FANDOM

Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando, en la itala Winx Club: Il segreto del regno perduto, estas la unua filmo de animacio 3D itala bazita en la serio de viglaj desegnoj kreita de Rainbow S.P.Al, Winx Klubo. La filmo estis ekuzita la 17an de novembro 2007 en Italio.

Enhavo Edit

La filmo traktas sur Bloom, la sola postvivanta de la reĝlando Domino, kiu deziras trovi ŝiajn gepatrojn. La historio komencas iom post la sezono 3 kun Valtor disvenkita kaj la certa magia dimensio, de momento. Bloom kaj ŝiaj amikinoj iras al la esploro de Oritel kaj Marion, la veraj gepatroj de Bloom, dum ŝi provas malkovri la sekreton de la reĝlando perdita de Domino, kiu povus ŝanĝi la vivon de Bloom por ĉiam. La knabinoj trovas Hagen, forĝisto ol forĝis la glavon de la reĝo Oritel, la patro de Bloom. Glavo kiu diras ke estas nedisiga de sia estro. Hagen estas nekapabla helpi Bloom kaj senkuraĝigita, revenas al la Teron, kie estas vizitita en sonĝoj por ŝia fratino, Daphne. Ŝi animas Bloom al daŭrigi en la esploro de iliaj gepatroj kaj ŝi donas al Bloom ŝia masko, kiu permesas ke Bloom vidas kiel estis Domino antaŭ sia detruo.

En vojaĝi al la dimensio Obsidiana, Bloom malkovras, post fronti malican sorĉistinon nomitan Mandragora, kiu Marion estis sorbita de la glavo de Oritel, kaj ol nur reĝo povas liberigi kaj rekuperi la tutan reĝlandon de Domino. Post la grandaj malkovroj de Bloom, la Winx kaj la specialistoj, kaj post disvenki la tri prapatrajn sorĉistinojn, Sky (ol nun estas la nova reĝo de Eraklyon post kiam lia patro donas al li la tronon) povas liberigi la glavon de Oritel, kaj Bloom liberigas Marion, Oritel kaj ĉiuj loĝantoj de Domino. La reĝlando de Domino renaskiĝas kaj Bloom fine trovas ŝiajn biologiajn gepatrojn. Dum festo por festi ĉi tiun venkon, Sky proponas geedzojn al Bloom kaj ŝi akceptas senprokraste.

Al la fino de la filmo, ĝi malkaŝas ke en detrui la dimension Obsidian, la Winx sen scii ĝin, liberigis la tri prapatrajn sorĉistinojn. Al daŭrigo, ili montras iliajn posteulinojn, la Trix (Icy, Darcy kaj Stormy).

Vico de filmoj Edit

Aktuala filmo Sekva filmo
Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Winx Klubo II: La magia aventuro