono de la Imperiestro por postuli sian grandan povon. Sed farante tion, ili hazarde elvokas Politea. La malica nimfo ankoraŭ sekvas vivantan kaj estas preparita por fari interkonsenton kun la tri sorĉistinoj. Ŝi diras ilin ke ili bezonas aktivigi la Tronon de la Imperiestro. La Trix devas liberigi Tritannus de la dimensio de la Forgeso, sed antaŭ tio, ili bezonas esencan forton de reĝo kaj la Trix pensis pri Sky, la Reĝo de Eraklyon, kaj ĉefe, la fianĉo de Bloom. La Trix aperas en Gardenio, kie Bloom kaj Sky ĝuas de tago kune. Bloom sola ne povas fari nenion, tuj kiam la Trix forrabas al Sky kaj portas lin al ili al la Senfina Oceano. La tri sorĉistinoj liberigas Tritannus kaj konvinkas lin esti sia aliancano denove por atingi la potencan Perlon de la Abismoj. La Winx kuniĝas al Bloom kaj estraroj decidas iri elliberigi al Sky.

Sezono 6 Edit

Sorĉistino nomita Selina kuniĝis al Turo de Nuboj. Ĝi posedas malican libron, nomita Legendarium, kaj, tra li, ŝi povas igi la legendojn fakte. La Trix revenis al la atako kaj konkeris Turon de Nuboj, devigante Selina kunlabori kun la infanoj de Legendarium por ataki Magix.

Bloom ĉefos la Winx kontraŭ la Trix, sed ili hazarde perdos siajn povojn. Sed Bloom ne perdas ilin, pro tio ke lia povo estas natura. Ili akiras du nomitajn povojn Bloomix kaj Mythix (ĉi tiu lasta estas por eniri en la libron Legendarium). Povos Bloom kaj la aliaj Winx aresti Acheron, la antiguio hechicero kiu situas enfermita en la Legendarium?

Sezono 7 Edit

Ĉiu feino havos beston kiu havas specialan talenton, necesa por la ekvilibro de la magia universo. La nova aventuro de la Winx estos malkovri la veran gravecon de magiaj bestoj en la ekvilibro de la magia dimensio, kaj savi ilin de Kalshara, maligna metamorfa, kaj sia mallerta frato Brafilius. La temo de bestoj en danĝero ripetas sin laŭlonge de ĉi tiu sezono, dum la Winx kreas Parkon de Rekapto por bestoj en la Tero, kie ili serĉas vundeblajn bestojn kaj en danĝero de estingo, kiel bandoj kaj tigroj. La malgrandaj ankaŭ enŝipigas en aventuro en la magia dimensio kaj en la Tero por konsciigi al la personoj sur la kialo de la bestoj. Ĉi tio portas ilin al sia fina misio: malkovri la superan povon de la Bestoj Feino kiu donos al ili kontrolon sur la bestoj de la tuta magia dimensio.

Winx Klubo IV: La perdita princino Edit

Ĉi tiu estos la kvara filmo produktita de Rainbow S.R.l. kaj ne konas sin la argumento. La filmo ankoraŭ ne estis produktita, nur estas planita por situi inter la sepa kaj la oka sezono.

Sezono 8 Edit

Iginio Straffi konfirmis ke, por la kresko de fanoj, la oka sezono de Winx Klubo estas en produktado, kaj estos elmetita post la spin-off de la serio, Winx Klubo WOW: World of Winx; kaj de la kvara filmo, Winx Klubo: La perdita princino. Preskaŭ nenion oni scias de la sezono, nur kiu la Winx akiros novan transformon. Ankaŭ oni scias ke fine de ĉi tiu nova sezono, la Winx fariĝos feinoj Infinitix, la pli potenca kaj forta transformo de feino.

Personoj Edit

  • Bloom (sezonoj 1-8)
  • Stella (sezonoj 1-8)
  • Flora (sezonoj 1-8)
  • Musa (sezonoj 1-8)
  • Tecna (sezonoj 1-8)
  • Layla (sezonoj 2-8)
  • Roxy (sezonoj 4, 7 kaj 8, sekundara persono en la sezonoj 5 kaj 6)
  • Daphne (sezonoj 1-8, sekundara persono)
  • Malamikaj:
    • Trix (Icy, Darcy kaj Stormy) (sezonoj 1-3, 5-8)
  • Gvidaj de la magiaj lernejoj:
  • Lockette
  • Amore
  • Digit
  • Chatta
  • Tune
  • Piff
  • Cherie
  • Caramel
  • Aliaj personoj