FANDOM

Winx Klubo II: La magia aventuro, en la itala Winx Klubo 3D - Magica avventura, estas la dua filmo de animacio 3D itala bazita en la serio de viglaj desegnoj kreita de Rainbow S.p.A, Winx Klubo. La filmo estis ekuzita la 29an de oktobro 2010 en Italio.

Enhavo Edit

La festadoj de la komenco de la lerneja jaro realigas al la lernejo de feinoj Alfea, kiam la festo interrompas subite de Icy, Darcy kaj Stormy, la tri malicaj sorĉistinoj konataj kiel la Trix. Sen Bloom, la Winx vidis devigitaj al solvi la tumultojn kaŭzitajn de la sorĉistinoj kiuj, post bonhavo ruinigita la festo, ili ŝtelas kompason. Dume, Bloom estas sur Domino, kaj ŝi ĝuas la plej bonan epokon de ŝia vivo kiel princino. Ŝi fine trovis ŝiajn gepatrojn kaj Sky petis al ŝi geedzojn. Sed la tri prapatraj sorĉistinoj revenas por turmenti Stella, Layla, Tecna, Musa, Flora kaj Bloom. Krome Erendor, patro de Sky, malpermesas al lia filo al geedziĝi kun la princino Bloom. Estas malhela kripta sur la Reĝlando de Eraklyon, kaj nun estas la momento por Sky kiel laŭleĝa reganta de la Reĝlando de Eraklyon, por elŝeligi kiu estas ĉi tiu kripta. Malgraŭ tio, kun la helpo de la Trix, la tri prapatraj sorĉistinoj trovas la Arbon de la Vivo kiu tenas la magian ekvilibron inter la pozitiva kaj negativa magio. Ili rompas ĉi tiun ekvilibron kun potenca magio kaj ili suĉas la tutan pozitivan energion de Magix. Sen iliaj povoj, Bloom kaj ŝiaj amikoj estas fronti unufoje pli al la sorĉistinoj, simbolo de ĉiuj malbonaj. En la Arbo de la Vivo, la praulinoj sorĉistinoj malkovras iom de pozitiva energio ol ankoraŭ estas, kaj ili donas al Erendor horloĝo de sablo kun la poleno de la interno de la arbo, tiel ke ili sendas la Trix por rekuperi ŝin. Sur la Tero, la Winx malkovras la perdon de iliaj povoj kaj estas kapablaj paroli mallonge kun Faragonda. Ŝi diras al la Winx ke ili devas resti sur la Tero dum tempo.

Sur la planedo Domino, Oritel estas furioza, ĝis Marion montras la konfesion de Erendor. Oritel kaj Marion vizitas Bloom, Miken kaj Vanessan. Mike montras al ili videon por doni al li ideon de kiel estis la infaneco de Bloom, kaj Oritel decidu paroli kun Bloom. Dume, Sky telefonas Bloom kaj ĝi petas farti lin sur Eraklyon. Bloom revenu al domon, sed perdu la paciencon kun Oritel en loko paroli, kaj la Winx marŝas alian baton. Sur Eraklyon, la Winx kunvenas kun la specialistoj kaj ili supreniras surŝipe de fluganta ŝipo ol ĝi portos ilin al Avram. Dum la flugo, Sky klarigas ke lia patro faris ke ĝi kaŭzis tioma tensio. Kontraŭ la sekureco de Eraklyon, Erendor permesis al la sorĉistinoj ataki Dominon, ĉar li kaj Oritel havis aliancon. La sorĉistinoj detruis Avram por montri ilian povon, kaj por savi Eraklyon, Erendor akceptis la proponon de la sorĉistinoj, tiam donis al li la horloĝon de sablo, kiu servas kiel protekto kontraŭ la eksplodo de la energio al la tuta mondo kun kion detruis Dominon. Post viziti la ruinojn de Avram, Erendor rompas la horloĝon de sablo kaj ĝi liberigas la polenon de la arboj, kiu formas kiel ŝanĝo kiu la Winx nun serĉis.

Post sesio de trejniĝo ne fizika, la Winx kaj la specialistoj estas atakitaj de la malicaj versioj de ili, kreitaj de la restaĵoj de nigra magio en Avram. Ili devas daŭrigi piede. De refreno al la palaco de Eraklyon, la Trix devigas Erendor al malkaŝi la situon de la magia floro de la Arbo de la Vivo.

Vico de filmoj Edit

Antaŭa filmo Aktuala filmo Sekva filmo
Winx Klubo I: La sekreto de la perdita reĝlando Winx Klubo II: La magia aventuro Winx Klubo III: La mistero de la abismo