FANDOM

Winx Klubo III: La mistero de la abismo, en la itala Winx Club: Il mistero degli abissi, estas la tria filmo de animacio 3D itala bazita en la serio de viglaj desegnoj kreita de Rainbow S.p.A, Winx Klubo. La filmo estis ekuzita la 4an de septembro 2014 en Italio.

Enhavo Edit

La Trix revenis: ili volas sidigi en la Trono de la Imperiestro por postuli sian grandan povon. Sed farante tion, ili hazarde elvokas Politean. La malica nimfo alfrontas sekvas viva kaj estu pretigita por fari interkonsenton kun la tri sorĉistinoj. Ŝi diras ke ili bezonas aktivigi la Trono de la Imperiestro. La Trix devas liberigi Tritannus de la dimensio de la Forgeso, sed antaŭ tio, ili bezonas vivogravan forton de reĝo kaj la Trix pensis in Sky, la Reĝo de Eraklyon, kaj precipe, la fianĉo de Bloom.

La Trix aperas en Gardenio, kie Bloom kaj Sky ĝuas de kunaj tago. Bloom planko ne povas fari nenion, tuj kiam la Trix kidnapas Sky kaj ili portas lin al la Oceano Infinito. La tri sorĉistinoj liberigas Tritannus kaj ili konvinkas lin ke estas ilia aliancano denove por sukcesi la potencan Perlon de la Abismoj. La Winx kunigas al Bloom kaj vi kunigas decidas reaĉeti Sky.

Kiel ili sukcesos postvivi al la terura malliberejo de la Dimensio de la Forgeso? Kiel ili povos eviti ke Tritannus, Politea kaj la Trix sukcesas ilian mision en la baro de koruso? Ili ne nur luktos por savi Sky, sed ankaŭ por la ekvilibro de la tuta Oceano Infinito.

Vico de filmoj Edit

Antaŭa filmo Aktuala filmo Sekva filmo
Winx Klubo II: La magia aventuro Winx Klubo III: La mistero de la abismo Winx Klubo IV: La perdita princino